دسته‌بندی نشده

پارچه پیراهن مردانه

پارچه پیراهن مردانه

پارچه پیراهن مردانه

با عرض سلام و روز بخیر خدمت شیرازیاب های عزیز امروز اومدیم خدمتتون تا در باره ‘پارچه پیراهن مردانه‘ صحبت کنیم پس لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

پارچه ی مردانه ساده

انواع پارچه های مردانه رو در زیر نام می بریبم راتون:

1-پارچه پیراهن برودکلاس

2- پارچه پیراهن جناغی

3-پارچه پیراهن آکسفورد پین پوینت

4-پارچه پیراهن دنیم

5- پارچه پیراهن دابی

و …

پارچه ی پیراهن مردانه راه راه

پارچه پیراهن کتان راه راه یا شطرنجی یا چمبری :این پارچه، بافتی ساده دارد بدین معنی که ساختار آن مشابه پارچه برودکلاس است. همان طور که می دانید راجع به پارچه برود کلاس در پاراگراف گذشته توضیح دادیم این نوع پارچه کتان با نخ های سنگین تر، برای جذابیت بیشتر پارچه تولید می شوند همچنین از آنجایی که در این پارچه از نخ های سنگین استفاده می شود می توان گفت که این پارچه مناسب دوخته پیراهن هایی است که برای لباس کار مورد استفاده قرار می گیرند.

اغلب در قسمت پشت پارچه از نخ های سفید رنگ استفاده می شود به گونه‌ای که رنگ اصلی پارچه دارای رنگ متناقض نسبت به رنگ پشت پارچه است . نام این پارچه برگرفته از کلمه انگلیسی chambray است. پارچه پیراهنی راه راه ریز بسیار مناسب افراد چاق می باشد افراد قد بلند بهتر است از این مدل استفاده نکنند. انتخاب پارچه پیراهنی با طرح های راه راه و چهار خانه برای استفاده لباس فرم دانش آمورزان باعث شده فروش این نوع پارچه در نیمه اول سال بازار پر رونقی را تجربه کند. اگر چه گفتیم می توان از این پارچه برای لباس کار استفاده کرد اما وجود طرح راه راه در این نوع لباسها جلوه رسمی تری به پیراهن می بخشد.

پارچه پیراهن مردانه شیراز

می توانید برای خرید آنلاین بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نیاز روز

پارچه پیراهن مردانه دیجی کالا

همچنین برای خرید در دیجیکالا بر روی لینک زیر کلیک کنید

دیجی کالا

پارچه ی پیراهن مردانه تایلندی

پیراهن مردانه تایلندی از جمله پیراهن های با کیفیت بازار پوشاک مردانه است . انواع پیراهن های تایلندی ویژه آقایان خوش تیپ از جنس پارچه های فلورا ، آکسفورد و آرو موجود می باشد . برای خرید عمده تماس بگیرید. شماره تماس:09120504982

قیمت پارچه مردانه

قیمت ها در ترب:

قیمت ترب کلیک کنید

 

همچنین مطالعه کنید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *