آموزشی, اموزش

آموزش جوشکاری آرگون در شیراز

آموزش جوشکاری آرگون در شیراز

سلامی به گرمی آفتاب به سایت شیراز یاب خوش آمدید. در این پست قصد داریم آموزش جوشکاری آرگون در شیراز را معرفی کنیم. امیدواریم این پست مورد استفاده قرار گیرد و از آن حداکثر استفاده را ببرید و در صورت داشتن انتقاد یا پیشنهاد می توانید آن را با ما در میان بگذارید.باتشکر از شما کاربران عزیز و دوست داشتنی



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: آموزش جوشکاری آرگون در شیراز  در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

آموزش جوشکاری آرگون شیراز

در جوش آرگون يا تيگ(TIG) برای ايجاد قوس جوشکاري از الکترود تنگستن استفاده مي شود که اين الکترود برخلاف ديگر فرايندهاي جوشکاري حين عمليات جوشکاري مصرف نمي شود. حين جوشکاري گاز خنثي هوا را از ناحيه جوشکاري بيرون رانده و از اکسيده شدن الکترود جلوگيري مي کند. در جوشکاري تيگ الکترود فقط براي ايجاد قوس بکار برده مي شود و خود الکترود در جوش مصرف نمي شود در حاليکه در جوش قوس فلزي الکترود در جوش مصرف مي شود.

در اين نوع جوشکاري از سيم جوش(Filler metal)بعنوان فلز پرکننده استفاده مي شود، و سيم جوش شبيه جوشکاري با اشعه اکسي استيلن(MIG/MAG)در جوش تغذيه مي شود. در بين صنعتکاران ايراني ين جوش با نام جوش آلومينيوم شناخته مي شود. نامهاي تجارتي هلي آرک يا هلي ولد نيز به دليل معروفيت نام اين سازندگان در خصوص ماشينهاي جوش تيگ باعث شده بعضاً اين نوع جوشکاري با نام  سازندگان هم شناخته شود. نام جديد اين فريند  G.T.A.W و نام آلماني آن  WIGمي باشد.

 

جوشکاری شیراز آرگون

مدیریت : کامروا

شماره تماس : 38206194 071- 09173113680

آدرس :شیراز – بلوار امیرکبیر – نبش خیابان باغ حوض – کوچه 18

ساعت کار : 8:30 الی 20

خدمات : جوشکاری

 

جدول زیر نمایش دهنده لیست جوشکار آرگون در شیراز​ به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها می باشد؛

 

ردیف نام جوشکار نشانی جوشکار آرگون در شیراز شماره تماس
1

جوشکاری پارس آرگون

شیراز، فرهنگ شهر، خیابان زنبق 09173023325
2

جوشکاری شیراز آرگون

شیراز، بلوار امیرکبیر، نبش خیابان باغ حوض، کوچه 18 071-38206194

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *