دسته‌بندی نشده

کافه موزه زرنگار

کافه موزه زرنگار

کافه موزه زرنگار

در این مقاله از سایت شیرازیاب خواهیم گفت چرا کافه موزه ها به مکانی توریستی و جذاب تبدیل شده است.سپس به معرفی کافه موزه زرنگار در شهر شیرازخواهیم پرداخت.با ما همراه شوید.

کافه

خانه‌های قدیمی که قدمتی ۵۰ یا ۶۰ ساله دارند، برای جوانان امروزی، مکان‌هایی دوست داشتنی برای گشت و گذار با حال و هوایی متفاوت هستند.

کافه گردی نیز یکی از سرگرمی‌های پرطرفدار میان جوانان است. اگر تلفیق این دو را در کنار هم داشته باشیم، قطعا مکانی جذاب خواهد بود که دوست داران این دو را در کنار هم جمع می‌کند.

شاید افراد میانسال هم کافه گردی را دوست داشته باشند، اما ترجیح دهند در کافه‌ای با سبک قدیمی و حال و هوای جوانی خودشان لحظاتی را بگذرانند. ا

ین کافه‌ها برای این دسته از افراد هم می‌تواند تجربه‌ای به یادماندنی ایجاد کند. قطعا این کافه‌ها مکانی دوست داشتنی برای جوانان امروز و جوانان دیروز خواهد بود تا لحظاتی دلنشین را در آنها بگذرانند.

چرا کافه موزه؟

گشتن در حال و هوای خانه‌هایی که قدمت پنجاه ساله و شصت ساله دارند برای نسل جوان امروز گشت و گذاری متفاوت است. نسلی که با پیشرفت صنعت معماری هر روز شاهد سازه‌های مدرن و پست مدرن هستند

و اگر این بافت‌های قدیمی ‌هم از بین بروند احتمالا باید رد پا‌ی یک خانه قدیمی را در تاریخ جست و جو کنند.

کافه گردی و کافه نشینی از پرطرفدارترین تفریحات این نسل محسوب می‌شود. پس حالا اگر کافه‌ای باشد که در یک خانه قدیمی ‌دوستدارانش را دور هم جمع می‌کند باید از آن به طور ویژه‌ای یاد کرد.

از طرفی با توجه به دکوراسیون‌های لوکس و معماری‌های عجیب و غریبی که بعضی کافه‌ها برای متفاوت کردن شان نسبت به دیگران به کار می‌برند،

شاید قرار گرفتن در فضای آن‌ها برای نسل‌های قدیمی‌تر دلنشین نباشد.شاید افراد میانسال کافه گردی را دوست داشته باشند اما به سبک قدیمی‌ و با همان حال و هوای دوران جوانی شان.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل:کافه موزه زرنگار در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



درباره کافه موزه زرنگار

درباره کافه موزه زرنگار

درباره کافه موزه زرنگار

 

کافه موزه زرنگار اولین موزه نگارگری شیراز است که در ترکیب با محیطی خاص و تاریخی امکان تجربه غذاهای اصیل و خوش طعم ایرانی را در خانه ای قاجاری فراهم می کند.

همچنین این بنای میراثی با برخورداری از اتاق های زیبا ی شاهنشین ، پنج دری و حیاط دلنشین و پشت بامی زیبا با دید به گنبدهای فیروزه ای شیراز قابلیت برگزاری میهمانی های رسمی و غیررسمی و جشن های تولد، نامزدی، عقد و سایر مراسم های خاص را دارا می باشد.
اگر دوست دارید با حال و هوای شیراز قدیم و خانه های قدیم شیراز آشنا شوید پیشنهاد می کنیم سری به این کافه بزنید

. به محض ورود به کافه موزه صدای موسیقی سنتی شما را به گذشته‌ها می‌برد. دکوراسیون عتیقه و آنتیک و ظروف قدیمی، تا حتی منو نوشیدنی‌ها و غذاهای اصیل ایرانی به گونه ای انتخاب شده اند تاهمگی به قدمت صد و اندی ساله این عمارت تاریخی وفادار باشند.

با انتخاب کافه موزه زرنگار می‌توانید تجربه ای بی نظیر از فضا و غذا را در خاطره خود ثبت کنید

شماره تماس کافه موزه زرنگار

شماره تلفن:tel:09179355003

آدرس:  فارس شیراز خیابان لطفعلی خان زند، کوچه 33، پلاک 14

 

در شیرازیاب بیشتر بخوانید بهتر دیده شوید: