کافه

کافی شاپ هتل پارس شیراز

کافی شاپ هتل پارس شیراز

کافی شاپ هتل پارس شیراز

درود و احترام به شیرازیابی های عزیز، در این پست قصد داریم به معرفی کافی شاپ هتل پارس شیراز بپردازیم. در ادامه اطلاعاتی اعم از وب سایت، ایمیل، آدرس، شماره تماس، موقعیت قرارگیری هتل پارس شیراز روی نقشه و همچنین رستوران ها و کافی شاپ هتل پارس آورده شده است. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما همراهان همیشگی واقع شود.

 

کافی شاپ هتل پارس

معرفی کافی شاپ هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز، علاوه بر رستوران‌هایی با کیفیت عالی، یک کافه جذاب هم دارد. کافه هتل پارس شیراز ‏یک مکان دلنشین برای قرار ملاقات‌های دوستانه، دورهمی‌های دوستانه و استراحت‌های کوتاه مدت است. ‏با انتخاب این کافی شاپ، علاوه بر لذت بردن از منوی متنوع آنجا که با هر سلیقه‌ای سازگار ‏است، می‌توانید از نوای دلنشین پیانو نیز لذت ببرید.

 

 آدرس و شماره تماس کافی شاپ هتل پارس

آدرس: خیابان کریم خان زند، بین میدان امام حسین (ستاد) و میدان نمازی، نبش خیابان ساحلی هتل پارس

شماره تماس: 07132332255

موقعیت قرارگیری هتل پارس شیراز روی نقشه

هتل پنج ستاره پارس یکی از لوکس ترین هتل های جنوب کشور در قلب شهر شیراز قرار گرفته است.
این هتل در سال ۱۳۸۱ در خیابان کریمخان زند بهره برداری شده است و اعضای محترم هیئت مدیره و سهامداران آن آقایان محمدی (رئیس هیئت مدیره) مجتبی بیات (نائب رئیس و عضو هیئت مدیره) و علی جعفری (مدیر عامل و عضو هیئت مدیره) میباشند.
هتل دسترسی آسانی به فرودگاه بین المللی، تخت جمشید، آرامگاه سعدی، مجموعه کریمخان و مقبره حافظ دارد.

این هتل دارای دو برج ۱۳ طبقه با ۱۸۸ باب اتاق مدرن، ۲۷ سوئیت مجلل و ۲ دستگاه آپارتمان به همراه تمامی امکانات و سرویس های رفاهی می باشد.
خدمات هتل شامل مجموعه ورزشی شامل استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی و سالن ماساژ، رستوران لوتوس با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در محیطی دلنشین با منظره ای بینظیر از شهر شیراز در طبقه ۱۳ هتل، رستوران گل سرخ با سرو غذاهای متنوع سنتی و فرنگی همراه با اجرای موسیقی زنده و محیطی دیدنی، رستوران ملل با دکوراسیون خاص و منحصربفرد با سرو غذاهای کاملا استثنایی و متفاوت همراه با موسیقی زنده، کافی شاپ پامچال ۲۴ ساعته، تریای آبشار ۲۴ ساعته، دو سالن مروارید و زمرد برای انواع همایش ها، سمینارها، کنفرانس ها و مجالس، سالن برلیان برای برگزاری جلسات مختلف و میهمانی های خصوصی، فروشگاه در لابی هتل ، پرسنل و تیم مدیریت مجرب می باشد. هتل پارس شیراز با ارائه خدماتی شایسته و بینظیر همواره میهمانان خود را با کمال رضایت بدرقه می کند.

منبع: هتل بین المللی پارس

 

 

در صورت علاقه مندی از مطالب زیر دیدن فرمایید:

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *