بانک

پارسیان شعبه معلم مشهد

پارسیان شعبه معلم مشهد

سلام امروز قصد داریم تا پارسیان شعبه معلم مشهد  رو به شما معرفی کنیم. در ادامه اطلاعاتی از قبیل شماره تماس، آدرس و کد شعبه رو به شما ارائه میدیم.ممنون از همراهی شما با شیرازیاب.

آدرس: خراسان رضوی، مشهد، خیابان معلم، نبش معلم 10 (ایرج میرزا 10)، پلاک 243

تلفن: 36080815 , 36080814 , 36080810-3 – 051

پست الکترونیک: Parsian2091@parsian-bank.ir

تاریخچه

بانک پارسیان به صورت شرکت سهامی عام و با مالکیت اشخاص غیر دولتی و به استناد قانون اجازه تأسیس بانک های غیر دولتی مصوب فروردین ماه 1379، ماده(98) قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و ضوابط تأسیس بانک غیر دولتی مصوب نهصد و چهل و هشتمین جلسه مورخ 1379/09/20 شورای پول و اعتبار تأسیس یافته و در چارچوب قانون پولی و بانکی کشور مصوب سال 1351 ، قانون عملیات بانکی بدون ربا، قانون تجارت و مقررات اساسنامه بانک، در مرداد 1380 ، نسبت به انجام پذیره نویسی سهام و تشکیل مجمع مؤسس اقدام نمود و پس از انجام تشریفات و ثبت رسمی بانک به شماره 178028 در تاریخ 1380/06/15 در اداره ثبت شرکتها و مؤسسات غیر تجاری تهران ، به موجب نامه شماره 2348/هـ – مورخ 26 شهریور ماه 1380 مجوز آغاز فعالیت را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت نمود. بدین ترتیب ارائه خدمات بانک پارسیان از اسفند ماه 1380 آغاز گردید.

اهداف:

عبارت است از توسعه اقتصادی از طریق گسترش فعالیت در بخش صنایع ، به ویژه صنعت خودروسازی و صنایع وابسته با فراهم آوردن امکانات ، تسهیلات و تدوین و اشاعه ابزارهای مالی و پولی نوین ، همچنین تأمین مالی برای زیربخش های ساخت ، تجارت ، مصرف.

مدت زمان :

بانک از تاریخ ثبت برای مدت نامحدود تشکیل شده است.

سرمایه بانک :

سرمایه بانک صد و پنجاه و شش هزار و سیصد و چهل میلیارد (156،340،000،000،000) ریال می باشد که تماماً پرداخت شده و به صد و پنجاه و شش هزار و سیصد و چهل میلیون سهم عادی یک هزار ریالی تقسیم گردیده است.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: پارسیان شعبه معلم مشهد در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



افتتاح حساب در بانک پارسیان

افتتاح حساب قرض الحسنه جاری اشخاص حقیقی:

شرایط

داشتن حداقل سن 18 سال
داشتن معرف
خوش حسابی در سیستم بانکی کشور
محروم نبودن از حق افتتاح حساب جاری
داشتن اهلیت جهت افتتاح حساب

مدارک:

تکمیل فرم افتتاح حساب
اصل و تصویر شناسنامه
اصل و تصویر کارت ملی

– افتتاح حساب قرض الحسنه جاری اشخاص حقوقی:

شرایط

پیش بینی اختیار افتتاح حساب قرض الحسنه جاری در اساسنامه
خوش حسابی در سیستم بانکی کشور

مدارک:

اصل و تصویر مدارک ثبتی شرکت، شامل: آگهی تاسیس، اساسنامه، روزنامه رسمی آخرین تغییرات اعضای هیئت مدیره و صاحبان امضای مجاز شرکت،
اظهارنامه ثبت شرکت، شرکت نامه
اصل و تصویر شناسنامه مدیران شرکت
اصل و تصویر کارت ملی مدیران شرکت

– مزایای این حساب

شما می توانید از گستره وسیع خدمات الکترونیکی پارسیان از قبیل کارت نقدی متصل به حساب (حساب قرض الحسنه جاری حقیقی)، تلفن بانک، اینترنت بانک، موبایل بانک و SMS استفاده کنید.
با افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه جاری در بانک پارسیان، می توانید از خدمات زیر بهره مند شوید:
استفاده از دسته چک و کارت نقدی متصل به حساب: ما در بانک پارسیان تمامی تلاش خود را به کار بسته ایم تا دسترسی شما به حساب هایتان را ساده و سریع کنیم. با افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه جاری شما علاوه بر امکان استفاده از دسته چک می توانید کارت الکترونیکی نقدی متصل به این حساب را نیز در زمان افتتاح حساب و بدون نیاز به مراجعه مجدد به شعبه دریافت کنید.

– مبالغ موجودی مورد انتظار ابتدای روز حساب های قرض الحسنه جاری
حساب های حقیقی: 5 میلیون ریال
حساب های حقوقی: 20 میلیون ریال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *