دندانپزشک

ارتودنسی بزرگسالان در شهرکرد

ارتودنسی بزرگسالان در شهرکرد

ارتودنسی بزرگسالان در شهرکرد

خیر مقدم به شما دوستان عزیز. از اینکه سایت شیرازیاب را انتخاب کردید کمال تشکر را داریم. لطفا با نظرات خودتان ما را در بهتر شدن همیاری نمایید. در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا لیستی از متخصصان ارتودنسی بزرگسالان در شهرکرد را داشته باشید.

لیستی از متخصصین ارتودنسی بزرگسال در شهرکرد

دکتر داراب غلامی بروجنی

زمینه فعالیت :

فعالیت تخصصی، فقط درمانهای ارتودنسی کودکان و بزرگسالان و ارتودنسی پیشگیری

  • نشانی مطب 1 :
    شهرکرد – خیابان 12 محرم، کوچه پارکینگ یزدان، جنب پارکینگ، بالای رادیولوژی دکتر نیک اقبال، طبقه اول، واحد4

دکتر فرزاد ناصری

تماس: 038-32242909

آدرس وبسایت: info@drfarzadnaseri.com

 

هزینه ارتودنسی:

هزینه ارتودنسی یکی از مهمترین عوامل تصمیم گیری درباره انجام درمان ارتودنسی بیماران است ، ما سعی می کنیم قیمت ارتودنسی را با شرایط عالی ارائه کنیم تا کسی به دلیل هزینه های زیاد درمان مجبور به تحمل ناهنجاری های فک و دندان نباشد.

لبخند ما یک جزء بسیار مهم از هویت ما را تشکیل می‌دهد ، زیرا بر احساس ما در مورد خودمان و نیز نوع نگاه دیگران به ما تأثیر زیادی می‌گذارد.

هزینه ارتودنسی سرامیکی - متخصص ارتودنسی دکتر جمیلیان

قیمت ارتودنسی عامل تصمیم گیری در درمان ارتودنسی

اما یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند بر تصمیم شما در مورد انجام ارتودنسی برای صاف کردن دندان ها و یا صرف نظر کردن از آن تأثیر زیادی داشته باشد، هزینه‌ ارتودنسی است.

هرچند ممکن است هزینه سیم کشی دندان و قیمت ارتودنسی در نگاه اول خیلی زیاد به نظر برسد، اما مطمئن باشید که در قبال فواید و مزایای زیاد آن بدون به همراه داشتن عوارض سیم کشی دندان، اصلاً هزینه بالایی نیست ؛ در واقع ارتودنسی دندان می‌تواند در درازمدت به صرفه‌جویی در هزینه‌های شما کمک زیادی کند.

هزینه‌ ارتودنسی دندان

عوامل بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانند بر هزینه ارتودنسی دندان تأثیر داشته باشند. بعضی از این عوامل تاثیرگذار بر قیمت ارتودنسی در کنترل خود شما هستند و بعضی دیگر به وضعیت دندان‌های شما بستگی دارد.

طول دوره درمان ارتودنسی

هر چقدر شما به مراحل ارتودنسی پیچیده‌تری از آماده‌سازی دندان‌ها و عمل‌های دندانپزشکی نیاز داشته باشید، دوره کامل درمان ارتودنسی شما هم طولانی‌تر خواهد بود و بالطبع، هزینه بیشتری هم باید برای آن بپردازید.

 

از مظالب زیر دیدن نمایید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *