آموزشی

کلاس زبان چینی شیراز

کلاس زبان چینی شیراز

کلاس زبان چینی شیراز

در این مقاله از سایت شیرازیاب ابتدا خواهیم گفت چرا زبان چینی سخت ترین زبان دنیا است.سپس به معرفی کلاس زبان چینی شیراز خواهیم پرداخت.با ما همراه شوید.

چرا زبان چینی سخت ترین زبان دنیاست؟

حدود یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون نفر در کشور چین زندگی می‌کنند که بخش بسیار زیادی از محصولات موردنیاز مردم جهان را تولید می‌کنند. با اینکه محصولات چینی در همه‌جای جهان همه‌گیر شده‌است و کشورهای مختلف ارتباطات اقتصادی زیادی با تجار این کشور دارند باید بدانید که یادگرفتن این زبان عجیب و غریب تقریبا محال است و هرچقدر هم که برایش تلاش کنید شما با زبانی روبرو هستید که مهم‌ترین شاخصه زبان‌ یعنی «الفبا» را ندارد!

به همین سادگی! چینی‌ها می‌توانند باقی زبان‌ها را مثل آب خوردن یاد بگیرند اما کمتر میلی به این کار دارند.

کشوری که اخبار آن به واسطه همین زبان عجیب کمتر به بیرون درز می‌کند. اما در این زبان عجیب و غریب چه می‌گذرد؟

زبانی که الفبا ندارد!

زبان چینی بیش از ۸۰هزارکاراکتر دارد که خود چینی‌ها هم همه آن را نمی‌شناسند و به طور روزانه از هزار کاراکتر آن استفاده می‌کنند.

کاراکترهای زبان چینی به چندین نوع هستند طوری که زبان روز این کشور با زبان سنتی آن تفاوت زیادی دارد و حتی تحصیل کرده‌های زبان چینی نمی‌توانند آن را تشخیص دهند. زبان چینی کاملا نقاشی‌است که تبدیل به خط شده‌است برای همین به زبان «اندیشه نگار» یا «مفهوم‌گرا» نیز شناخته می‌شود. به طور مثال مفهوم « حساب‌کردن» و «شمردن» کاراکتر اولیه‌اش شبیه به زنی است که نشسته و یک سینی جلوی خود دارد و در حال پاک کردن برنج است.

در کاراکترهای سنتی به خوبی می‌توانید این نقاشی بودن را ببینید. اما امروزی آنها  تفاوت پیدا کرده‌است.

برای مثال اگر کاراکترهای سنتی را ببینید کاملا می فهمید که کدام نماد خوردن است. اگر زبان چینی هم ندانید می‌فهمید که این نماد نماد انسان است. مثلا کاراکتری وجود دارد که بغل هرچیزی بیاید یعنی آب دارد. می‌تواند نشان دهنده آب یا رودخانه یا نوشیدنی باشد.

با وجود آنکه عده‌ای خط کشورهای آسیایی را شبیه به هم می‌دانند باید گفت که اصلا اینطور نیست و زبان‌های کره‌ای و ژاپنی دارای الفبای مشخص هستند برای مثال توافق شده که یک کاراکتر حرف B را نشان دهد.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: کلاس زبان چینی شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



کلاسهای زبان چینی در شیراز

یک کلمه هزار تلفظ

زبان چینی زبان ادای هجاهای مختلف است و ادای کلمات بسیار محل حساسیت است. هجاهای مشترک چندین معنا دارند که باید دقیق و درست ادا شوند. تقریبا هرهجا چندین معنی می‌دهد. مثلا هجای ma اگر با تلفظ یکنواخت گفته شود به معنی «مادر» است و اگر کشیده تلفظ شود به معنی «اسب» می‌شود که یک تلفظ اشتباه می‌تواند افتضاح به بار بیاورد.

برای همین یک سری کلماتی که در طول روز بسیار استفاده می‌شوند از زمان تولد کودک روی آن‌ها کار می‌شود تا دقیق و درست در ذهنش حک شود چون تلفظ غلط بسیار اشتباه به وجود می‌آورد. جالب است بدانید هجاها و کلمات چینی برعکس سایر زبان‌ها اغلب به مصوت ختم می‌شوند.

آموزش زبان چینی شیراز

موسسه گاما

آدرس دفتر مرکزی گاما : شیراز – خلدبرین – روبروی درب اصلی پارک – نبش کوچه 18

تلفن : 07136475292

آدرس : شیراز – معالی اباد – انتهای کوچه ۵ دوستان – سمت راست – جنب ساختمان ایلیا

تلفن : 071391002348

آموزشگاه زبان چینی شیراز

آموزشگاه زبان رادین

آدرس : شیراز- بلوار دانشجو- نبش کوچه 7

تلفن : 07136267685 ، 07136267695 

آموزش زبان چینی در شیراز

اموزشگاه زبان پارسا

آدرس : شیراز – بلوار شهید بهشتی ( حدفاصل چهار راه خلدبرین و چهار راه بنفشه)

نشانی ایمیل info@parsa-li.ir

تلفن : 07132357641

موسسه زبان چینی شیراز

آموزشگاه زبان مهاجران

آدرس : شیراز، بلوار مدرس، خیابان فضل آباد، نبش کوچه 3

تلفن07137261188

 

 

 

در شیرازیاب بیشتر بخوانید:

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *