دسته‌بندی نشده

آموزش خصوصی تزریقات

آموزش خصوصی تزریقات

آموزش خصوصی تزریقات

سلامی گرم خدمت بازدیدکنندگان عزیز شیرازیاب . با سپاس از همراهی شما. در این پست می خواهم آموزش خصوصی تزریقات را معرفی کنم و شماره تماس و آدرس و … دوره های آن را با شما عزیزان به اشتراک بگذارم. امیدوارم مطالب پست مفید واقع شده باشد. ممنون که شیرازیاب را انتخاب کردید.

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: آموزش خصوصی تزریقات در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

آموزش خصوصی تزریقات در شیراز

دوره آموزش تزریقات و پانسمان:

تزریقات عضلانی

تزریق داخل عضله سرینی

تزریقات پلکانی

تزریقات داخل ران

تزریق دلتونید

تزریق زیر جلدی

نمونه گیری و رگ گیری

آموزش سرم درمانی

کاربرد آنژیوکت

به کار بردن اسکالپ وین

موازین تزریقات ایمن

تزریق داخل و خارج  از رگ

طریقه تست انواع پنی سیلین

بخیه کردن

چسب جراحی

پانسمان کردن

تقسیم بندی زخم ها

خصوصیات نخ بخیه مناسب

آموزش کشیدن بخیع

طبقه بندی انواع بخیه ها

شست و شوی زخم ها

ثبت نام دوره آموزش تزریقات و پانسمان در شیراز:

دوره های تزریقات و پانسمان یا کمک های اولیه زیر نظر هلال احمر یا جهاد دانشگاهی برگزار میشود . برای ثبت نام کافی است  با مدارک یک کپی شناسنامه و کپی کارت ملی  و یک عکس سه در چهار به مراکز مراجعه کنید . سپس طبق برنامه آموزشی قبل از شروع دوره با شما تماس میگیرند. این دوره ها شامل آموزش های تئوری و عملی هستند. در انتهای دوره شما با انجام آزمون و قبولی  مدرک معتبری کسب میکنید .

دوره تزریقات و پانسمان معمولا یک دوره یک روزه میباشد که زیر مجموعه دوره کمک های اولیه  است . حضور در کلاس  الزامی است و برای گرفتن مدرک حداقل باید 60درصد نمره را کسب کنید. مدرک این دوره زیر نظر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش صادر  میشود.

Address: Fars Province, Shiraz, Zand Blvd

آموزش عملی تزریقات با صدور گواهینامه معتبر و مجوزدار
تهران – تهران

متقاضیان کار در مطب، درمانگاه و بیمارستان افزایش مهارت = افزایش انتخاب شغل مناسب آموزش عملی تزریقات با صدور گواهینامه معتبر و مجوزدار آموزش کامل انواع روش های تزریق، به صورت تئوری و عملی توسط اساتید مجرب همراه با اعطای گواهینامه معتبر و مجوزدار از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 1- تزریق عضلانی (باسنی، رانی، بازویی) 2- تزریق داخل جلدی( تست پنی سیلین) 3- تزریق زیر جلدی (انسولین) 4- تزریقات وریدی ( خونگیری، تزریق مستقیم دارو به رگ، وصل سرم با آنژوکت و اسکالپ وین) ارائه جزوات و فیلمهای آموزشی به صورت رایگان خانم فرهادی 09197017160

 

تزریق

تَزریق، درشانش یا انژکسیون (به انگلیسی: Injection) در پزشکی به معنی روشی جهت وارد کردن داروهای مایع (آمپول) یا واکسن به داخل بدن با استفاده از سرنگ و سرسوزن تیز است. عمل تزریق بجز سرنگ با وسایل دیگری همچون جت اینجکتور (افشانه زیر پوست بدون سوزن) نیز انجام می‌شود.

محلول تزریقی شکل مایع دارویی عاری از میکروب است که به وسیلهٔ سوزن به بدن انسان یا حیوان وارد می‌شود. تزریق جامد، گونه‌ای از تزریق است که پس از حل کردن ماده جامد دارویی در آب تزریقی درست می‌شود. تزریق‌ها به صورت نامیزه و سوسپانسیون هم وجود دارد.

 

منبع : ویکی پدیا

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *