ارایشی و زیبایی و بهداشتی, مو

کلینیک کاشت مو مهدی پور

کلینیک کاشت مو مهدی پور

کلینیک کاشت مو مهدی پور

سلام و درود به دوستان عزیز شیرازیاب ،با تشکر از همراهی شما. در این پست مطالبی در رابطه با کلینیک کاشت مو مهدی پور  و آدرس و شماره تماس و آن ها گردآوری شده است. ضمن سپاس گزاری از شما امیدوارم که نهایت استفاده را از این مطالب ببرید.

 

کلینیک کاشت مو مهدی پور اهواز

خانم زیبا مهدی پور  با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان و مدارک بین المللی  در زمینه کاشت مو ، جزو اولین کلینیکهای کاشت موی مطرح استان خوزستان و شهر اهواز، سالانه فعالیت گسترده ای در پذیرش مراجعین ایرانی و خارجی جهت کاشت مو را  پذیرا می باشند. تمام مراحل کاشت مو زیر نظر ایشان انجام می شود و ایشان با دقت به نحوه برداشت و کاشت مو نظارت داشته و ایجاد شکاف در منطقه طاس برای قراردادن گراف ها را ایشان شخصا انجام می دهند.

بقه درخشان و مدارک بین المللی  در زمینه کاشت مو ، جزو اولین کلینیکهای کاشت موی مطرح استان خوزستان و شهر اهواز، سالانه فعالیت گسترده ای در پذیرش مراجعین ایرانی و خارجی جهت کاشت مو را  پذیرا می باشند. تمام مراحل کاشت مو زیر نظر ایشان انجام می شود و ایشان با دقت به نحوه برداشت و کاشت مو نظارت داشته و ایجاد شکاف در منطقه طاس برای قراردادن گراف ها را ایشان شخصا انجام می دهند.

 

آدرس : اهواز – زیتون کارمندی – خیابان کمیل – نبش خیابان زاویه – درمانگاه پوست و موی زیتون – طبقه دوم

پست الکترونیکی : Info@ZibaMehdipoor.ir

 

تلفن تماس : 09166104421

ساعت کاری :

جمعه : تعطیل
شنبه تا پنجشنبه : ساعت 7 تا 16

 

سایت : http://zibamehdipoor.ir/

اینستاگرام : https://www.instagram.com/ziba.mehdipoor.fit/?hl=en

 

 

تراکاشت مو یا کاشت مو به تکنیک جراحی گفته می‌شود که در آن ریشه‌های مو، تک تک از ناحیه اهداکننده به ناحیه در حال ریزش یا خالی از مو برده می‌شوند. از این روش بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می‌شود و طی آن ریشه‌هایی که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم هستند به ناحیه طاس برده می‌شوند. بعلاوه از این روش برای بازسازی ابرو، مژه، محاسن، موهای سینه و ناحیه تناسلی و پوشاندن محل زخم‌های ناشی از تصادف یا جراحی مانند کشیدن پوست و کاشت موهای قبلی استفاده می‌شود. کاشت مو با پیوند پوست متفاوت است.

منبع : ویکی پدیا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *