روانشناس حضوری

دکتر حسین بیات: روانشناس ملاصدرا شیراز

روانشناس ملاصدرا شیراز

دکتر حسین بیات: روانشناس ملاصدرا شیراز

در این مقاله که از سری مقالات روانشناس حضوری در سیتی بین می‌باشد قصد داریم به معرفی دکتر حسین بیات: روانشناس ملاصدرا شیراز بپردازیم، اگر قصد مراجعه به روانشناس در شهر شیراز دارید در ادامه مقاله لیست بهترین رونشناسان شیراز را برای  شما قرار داده ایم.

 

مقدمه:

روانشناسی یکی از رشته‌های مهم و حیاتی در علوم انسانی می‌باشد که به مطالعه‌ی رفتار و فرآیندهای ذهنی انسان‌ها می‌پردازد. در این رشته، متخصصان متعددی با تخصص‌های مختلف فعالیت دارند و به مشاوره و درمان مسائل روانشناختی افراد کمک می‌کنند. یکی از این روانشناسان متخصص و با تجربه، دکتر حسین بیات است که در محل ملاصدرا شیراز مشغول به کار می‌باشد. در این مقاله، به معرفی دکتر حسین بیات، سوابق ارزشمند ایشان و خدمات ارائه شده در کلینیک روان شناختی و نوروفیدبک بیات پرداخته خواهد شد.

سوابق دکتر حسین بیات:

دکتر حسین بیات با داشتن مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس روانشناسی بالینی، و همچنین مقطع دکتری روانشناسی بالینی سلامت، یکی از روانشناسان متخصص و حرفه‌ای در شهر شیراز می‌باشد. ایشان برای مدت بیش از ۱۲ سال در زمینه‌های تشخیص و درمان مشکلات روانشناختی فعالیت کرده و تجربه‌ی بی‌نظیری را در این زمینه به دست آورده‌اند. همچنین، دکتر بیات عضو انجمن روانشناسی آمریکا (APA) و عضو انجمن روانشناسی ایران می‌باشد و دارای پروانه اشتغال تخصصی از سازمان نظام روانشناسی ایران است.

خدمات ارائه شده:

دکتر حسین بیات در محل کلینیک روان شناختی و نوروفیدبک بیات خدمات متنوعی را به مراجعه‌کنندگان خود ارائه می‌دهد. این خدمات شامل زمینه‌های مختلف روانشناسی اعم از تشخیص و درمان اختلالات اضطرابی، افسردگی، وسواس و… می‌باشد.

علاوه بر این، خدمات کلینیک روان شناختی و نوروفیدبک بیات به شرح زیر می‌باشند:

  1. مشاوره کودک و نوجوان:

در این زمینه، دکتر بیات به مشاوره و درمان مسائل کودکان و نوجوانان از جمله بیش‌فعالی و نقص توجه، اختلال یادگیری، پرخاشگری، ناخن جویدن و شب ادراری می‌پردازد.

  1. زوج درمانی و خانواده درمانی:

ایشان با توجه به تخصص خود در زمینه روابط عاطفی و خانوادگی، به بهبود روابط زناشویی و خانوادگی کمک می‌کند و با ارائه مشاوره‌های کاربردی به زوج‌ها و خانواده‌ها، مسائل و اختلافات آن‌ها را تسهیل می‌کند.

  1. تست‌های روانشناسی:
    تست‌های روانشناسی در شیراز

کلینیک بیات به ارائه انواع تست‌های روانشناسی شامل تست شخصیت، تست هوش، تست حافظه، نقشه رنگی مغز (QEEG)، تست IVA و… برای تشخیص مشکلات مانند بیش‌فعالی و نقص توجه می‌پردازد.

  1. برگزاری کارگاه‌های آموزشی:

کلینیک روان شناختی و نوروفیدبک بیات با هدف ارتقای سلامت جامعه، برگزاری کارگاه‌های متعدد آموزشی در زمینه‌های مختلف روانشناسی انجام می‌دهد.

  1. درمان با نوروفیدبک:

از طریق نوروفیدبک، کلینیک بیات به درمان مسائل مانند استرس، وسواس و افسردگی می‌پردازد.

نشانی و اطلاعات تماس:

آدرس: شیراز، خیابان ملاصدرا، انتهای کوچه 4، مجتمع سبحان، طبقه 3، واحد 6، کلینیک روان شناختی و مشاوره بیات

تلفن: 09380578025-07136472719

** اگر بدنبال شماره و نشانی بهترین روانشناس های شهر شیراز هستید، پست “بهترین روانشناسان شیراز”  را از دست ندهید**

اگر به مباحث روانشناسی علاقمند هستید پست “روانشناس در شیراز” می تواند برای شما سرگرم کننده و جذاب باشد

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *