کافه

کافه گفتگو شیراز

کافه گفتگو شیراز

کافه گفتگو شیراز

درود بر شما و سپاس از اینکه سایت شیراز یاب را انتخاب نمودید.در اینجا میخواهیم”کافه   گفنگو شیراز” را برای ایجاد لحظات بیاد ماندنی برای مجالس و درخواستهای متعدد بشما پیشنهاد کنیم و میتوانید درخصوص تنوع منو و آدرس و شماره تماس باطلاعات بیشتری دسترسی پیدا کنید.ممنون از همراهی صمیمانه شما با سایت شیراز یاب.ما را از نظرات سازنده خود بی نصب نگذارید.

کافه گفتگو شیراز

کافه گفتگو شیراز



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: کافه گفتگو شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



کافه گفتگو شیراز

تلفن:071٣٦٢٥٩٣٥٩

شیراز ، میدان احسان ، بلوار شریعتی ( بلوار معالی اباد ) ، جنب ايستگاه مترو ، ساختمان الف ، طبقه همكف ، کافه رستوران گفتگو

لینک نقشه کافه گفتگو را اینجا پیدا کنید

تاریخچه قهوه خانه یا کافه

کافه یا قهوه‌خانه (به فرانسوی: Café) محلی است عمومی که در آن نوشیدنی غیرالکلی و گاه غذاهای سبک عرضه می‌شود. کافه در برخی از کشورها جایی برای معاشرت و گفتگوی مردم است.

کافه را نباید با کافی‌شاپ اشتباه کرد. کافی‌شاپ محل عمومی آمریکایی است که در آن معمولاً فقط قهوه عرضه می‌شود. در کافه معمولاً نوشیدنی الکلی همراه با ملددی عرضه می‌شود ولی در قهوه‌خانه فقط نوشیدنی سبک عرضه می‌شود.

از سال ۱۳۶۰ کافی‌شاپ‌ها جای چایخانه‌ها را تنگ کردند. در چایخانه‌های ایران به‌جای سرو قهوه بیشتر چای، قلیان و انواع غذاهای سنتی ایرانی با موسیقی زندهٔ ایرانی ارائه می‌شود.

منبع: ویکی پدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *