کافه

کافه نچرال شیراز

کافه نچرال شیراز

کافه نچرال شیراز

درود و سپاس فراوان خدمت شما دوست گرامی که سایت  “شیراز یاب ” را بعنوان کمک رسان ، جهت کسب اطلاعات مربوط به “کافه نچرال شیراز” که شامل: آدرس ولیست منو ها و قیمتها وتمهای مورد نیاز شما و غیره ، را در اختیار شما قرار میدهد .تلاش ما کسب رضایت شما و خدمات رسانی جامع تر به شما همراهان همیشگی می باشد. امید است ما را با ارائه نظرات سازنده خود درارتقا کیفیت خدمات رسانی، حمایت کنید.

کافه نچرال شیراز

کافه نچرال شیراز

کافه نچرال شیراز

  1. پنج‌شنبه:۹صبح–۱۱:۵۹شب
  2. جمعه:۹صبح–۱۱:۵۹شب
  3. شنبه:۹صبح–۱۱:۵۹شب
  4. یکشنبه:۹صبح–۱۱:۵۹شب
  5. دوشنبه:۹صبح–۱۱:۵۹شب
  6. سه‌شنبه:۹صبح–۱۱:۵۹شب
  7. چهارشنبه:۹صبح–۱۱:۵۹شب
  • شیراز،ابیوردی،بلوار چمران،بلوار نیایش

  • شماره تماس09389377002

برای دیدن نقشه اینجا را کلیک نمائید.

تاریخچه کافه

کافه[ویرایش]

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: کافه نچرال شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



“بحث جنگ در یک کافه”, اخبار مصور لندن ۱۷ سپتامبر ۱۸۷۰

کافه یا قهوه‌خانه (به فرانسوی: Café) محلی است عمومی که در آن نوشیدنی غیرالکلی و گاه غذاهای سبک عرضه می‌شود. کافه در برخی از کشورها جایی برای معاشرت و گفتگوی مردم است.

کافه را نباید با کافی‌شاپ اشتباه کرد. کافی‌شاپ محل عمومی آمریکایی است که در آن معمولاً فقط قهوه عرضه می‌شود. در کافه معمولاً نوشیدنی الکلی همراه با ملددی عرضه می‌شود ولی در قهوه‌خانه فقط نوشیدنی سبک عرضه می‌شود.

از سال ۱۳۶۰ کافی‌شاپ‌ها جای چایخانه‌ها را تنگ کردند. در چایخانه‌های ایران به‌جای سرو قهوه بیشتر چای، قلیان و انواع غذاهای سنتی ایرانی با موسیقی زندهٔ ایرانی ارائه می‌شود.

منبع: ویکی پدیا

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *