محصولات ارایشی

خرید قرص لاغری آلفا اسلیم

خرید قرص لاغری آلفا اسلیم

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید قرص لاغری آلفا اسلیم

سلام و درود خدمت همه شما همراهان خوب سیتی بین. شاید شما هم یکی از افرادی هستید که بارها برای لاغری تلاش کرده راه های متعددی مثل رژیم غذایی و ورزش را امتحان کرده اما موفق نشده است؛ و حالا با پیشنهاد دوستان به فکر مصرف قرص لاغری مثل آلفا اسلیم هستید. در ادامه با ما همراه باشید تا بررسی مفصل و خرید قرص لاغری آلفا اسلیم  بپردازیم.

خرید قرص لاغری آلفا اسلیم

خرید قرص لاغری آلفا اسلیم

قرص آلفا اسلیم چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

اول از هر چیز باید بدانید که این قرص چیست، از کجا آمده و دقیقا برای چه چیزی استفاده می شود؟ قرص آلفا اسلیم در کشور آمریکا تولید شده و به کشورهای دیگر صادر می شود. جالب است بدانید که این قرص با اینکه ساخت آمریکا است؛ اما مردم آمریکا یا سایر کشورهای اروپایی مصرف زیادی از آن ندارند. در واقع بیشترین مصرف این قرص در کشور ایران و سایر کشورهای مشابه است.

این قرص یکی از مشهورترین و محبوب ترین قرص های لاغری به شمار می آید. هر کدام از قرص های لاغری محلی دارند که بیشترین تاثیر را روی آن نقطه می گذارند. طبق ادعا شرکت تولید کننده؛ قرص آلفا اسلیم تاثیر فوق العاده ای روی شکم، پهلو و از بین بردن چربی های دور شکم دارد. نکته خوبی که باعث جذابیت و تفاوت این قرص با قرص های لاغری مشابه می شود در این است که باعث لاغر شدن صورت و از بین رفتن چربی های آن نمی شود. در این قرص ویتامین های E و C قرار داده شده که در نتیجه مصرف آن می توانید شادابی پوست و صورت خود را احساس کنید.

خرید قرص لاغری آلفا اسلیم

همان طور که می دانید یکی از عوارض لاغری افتادگی پوست صورت و بدن است. قرص آلفا اسلیم موادی دارد که خاصیت پیش گیری از این اتفاق را با خود دارند. به این معنا که ترکیبات معدنی از جمله وجود ویتامین E و C در این قرص، از افتادگی پوست حین و بعد از دوره کاهش وزن جلوگیری می کند.

علاوه بر این، آلفا اسلیم طبق گفته شرکت تولید کننده مزیت دیگری نیز دارد که آن گیاهی بودن و نداشتن عارضه خاص برای مصرف کننده است. این قرص بیشتر برای دو گروه از افراد مورد استفاده قرار می گیرد: گروه نخست افرادی هستند که چاقی بی رویه یا نوع بد دارند؛ گروه دوم هم افرادی هستند که بعد از یک دوره کاهش وزن دچار استپ وزنی شده اند. به نظر می رسد که این قرص برای این دو گروه از افراد قابل استفاده باشد.

قرص آلفا اسلیم در کاهش وزن چه تاثیری دارد؟

قرص آلفا اسلیم با خاصیت بالایی که در چربی سوزی دارد و در عین حال پایین آوردن اشتهای شما بدن را وادار می کند تا از چربی های خود برای مصرف روزانه استفاده کند. اگر شما از یک رژیم غذایی اصولی پیروی میکنید و در کنار آن ورزش هم انجام می دهید (برای حدود سه هفته) اما همچنان وزن شما کم نمی شود، احتمالا دچار استپ وزن شده اید و بد نیست با نظر پزشک معالج در صورت نیاز به فکر مصرف قرص آلفا اسلیم هم جهت چربی سوزی باشید.

“استپ وزنی زمانی به وجود می آید که در آن وزن بدن روی یک عدد خاص باقی می ماند و هیچ کاهشی ندارد. همان طور که در پاراگراف قبل گفتیم، در حالت نرمال با رعایت یک برنامه غذایی درست و انجام تمرینات ورزشی، باید از بعد حدود سه هفته کاهش وزن اتفاق بیوفتد. اگر بعد از سه هفته دیدید که وزن شما همچنان ثابت است یعنی دچار استپ وزنی شده اید. در چنین شرایطی قرص آلفا اسلیم به خوبی می تواند به شما کمک کند.

فواید مصرف قرص آلفا اسلیم (به ادعا تولید کننده):

طبق ادعا شرکت تولید کننده علاوه بر تاثیر آلفا اسلیم روی استپ وزنی و از بین بردن آن، این قرص روی موارد دیگری هم در روند کاهش وزن تاثیر گذار است! هر چند ما در اندام برتر هیچ تاییدی بر صحت این فواید نمیگذاریم و توصیه ای به مصرف آن جهت کاهش وزن هم نمیکنیم. اما به طور کلی فواید مصرف قرص آلفا اسلیم عبارتند از:

  • کاهش اشتها
  • سوزاندن چربی های اضافی بدن
  • افزایش انرژی
  • تنظیم سوخت و ساز بدن

این کپسول تولید شده تا روی چربی های دور شکم و کمر شما تاثیر بگذارد و بر خلاف بسیاری از مکمل های دیگر، باعث لاغری صورت شما نشود. در صورتی که داروی لاغری چنین عملکردی داشته باشد می توان گفت یکی از بهترین قرص های لاغری موجود است.

ترکیبات قرص لاغری آلفا

عمده‌ترین ترکیبات طبیعی قرص آلفا اسلیم موارد زیر هستند‎:‎

  • ویدانگا یا فلفل سیاه کاذب
  • قهوه سبز
  • تخم کتان
  • گلیسین
  • کافئین
  • گارسینیا
  • عصاره برگ چای سبز
  • تمشک
  • عصاره برگ زیتون
  • عصاره برگ باکوپا
  • عصاره ریشه فورسکوهلی
خرید قرص لاغری آلفا اسلیم

خرید قرص لاغری آلفا اسلیم

ترکیبات موجود در قرص آلفا اسلیم

عمده ترین ترکیبات طبیعی که در کپسول لاغری آلفا اسلیم قرار گرفته اند شامل ویدانگا یا فلفل سیاه کاذب، قهوه سبز، تخم کتان، گلیسین، کافئین، گارسینیا و عصاره برگ چای سبز می شوند. همچنین در این قرص ترکیبات تمشک، عصاره برگ درخت زیتون؛ عصاره برگ باکوپا و عصاره ریشه فورسکوهلی نیز در آن قرار دارد.

این قرص در کشور آمریکا ساخته شده است و به همین خاطر بیشتر ترکیبات آن برای ما ناشناخته است. به عنوان مثال برخی از ترکیبات موجود در این قرص تنها در کشورهای اروپایی قرار دارد. این ترکیبات درون این قرص به طور فشرده قرار گرفته تا مصرف کننده کاهش وزن بیشتری را تجربه کند.

نحوه مصرف قرص آلفا اسلیم

این قرص ۵ عدد کپسول در خود دارد که با توجه به نظر متخصص تغذیه، می توانید روزانه یک الی دو عدد از آن مصرف کنید. علاوه بر این، باید به یاد داشته باشید که یک اصل کلی هنگام مصرف قرص های لاغری این است که از رژیم غذایی درست و تمرینات ورزشی مداوم نیز کمک بگیرید.

تاثیر مصرف قرص آلفا اسلیم

۱- با مصرف این قرص می توانید سریع تر و راحت تر وزن کم کنید؛ بنابراین از مصرف این قرص بدون تجویز پزشک یا بدون اینکه رژیم غذایی و برنامه ورزشی داشته باشید اجتناب کنید.

۲- کاهش احساس گرسنگی به دنبال کاهش اشتها یکی از تاثیرات این قرص است؛ کسانی که از این قرص استفاده کرده اند می گویند به جز اینکه اشتهای ما کم شده، بروز احساس گرسنگی نیز در ما کاهش پیدا کرده است.

۳- تقویت متابولیسم بدن، کاهش سایز و کم کردن وزن تا زمان ادامه مصرف دارو از جمله دیگر تاثیراتی است که قرص آلفا اسلیم بر بدن شما خواهد گذاشت. در ادامه به برخی دیگر از تاثیرات مصرف قرص آلفا اسلیم اشاره خواهیم کرد.

آلفا اسلیم کربوهیدرات های نا سالم را مسدود میکند!

هنگامی که مصرف آلفا اسلیم همراه با یک رژیم غذایی مناسب و سبک زندگی فعال (تمرینات ورزشی مداوم) استفاده شود، می تواند به کاهش آسان تر وزن شما کمک کند. حتی هنگامی که کمی دچار لغزش می شوید و نمی توانید از برنامه منظم غذایی و ورزشی خود پیروی کنید، همچنان آلفا اسلیم روند کاهش وزن شما را فعال نگه می دارد. فرمول انحصاری موجود در کپسول های آلفا اسلیم به خوبی می توانند از تولید مقادیر زیادی از آنزیم های مسئول تجزیه و جذب نشاسته تا ۳۰۰ کالری جلوگیری کنند. این منجر به کاهش سطح قند و گلوکز خون شده و نتایج کاهش وزن بیشتر می شود.

غلبه بر مصرف بیش از حد گلوکز

وقتی که مقدار زیادی چربی مصرف می کنیم، بدن ما اجزای تشکیل دهنده را به گلوکز تشبیه کرده و در صورت تولید بیش از حد گلوکز، تبدیل به چربی می شود. مواد موجود در آلفا اسلیم به آنزیم های مسئول برای این تنبدیل کمک می کند و توانایی بدن شما را برای جذب بیش از حد مواد قندی، چربی و گلوکز کاهش می دهد. در نهایت این باعث آن می شود که جربی کمتری در بدن ذخیره شده و به جلوگیری از افزایش وزن با کربوهیدرات و قند کمک می کند.

مصرف قرص لاغری آلفا اسلیم برای اولین بار

شاید شما هم پیش از این از هیچ قرص لاغری استفاده نکرده باشید. بهتر است که در هر صورت با پزشک معالج خود درباره چگونگی مصرف قرص آلفا اسلیم مشورت کنید. به طور کلی با توجه به چیزی که سایر منابع و افراد گفته اند؛ طریقه مصرف قرص لاغری آلفا به این شکل است که اگر تا به حال هیچ قرص لاغری مصرف نکرده باشید بهتر است که یک قرص را نیم ساعت بعد از صبحانه، همراه با یک لیوان کامل آب ولرم بخورید. بهتر است که در آب خود ترکیباتی مثل عسل، خاکشیر، تخم شربتی و آبلیمو نیز اضافه کنید؛ اما اگر تمایل ندارید با همان آب ولرم نیز می توانید قرص را مصرف کنید.

اگر قرص آلفا اسلیم باعث کاهش وزن من نشد چه کنم؟

هیچ تضمینی وجود ندارد که شما در صورت مصرف این قرص حتما وزن کم کنید و یا اینکه دچار عوارض مصرف آن نشوید! اما اگر این قرص باعث کاهش اشتها یا کاهش وزن در شما نشد؛ بهتر است نیم ساعت قبل از صبحانه میل کنید. اگر همچنان این قرص باعث کاهش اشتها در شما نشد، بهتر است ناشتا یک قرص و بعد از گذشت سه الی چهار ساعت یک قرص دیگر نیز میل کنید. ناهار و شام شما باید رژیمی و به میزان خیلی کمی مصرف شود؛

اگر به کلی مصرف ناهار یا شام را کنار بگذارید دچار استپ وزنی خواهید شد. هر نیم ساعت یک لیوان آب بخورید؛ دفع چربی قرص از طریق ادرار و تعریق است؛ بنابراین مصرف هر چه بیشتر آب به دفع چربی و نتیجه گیری بهتر کمک خواهد کرد. در طی روز سه الی پنج عدد خرما یا گردو بخورید؛ مگر اینکه طبع بدنی شما گرم باشد. همچنین خوردن روزانه سه الی پنج عدد زیتون میتواند برای شما بسیار مفید باشد.

اگر این قرص باعث ضعف بدنی من شد چه کنم؟

تحت هیچ شرایطی قرص لاغری آلفا اسلیم را به صورت سرخود و بدون نظر پزشک مصرف نکنید. اگر تمایل دارید از این قرص استفاده کنید آن را با مشاور و پزشک معالج خود در میان بگذارید، با بررسی وضعیت بدنی و تحت نظر ایشان اقدام به مصرف کنید. با توجه به موارد منع مصرف بسیار زیادی که این قرص دارد، احتمال بروز مشکل هنگام استفاده از آن برای عموم افراد وجود دارد.

خرید قرص لاغری آلفا اسلیم

خرید قرص لاغری آلفا اسلیم

سایر مزیت های مصرف قرص آلفا اسلیم

تا این جای مقاله با برخی از فوایدی که قرص آلفا اسلیم دارد آشنا شدید؛ اما هنوز تمام نشده است. طبق ادعای شرکت تولید کننده باید بدانید که این قرص می تواند چربی و کلسترول خون شما را به خوبی کاهش دهد و منجر به سلامت قلبتان شود. اگر شما از افرادی هستید که گرسنگی کاذب زیادی را در طی روز تجربه می کنید و بیشتر بر حسب عادت غذا می خورید نه از روی گرسنگی، این قرص می تواند به شما کمک کند؛ چرا که آلفا اسلیم تاثیر فوق العاده ای بر کاهش اشتهای افراد می گذارد.

عوارض قرص آلفا اسلیم (مهم)

اینکه هر ماه ۱۰ کیلو کم کنید، بخورید و لاغر شوید یا هر هفته یک سایز کم کنید جملات خبری وسوسه برانگیزی هستند؛ اما باید بدانید که مصرف داروهای لاغری از جمله آلفا اسلیم عوارضی به دنبال دارد. قرص آلفا اسلیم عوارض متعددی داشته که افرادی که آن را مصرف کرده اند این موارد را گزارش می کنند. همینطور در خصوص عملکرد چالش برانگیز این قرص در بدن در ویدیو ابتدا صفحه هم به صورت مفصل توضیحاتی داده شده که توصیه میکنیم حتما آن را ببینید. اما به طور کلی عوارض مصرف قرص آلفا اسلیم عبارتند از:

  • استرس و بی خوابی
  • افزایش فشار خون
  • بدتر شدن شرایط روحی
  • کم آبی بدن و احساس تشنگی
  • ایجاد مشکلات کلیوی
  • ایجاد مشکلات قلبی
  • ایجاد مشکلات گوارشی
  • بروز یبوست
  • بروز درد و زخم معده
  • در صورت عدم رعایت مصرف احتمال مرگ

کپسول آلفا اسلیم برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که با استاپ وزنی مواجه شده‌اند و با وجود رژیم گرفتن و ورزش کردن، وزن آنها کاهش پیدا نمی‌کند. این افراد می‌توانند از داروهای لاغری استفاده کنند. قرص آلفا اسلیم به کاهش وزن و آب شدن چربی‌های مقاوم کمک می‌کند.

چه کسانی نباید از قرص آلفا اسلیم استفاده کنند؟

برخی از افراد نباید از قرص لاغری آلفا اسلیم استفاده کنند. در ادامه به این گروه‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • گروه‌‌های سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۶۰ سال نمی‌توانند از این دارو استفاده کنند.
  • افرادی که به بیماری‌های مغزی مبتلا هستند،‌ ممکن است که با مصرف این دارو با مشکلات متفاوتی مواجه شوند.
  • بیماران مبتلا به فشار خون بالا نباید از این دارو استفاده کنند.
  • کسانی که بیماری‌های کلیوی و ریوی دارند، نباید از این داروها استفاده کنند.
  • بیماران مبتلا به بیماری‌های قلبی نباید از این دارو استفاده کنند.

تفاوت قرص لاغری آلفا اسلیم با قرص آلفا نارنجی

یکی از سوالات رایجی که کاربران از ما می پرسند این است که قرص آلفا اسلیم با قرص آلفا نارنجی چه تفاوتی دارد؟ آیا اصلا این دو قرص با یکدیگر تفاوتی دارند یا نه؟ در پاسخ باید بگوییم که همان طور که با توجه به نارنجی بودن رنگ کپسول های قرص آلفا اسلیم، این محصول به آلفا نارنجی نیز شهرت پیدا کرده است. در حال حاضر سری جدید رنگ این محصول به رنگ قرمز تغییر پیدا کرده است.

تفاوت قرص آلفا اسلیم تقلبی با اورجینال

برای اینکه تشخیص دهید قرص آلفا اسلیم تقلبی است یا نه، باید از سامانه ریجستری قرص لاغری آلفا اسلیم کمک بگیرید. بدین منظور باید به سمت چپ جعبه قرص، به برچسب زرد رنگ نگاه کنید و وارد سامانه ریجستری آلفا اسلیم شوید. قسمت مربوط به کد ریجستری سمت چپ یا زیر جعبه را به آرامی بخراشید تا کد آن مشخص شود. آلفا اسلیم دارای دو کد اصالت کالا بوده و باید هر دو را وارد کنید.

با توجه به پیامی که سامانه به شما نمایش می دهد می توانید از اصل یا تقلبی بودن محصول در دست خود اطمینان پیدا کنید. در صورت دیدن این دو مورد می توانید از اصل بودن کالای در دست خود اطمینان پیدا کنید.

خرید قرص لاغری آلفا اسلیم

خرید قرص لاغری آلفا اسلیم

طریقه مصرف قرص آلفا اسلیم چیست؟

روش استفاده از این قرص لاغری، کاملا بستگی به پاسخ بدن شما به داروی لاغری و استفاده قبلی شما از این نوع داروها دارد. در صورتی‌که قبلا هیچ قرص لاغری استفاده نکرده‌اید و این اولین بار است که می‌خواهید با این داروها وزن کم کنید، ابتدا یک عدد قرص آلفا اسلیم را نیم ساعت بعد از صبحانه میل کنید. اما اگر اشتهای شما کم نشد و همچنان مقدار زیادی غذا می‌خوردید، بهتر است که مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا یک عدد قرص صبح خود را به نیم ساعت پیش از صبحانه منتقل کنید. این قرص را با آب ولرم و خاکشیر و عسل (در صورت تمایل) میل کنید.
  • اگر همچنان اشتهای شما کم نشد، یک قرص ناشتا و یک قرص هم ۳ یا ۴ ساعت بعد بخورید.
  • فراموش نکنید که حتما ناهار و شام میل کنید. هرچند که بهتر است این وعده‌ها سبک و رژیمی باشند، اما به هیچ عنوان به فکر حذف آنها نباشید. زیرا حذف وعده‌های غذایی می‌تواند باعث توقف کاهش وزن شود.
  • حتما بعد از مصرف قرص‌ها، هر نیم ساعت یک لیوان آب بخورید. فرایند کتوزیس نیازمند آب زیاد است.
  • با مصرف این قرص‌ها، می‌توانید خرما و پسته را در رژیم غذایی خود قرار دهید.
  • مصرف زیتون هم می‌تواند برای شما مفید باشد.
  • اگر بعد از خوردن این دارو احساس ضعف و سرگیجه داشتید، قند خون شما افت کرده‌است. بهتر است از یک چیز شیرین برای متعادل کردن این حالت استفاده کنید. اما اگر این حالت ادامه پیدا کرد، حتما با دکتر مشورت کنید.
  • ورزش و رژیم لاغری می‌تواند در کاهش وزن موثر باشد. (رژیم های لاغری سریع هم می‌توانند جایگزین خوبی برای این قرص‌های لاغری باشند.)

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *