دسته‌بندی نشده

آموزش میکروبلیدینگ در اصفهان

آموزش میکروبلیدینگ در اصفهان

آموزش میکروبلیدینگ در اصفهان

سلام طرفدارای میکروبلیدینگ اگر دوست دارید”آموزش میکروبلیدینگ در اصفهان“را خیلی راحت و سریع یاد بگیرید با ما در شیرازیاب همراه باشید.ممنون
آموزش میکروبلیدینگ اصفهان در سالن فروز اسلامی زیر نظرپزشک متخصص با هدف خدمات آرایشی دائم چهره و زیبایی شامل ابرو، چشم و لب انجام می شود و امروزه میکروبلیدینگ به داغ ترین روش جدید در آرایش نیمه دائمی تبدیل شده است. خانم ها در سراسر کشور از این روش جدید و ایمن استفاده می کنند تا بدون نیاز به آرایش هر روز صبح، آراسته باشند.

مزایای میکروبلیدینگ

1- مقدار زمان لازم برای آرایش کردن و مداد کشیدن را کاهش دهید.
2-کسانی که دارای بیماری های پوستی مانند آلوپسی یا ریزش مو هستند این روش بسیار ثمربخش است.
3–خراش های ایجاد شده در سطح پوست سطحی است به همین دلیل بدون درد است.
4-با توجه به نوع پوست ماندگاری میکروبلیدینگ بین 1 تا 3 سال است و یک روش نیمه دائمی است.
5-فرم دهی و پر پشت کردن ابرو به روش میکروبلیدینگ با دوام و ماندگاری بالا
6-رنگدانه هایی که استفاده می شود کاملا طبیعی است و رنگ آن تغییر نمی کند، تنها اشباع را از دست می دهد.

تفاوت میکروبلیدینگ با اکستنشن ابرو

علاوه بر میکروبلیدینگ روش های دیگری مانند اکستنشن ابرو برای پرپشت نشان دادن ابروها وجود دارد. با این تفاوت که اکستنشن ابرو مانند اکستنشن مو و اکسشتنشن مژه، تارهای نازکی در بین ابروهای اصلی قرار داده می دهند اما میکروبلیدینگ به صورت خطوط بین ابروها زده می شود هم چنین ماندگاری اکستنشن مو 2 تا 4 هفته است اما دوام و ماندگاری میکروبلیدینگ خیلی بیشتر است.
ابروهای نازک یا کمرنگ می توانند باعث ایجاد حس اعتماد به نفس کمتر در ظاهر شما شوند. زمانی که نمی خواهید روزانه ابروی خود را با مداد پر کنید، میکروبلیدینگ بهترین روش طبیعی برای آرایش نیمه دائمی است.
مژده به شما همشهریان عزیز برای آموزش میکروبلیدینگ اصفهان، ما به شما مرکز تخصصی فروز اسلامی که با بهره گیری از جدیدترین و بروز ترین دستگاهای استاندارد، سعی دارد بهترین خدمات را برای شما متقاضیان عزیز به ارمغان آورد، معرفی می کنیم.

آموزش میکروبلیدینگ اصفهان

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *