آتلیه, اماکن

آتلیه پروانه شیراز

آتلیه پروانه شیراز

آتلیه پروانه شیراز

سلام و درود به کاربران گرامی شیرازیاب، در این مطلب به معرفی آتلیه پروانه شیراز می پردازیم، در ادامه خدمات ارائه شده، مدیریت، اینستاگرام، آدرس، شماره تماس و موقعیت آتلیه پروانه روی نقشه برای شما عزیزان آورده شده است. امید است که این مطلب مورد توجه شما همراهان همیشگی واقع شود. از اینکه با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود ما را در بهبود و پیشرفت هرچه بیشتر شیرازیاب یاری می نمائید، سپاسگزاریم.

 

آتلیه پروانه شیراز

 

آتلیه پروانه شیراز

آتلیه کودک پروانه جزو آتلیه های کودک استان فارس در شهر شیراز است . خدمات آتلیه کودک پروانه عکاسی نوزاد ، عکاسی کودک و عکاسی بارداری است . اگر به دنبال آتلیه نوزاد در فارس یا آتلیه کودک و آتلیه بارداری در شهر شیراز هستید میتوانید به آتلیه کودک پروانه مراجعه کنید.

 

خدمات آتلیه پروانه شیراز

  • عکاسی و فیلمبرداری
  • ساخت کلیپ و تیزر تبلیغاتی
  • عکاسی تخصصی مادر و کودک
  • ساخت آلبوم های کودک در انواع مدل ها
  • دارای باغ اختصاصی
  • دارای بهترین تجهیزات روز دنیا
  • همراه با کادر متخصص

مدیریت : خانم محمودی

اینستاگرام آتلیه پروانه شیراز   

اینستاگرام: parvanehstudio

 

آدرس آتلیه پروانه شیراز   

 آدرس: شیراز، پل معالی آباد، بلوار بهشت، مجتمع ارکیده، طبقه اول، واحد 35

شماره تماس آتلیه پروانه شیراز   

شماره تماس: 0713635506209170777400

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: آتلیه پروانه شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

موقعیت آتلیه پروانه شیراز روی نقشه

نکات عکاسی از نوزاد و کودک

شناخت خلق و خوی نوزاد و کودک

عکاس باید سعی کند با درک صحیح روحیات کودک و صحبت با والدین خلق و خوی کودک را بدرستی بشناسد و با او هم بازی شود تا بهانه گیری های کودک حین عکاسی کمتر شود.

پوزیشن های مختلف

عکاس باید ضمن در نظر گرفتن جثه کودک پوزیشن های مختلف را امنحان کند ولی نکته مهمی که باید رعایت شود اینست که از امر و نهی کردن های زیاد و پوزیشن های زیاد که سبب خستگی و بد خلقی کودک می شود دوری کنید.

لنز دوربین با کودک هم سطح باشد

برای عکاسی بهترین ارتفاع هم سطح بودن با کودک است. عکاسی از بلا یا پایین به جذابیت عکس های هم سطح نیستند.

عکاسی از چهره کودک

یکی از بهترین حالات برای عکاسی از کودک، عکاسی از صورت می باشد چرا که عکاسی به این روش چهره معصوم کودک را بیشتر نمایش می دهد و کودک را زیباتر نشان می دهد.

بطور دائم عکس بگیرید

تغییر سریع کودکان از نظر خلق خو به شما اجازه انتظار برای یک عکس عالی را نخواهد داد بنابراین باید پشت سر هم عکس بگیرید. اکثر مواقع از هر ۲۰ عکس گرفته شده از یک پوزیشن ۱ عکس عالی بدست می آید.

تنظیم نور

اکر حرکت های کودک زیاد است می توانید با باز گذاشتن دیافراگم اثر حرکت های او را در عکس از بین ببرید. بهترین نور برای عکاسی از کودک نور غیر مستقسم طبیعی است که حالت نرمی به پوست او می دهد.

پس زمینه عکاسی

هر قدر زمینه عکاسی ساده تر باشد عکس کودک جلوه بیشتری دارد. زمینه های خیلی شلوغ و خیلی روشن از زیبایی عکس کودک می کاهد. بهترین رنگ ها برای زمینه عکاسی سفید بژ خاکستری روشن کرم و آبی آسمانی هستند

یک حالت عالی

عکس های طبیعی که پوزیشن و حالت خاصی به کودک القا نشده است جذابیت بیشتری دارند. عکاسی از کودکان در حال بازی کردن خمیازه کشیدن غذاخوردن زیبایی عکس کودک را دو چندان می کند.

و…

منبع: سایت رادیو کودک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *