آموزشی

آموزش رالی شیراز

آموزش رالی شیراز

آموزش رالی شیراز

سلام و دورد! به شیرازبین خوش آمدید. موضوع امروز ما آموزش رالی شیراز است. همراه ما باشید.

رالی چیست؟

مسابقه اتومبیل‌رانی که با قوانین مشخص از قبیل سرعت، زمان و مسیر مشخص در جاده‌ها و مسیر‌های آفرودی با مسافت طولانی برگزار می‌شود را رالی می‌گویند.

چگونه در مسابقات اتومبیل‌رانی عضو شویم

برای شرکت در مسابقات جذاب اتومبیل‌رانی ابتدا باید عضو باشگاه موتورسواری و اتومبیل‌رانی باشید و در کلاس‌های آن شرکت کنید تا مهارت لازم را کسب نمایید. این ورزش نیز مانند سایر ورزش‌ها قوانین خاصی دارد که شما ملزم به رعایت آن می‌باشید.

هرساله فدراسیون اتومبیل‌رانی ایران قوانین مسابقات را منتشر می‌کند که برای شرکت در مسابقات این فدراسیون، می‌بایست آن‌ها را رعایت کنید.

آموزش رالی شیراز

آموزش رالی شیراز

تمرکز بالا، یکی از مهم‌ترین مهارتی که رانندگان رالی باید داشته باشند. رانندگان باید در مسابقات تمام حواسشان بر روی رانندگی و کنترل ماشین باشد زیرا در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید بهترین تصمیم را بگیرند و بهترین واکنش را از خودشان نشان دهند.

در رالی کیفیت رانندگی ملاک است نه سرعت رانندگی.

لیست آدرس پیست های کارتینگ شیراز

 ردیف  نام باشگاه شماره تماس آدرس فعالیت و زمان
 1 کارتینگ شهر 09171319264 شهرک گلستان، جنب نمایشگاه بین الملی شیراز
 2 کارتینگ تپه کاج 071-36407500 شهر صدرا، فاز 2 صدرا، روبروی باغ شهر، مجموعه تپه کاج صدرا
 3 کارتینگ مجموعه تفریحی شهید حسن گودرزی 071-37399797 فلکه ارتش، بعد از استادیوم شهدای ارتش
 4 کارتینگ شاهین 071-37269127 بلوار مدرس، فضل آباد، پارک لاله
 5 پیست سلطان سرگرمی 09227163326 شهرک بزین، روبروی آفرینش، کوچه شهید قرائتی

دوره‌های آموزشی رالی شیراز

به بسیاری از تجمعات زودرس آزمایشی گفته می‌شد و هنوز تعداد معدودی از آنها برگزار می‌شود، اگرچه این اصطلاح در حال حاضر به‌طور خاص در ورزش‌های مخصوص کوهنوردی تا آنجا که می‌توانید تپه‌های شیب دار و لغزنده را صعود کنید، اعمال می‌شود.

بسیاری از جلسات یا مجالس علاقه مندان به اتومبیل و وسایل نقلیه آنها هنوز هم تجمع نامیده می‌شوند، حتی اگر صرفاً وظیفه رسیدن به محل (اغلب در یک تریلر) باشد. رالی یک ورزش بسیار محبوب در «ریشه‌های چمن» اتومبیلرانی – یعنی کلوپ‌های اتومبیلرانی است. افرادی که علاقه‌مند به شرکت در مسابقات رالی هستند، تشویق می‌شوند که به باشگاه‌های محلی خودروی خود بپیوندند.

آموزش رالی شیراز

آموزش رالی شیراز

رالی‌های باشگاهی (به عنوان مثال رالی‌های جاده ای یا رالی‌های منظم) معمولاً در جاده‌های عمومی با تأکید بر ناوبری و کار گروهی برگزار می‌شود.

این مهارت‌ها از اصول اساسی مورد نیاز برای هر کسی است که مایل به پیشرفت در رویدادهای سطح بالاتر است. وقایع تمرینی مرحله ویژه کوتاه در جاده‌های عمومی در بعضی از کشورها توسط باشگاه‌های محلی برگزار می‌شود، با اجازه پلیس محلی، جامعه ای که به‌طور معمول از جاده استفاده می‌کند و اداره راه. جاده عمومی در این زمان توسط سازمان دهندگان یا پلیس بسته می‌شود.

Pacenotes و شناساییبه بسیاری از تجمعات زودرس آزمایشی گفته می‌شد و هنوز تعداد معدودی از آنها برگزار می‌شود، اگرچه این اصطلاح در حال حاضر به‌طور خاص در ورزش‌های مخصوص کوهنوردی تا آنجا که می‌توانید تپه‌های شیب دار و لغزنده را صعود کنید، اعمال می‌شود. بسیاری از جلسات یا مجالس علاقه مندان به اتومبیل و وسایل نقلیه آنها هنوز هم تجمع نامیده می‌شوند، حتی اگر صرفاً وظیفه رسیدن به محل (اغلب در یک تریلر) باشد.

رالی یک ورزش بسیار محبوب در «ریشه‌های چمن» اتومبیلرانی – یعنی کلوپ‌های اتومبیلرانی است. افرادی که علاقه‌مند به شرکت در مسابقات رالی هستند، تشویق می‌شوند که به باشگاه‌های محلی خودروی خود بپیوندند. رالی‌های باشگاهی (به عنوان مثال رالی‌های جاده ای یا رالی‌های منظم) معمولاً در جاده‌های عمومی با تأکید بر ناوبری و کار گروهی برگزار می‌شود.

این مهارت‌ها از اصول اساسی مورد نیاز برای هر کسی است که مایل به پیشرفت در رویدادهای سطح بالاتر است. (به بخشهای تجمع مراجعه کنید) وقایع تمرینی مرحله ویژه کوتاه در جاده‌های عمومی در بعضی از کشورها توسط باشگاه‌های محلی برگزار می‌شود، با اجازه پلیس محلی، جامعه ای که به‌طور معمول از جاده استفاده می‌کند و اداره راه.

جاده عمومی در این زمان توسط سازمان دهندگان یا پلیس بسته می‌شود.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *