رشته روانشناسی, روانشناس

دانشگاه روانشناسی شیراز کجاست؟

روانشناس دانشگاه شیراز

دانشگاه روانشناسی شیراز کجاست؟

در این مقاله که از سری مقالات رشته روانشناسی در سیتی بین می‌باشد قصد داریم در مورد محل دقیق دانش
گاه روانشناسی شیراز صحبت کنیم، اگر به رشته روانشناسی علاقه مند هستید یا درآینده قصد دارید این رشته را در شهر زیبای شیراز بخوانید، این مقاله می‌تواند برای شما مفید باشد.

مقدمه:

روانشناسی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رشته‌های علوم انسانی، به مطالعه رفتار و روان‌شناسی انسان می‌پردازد. تحصیل در این رشته، به افراد اجازه می‌دهد تا مفاهیم پیچیده‌ای از رفتار و ذهن انسان را درک کنند و در حوزه‌های مختلفی نظیر مشاوره، آموزش، مدیریت، تحقیقات و بهداشت روانی فعالیت کنند. اما دانشگاه روانشناسی شیراز کجاست؟ در این مقاله به بررسی این موضوع پرداخته می‌شود.

 

روانشناسی در شیراز:

در حقیقت، تحصیل در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، یکی از اولین گام‌ها برای پیگیری تحصیلات تخصصی در روانشناسی است. شهر شیراز به‌عنوان یکی از شهرهای بزرگ و مرکز فرهنگی، هنری و آموزشی در ایران، دارای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی متعددی است که در آن‌ها می‌توان در رشته‌های مختلف تحصیل کرد اما معروف ترین دانشگاه جهت تحصیل در رشته روانشناسی دانشگاه شیراز (دولتی) می باشد.

دانشگاه شیراز:
دانشگاه شیراز

دانشگاه شیراز یک دانشگاه دولتی در شیراز است که در سال ۱۳۲۵ تاسیس گردید. در جدیدترین رتبه‌بندی دانشگاه‌های ایران بر اساس بازده علمی، دانشگاه شیراز جزء سه دانشگاه برتر پژوهش‌محور کشور است و یکی از ۵ دانشگاه مادر در رشته‌های مهندسی به‌شمار می‌آید. در اولین گزارش رتبه‌بندی دانشگاه‌های دولتی، دانشگاه شیراز به عنوان سطح یک رتبه‌بندی شده‌است.

آدرس و شماره تماس دانشگاه شیراز

شیراز، بلوار جمهوری اسلامی، حوزه مدیریت دانشگاه شیراز

کد پستی: 84334-71964

شماره تماس: 36134000 071

دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه شیراز
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی شیراز

این دانشکده در سال ۱۳۵۶ شمسی با پذیرش ۵۰ دانشجو آغاز به کار نمود. بنیان‌گذار این دانشکده اصغر رضویه، استاد دانشگاه‌های آمریکا و ایران هستند. ایشان به همراه سید علی‌اکبر حسینی، بنیان‌گذار تعلیم و تربیت اسلامی در ایران، به راه‌اندازی این دانشکده کمک کردند. این دانشکده اکنون پذیرای بسیاری از دانشجویان است. اکنون دارای رشته‌های: مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی و درسی، آموزش کودکان استثنایی، روانشناسی تربیتی، تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، روانشناسی بالینی، علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، آموزش و پرورش دبستانی و پیش دبستانی می‌باشد.

راه های ارتباطی با دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی شیراز

تلفن: 07136276708 و 07136134698 (دفتر ریاست دانشکده)

فکس: 071362866441

آدرس و کدپستی دانشکده: شیراز میدان ارم، خوابگاه ارم، پردیس ارم، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی طبقه همکف

کدپستی: 7194684759

در حال حاضر نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو مطهری می‌باشد. و نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس نیز ایستگاه پردیس علوم می باشد.

**اگر به رشته روانشناسی علاقمند هستید و دنبال بهترین روانشناسان در شیراز هستید پیشنهاد می کنیم پست “بهترین روانشناسان شیراز”  و “روانشناس در شیراز” را از دست ندهید**

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *