زاهدان

ادرس بانک اینده در زاهدان

ادرس بانک اینده در زاهدان

ادرس بانک اینده در زاهدان

اگر به دنبال ادرس بانک اینده در زاهدان می گردید، تا انتها همراه سیتی بین باشید. ادرس دقیق را جهت راحتی شما بر روی نقشه مشخص کرده ایم.

لطفا در صورت تمایل از مطالب زیر دیدن کنید:

برای دیدن نقشه در گوگل مپ اینجا کلیک کنید.

کد بانک آینده شعبه زاهدان – خیابان امیرالمومنین (ع):

5001

نام شعبه:

زاهدان – خیابان امیرالمومنین (ع)

نام و نام خانوادگی مسئول بانک آینده شعبه زاهدان – خیابان امیرالمومنین (ع):

آقای طحانی نژاد

شماره های تماس بانک آینده شعبه زاهدان – خیابان امیرالمومنین (ع) :

33210647و33210648و33229027

شماره فکس بانک آینده شعبه زاهدان – خیابان امیرالمومنین (ع) :

054-33229027

آدرس کامل بانک آینده شعبه زاهدان – خیابان امیرالمومنین (ع) :

زاهدان خیابان امیرالمومین ، بین امیرالمومنین 14 و 16

[mappress mapid=”240″]

«بانک آینده» به استناد مصوبه یکهزار و یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای پول و اعتبار، از ادغام بانک تات، مؤسسه اعتباری صالحین و مؤسسه اعتباری آتی، با سرمایهٔ پایه هشت (۸) هزار میلیارد ریال؛ در تیرماه سال ۱۳۹۱ شکل گرفت. متعاقباً، بانک آینده، براساس مجوزهای صادره از سوی بانک مرکزی ج.ا.ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ تحت شماره ۴۴۲۳۲۵ در تاریخ ۱۶/۰۵/۱۳۹۲ به ثبت رسید. بانک آینده از مجموعهٔ بیش از ۱۷ هزار سهامدار، پس از طی مراحل لازم، در تاریخ ۲۶/۱۲/۱۳۹۳ موفق به اخذ مجوز فعالیت به شماره ۳۴۹۱۴۴/۹۳ از بانک مرکزی ج.ا.ایران گردید.

در حال حاضر، بانک آینده با مجموعه‌ای از نیروی انسانی (حدود ۳۹۰۰نفر) و ۲٫۹میلیون نفر مشتری، در قالب یک بانک تجاری خصوصی با ۲۰۰ شعبه (طبق آخرین آمار ارائه شده از طرف سایت بانک) در سراسر کشور، مشغول فعالیت است؛ و سرمایه بانک با تأیید سهامداران، با افزایش ۱۰۰ درصدی، از هشت (۸) هزار میلیارد ریال به شانزده (۱۶) میلیارد ریال، افزایش یافته‌ است.

بانک آینده؛ از مجموعه سهامداران بانک تات، مؤسسه مالی و اعتباری صالحین و مؤسسه مالی و اعتباری آتی (۷۵ درصد سهام) و پذیره‌ نویسان جدید (۲۵ درصد سهام) تشکیل شده و در قالب یک بانک تجاری خصوصی با سرمایه پایه هشتصد میلیارد تومان و با شعار راهبردی حضور مؤثر و کارآمد در حوزه‌های خدمات بانکداری خرد، تجاری، مؤسسه‌ای و اختصاصی، به ارائه خدمات می‌پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *