دسته‌بندی نشده

آموزش انرژی درمانی در شیراز

آموزش انرژی درمانی در شیراز

آموزش انرژی درمانی در شیراز

سلام به همه دوستان شیرازیاب ممنون از نگاه گرمتون. انرژی درمانی یکی از جذاب ترین و در عین حال بحث برانگیزترین روش هایی که به متعادل سازی بدن و ایجاد آرامش و کنترل استرس و … در فرد کمک میکند. از همین رو در این پست قصد داریم شمارو با این موضوع و همچنین آموزش انرژی درمانی در شیراز اشنا کنیم. از همراهی شما سپاس گزارم.

انرژی درمانی

انرژی درمانی یا شفا از قوانین و انرژیهای طبیعی هستند. در بدن ما نیروهایی وجود دارد که به ما کمک می‌کند تا بیماریها و زخم‌هایمان خوب شوند. استفاده از انرژی کیهانی یا قراردادن بیمار در حوزه میدان انرژی، توسط درمانگر به‌ منظور درمان یا شفادهی است. بنابراین چیزی جز استفاده از قانون Self healing یا قانون خود بهبودی نمی‌باشد. به طور کلی این روش علم ایجاد نظم در چاکراها، نادیها و هاله میباشد.

 

"<yoastmark



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: آموزش انرژی درمانی در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



آموزش انرژی درمانی

این روش از تکنیک های باستانی مانند طب سوزنی، یوگا، kinesiology و چی گونگ استفاده می کند. تعادل و هماهنگی در سیستم انرژی با ماساژ دادن، فشار دادن،گردش دست بر روی پوست در مسیرهای خاص انرژی و تمرکز روی ذهن برای به حرکت درآوردن انرژی های مثبت محیط پیرامون، بازسازی و حفظ می شود.

همچنین از انرژی به عنوان نیروی حیاتی و متحرک صحبت می کنند که بخش اعظمی از سلامت و شادی را تامین می کند. بدن انسان برای حفظ سلامت و پویایی به انرژی نیاز دارد برای:

حرکت و فضا برای ادامه حرکت

حرکت با الگوهای خاص

عبور از تمام سطوح

حفظ تعادل با انرژی های دیگر

 

متاسفانه با وجود جست و جوی فراوان موفق به یافتن ادرسی برای آموزش انرژی درمانی در شیراز نشدیم.

پرانیک در کتیبه‌های باستانی ایران و در متون باستانی‌ای که به زمان زرتشت و دین او بر می‌گردد

منبع :ویکی

کلیسای شیراز

کارگاه عروسک سازی در شیراز

کلانتری معالی آباد شیراز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *