کافه

کافه کمپ رشت

کافه کمپ

کافه کمپ

شیرازیاب سعی دارد جهت حال شما دوستای عزیز در هر شهری که هستید کافه های خوب و به شما معرفی کنه تا اوقات خوشی رو با کافه‌گردی بگذرونید.اکنون که در روزهای بلند سال به سر می‌بریم و این روزها نیز در گرم‌ترین فصل سال واقع شده‌اند.ساعت‌‌‌های منتهی به غروب و شب بهترین زمان برای گشت و گذار و تفریح هستند.کافه کمپ محیط کاملا گرم و صمیمی به همراه منویی فوق العاده است. ساختمان این کافه به همت چندین جوان خوش ذوق بازسازی شده و به یکی زا کافه های خاص  تبدیل شده است. سیستم تهویه آن کاملا مناسب است و برای افرادی که بوی سیگار آنها را اذیت میکند بسیار مناسب است.فضای کافه برای مهمونی های خصوصی هم مناسبه. این کافه کیک و شیرینی خونگی سفارشی هم برای مشتری ها تهیه می کنه. این کافه هر شب (حتی جمعه ها) تا ساعت ۱۲ به مشتری ها سرویس میده.

کافه کمپ در رشت

کافه گردی از جمله کارهایی است که اکثر مردم دنیا علاقه زیادی به آن دارند. یکی از مهمترین چیزها در انتخاب کافه محیط آن و منوهای جذاب آن می باشد. شیرازیاب در این پست می خواهد تعدادی کافه که رفتن به آنها باعث خوب شدن حالتان و بازگرداندن انرژی که از دست داده اید می شود را معرفی کند. کافه کمپ صبح ها از ساعت ۱۰ بازه و صبحانه سرو می کنه. این کافه هم مثل بقیه کافی شاپ های این لیست فضای شیک و مدرنی داره و با خوراکی های با کیفیت و خوشمزه ش تونسته مشتری های ثابت زیادی بدست بیاره.

کافه کمپ

کافه کمپ

آدرس کافه کمپ رشت

آدرس : گلسار، بلوار دیلمان، بعد از چهار راه بهشتی، نبش آذر اندامی، ساختمان وندا، طبقه اول

کافه‌نشینی مفهومی فراتر از رفتن به کافه، قهوه‌خانه، چایخانه، کافی‌شاپ و مانند آن‌ها دارد و معمولاً به کنشی اجتماعی اشاره دارد که ریشه‌های آن به سده‌های هجده و نوزده اروپایی و دوران انقلاب فرانسه و انقلاب‌های سیاسی این پهنه بر می‌گردد.

منبع:https://fa.wikipedia.org/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *