اماکن, پزشکی, خدمات

آدرس فراپرتو در شیراز

آدرس فراپرتو در شیراز

آدرس فراپرتو در شیراز

با سلام خدمت شما بزرگواران، امروز در شیرازیاب می خواهیم آدرس فراپرتو در شیراز را با شما به اشتراک بگذاریم.

قدرد دان همراهیتان هستیم.

آدرس فراپرتو در شیراز :

تصویربرداری فراپرتو شیراز

مرکز پزشکی تصویربرداری فراپرتو با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن تصویربرداری و پرسنل و پزشکان مجرب اقدام به تشخیص بیماریهای قسمت های مختلف بدن می نماید. ویژگی منحصر به فرد فرا پرتو اقدامات تشخیصی و درمانی بطور همزمان می باشد. این روش های درمانی را می توان عمل های جراحی بدون بازکردن بدن توسط چاقوی جراحی نامید. در مرکز رادیولوژی و سونوگرافی فراپرتو شیراز کلیه اعمال پیشرفته و فوق تخصصی تحت بیهوشی عمومی و CONCIOUSE SEDATION انجام می گیرد و پس از عمل هرگونه درد بیمار کنترل گشته و شخص با بی دردی کامل و رضایت خاطر مرکز را ترک می کند. ضمناً سعی بر انجام بیهوشی با آخرین داروهای پیشرفته ای است که مدت بیهوشی بسیار کوتاه باشد و بعلاوه این مرکز محل ارجاع متخصصین محترم نورولوژیست و جراحان مغز و اعصاب جهت انجام LUMBAR PUNCTURE توسط متخصص بهوشی می باشد.

نوبت دهی اینترنتی فراپرتو در شیراز



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: آدرس فراپرتو در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



آدرس و تلفن مرکز فراپرتو شیراز

071-3202
شیراز – بلوار زند – ابتدای خیابان شهید فقیهی – مرکز تصویربرداری پزشکی و رادیولوژی مداخله ای فراپرتو

طرز کار ام آر آی چیست فراپرتو شیراز؟

امواج مورد استفاده در ام آر آی از جنس امواج رادیویی و مغناطیسی هستند که ضرری برای بدن ندارند. ام آر آی از این واقعیت فیزیکی استفاده میکند که پروتون هایی که در هسته اتم ها قرار گرفته اند مانند کره زمین در حول محور ود با سرعت زیادی میچرخند و در نتیجه یک میدان معناطیسی در اطراف خود تشکیل میدهند.در ام آر آی بیمار در یک میدان مغناطیسی بسیار قوی قرار میگیرد. این میدان موجب میشود محور چرخش پروتون های هسته اتم ها در تمام بافت های بدن (بخصوص پروتون هایی که در هسته مولکول آب قرار دارند) در امتداد خطوط میدان مغناطیسی ام آر آی قرار گیرند.سپس امواج رادیویی خاصی به سوی بدن بیمار تابانده میشود. این امواج که بصورت پالس فرستاده میشوند موجب میگردند تا محور چرخش پروتون ها کمی تغییر کند.با اتمام پالس ردیویی، محور چرخش پروتون مجددا در امتداد خطوط میدان مغناطیس برمیگردد. این برگشت موجب ایجاد یک موج رادیویی (الکترومغتاطیسی) جدید میشود.سپس این امواج رادیویی ثانویه که از تک تک پروتون ها ساطع میشوند به توسط گیرنده های دستگاه ام آر آی دریافت شده و به کامپیوتر آن ارسال میگردند.

 

[mappress mapid=”278″]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *