تبلیغات

آژانس تبلیغاتی آبانگان

آژانس تبلیغاتی آبانگان

آژانس تبلیغاتی آبانگان

سلام خدمت صاحبان کسب و کار. تبلیغات بخش جدانشدنی کسب و کار است و باید برای آن مشورت گرفت، شیرازیاب برای مشاوره تبلیغات شما آژانس تبلیغاتی آبانگان را پیشنهاد میکند.

آدرس:
تهران – بزرگراه صدر – خیابان فتح – کوچه یاس – پلاک ۱ – واحد ۱۴

تلفن:
۰۲۱ ۲۲۶۴ ۵۰۱۰

خدمات/ویژگی ها:
دیجیتال مارکتینگ تولید و پخش تیزر های تبلیغاتی تبلیغات صدا و سیما تبلیغات اینترنتی تیزر تبلیغاتی
ساعات کاری:
شنبه تا چهارشنبه ، ۹:۰۰ صبح تا ۵:۰۰ بعدظهر
کد پستی:
۱۹۳۹۷۵۳۱۳۷

وب سایت
:
https://www.abanegan.com

آژانس تبلیغاتی چیست؟

یک آژانس تبلیغاتی، سازمانی خدماتی است
که متخصص در برنامه ریزی، توسعه، مدیریت و اجرای برنامه تبلیغاتی برای مشتریان است.
ساخت یک آگهی یک روند طولانی دارد که شامل فعالیت متخصصان در زمینه های مختلف می باشد.
آژانس های تبلیغاتی معمولا شرکت های مستقل هستند که کار کیفی ارائه می دهند
و به سازمان ها یا افراد کمک می کنند تا مخاطبان مورد نظر خود را از طریق تبلیغات صوتی/ تصویری جذاب به دست آورند. آژانس های تبلیغاتی، ساخت، تحقیق، مدیریت و اجرای آگهی در سیستم عامل های
مختلف رسانه ای را برای تبلیغ کننده طراحی می کنند.

وظایف آژانس تبلیغاتی

یک آژانس تبلیغاتی طیف گسترده ای از وظایف را از طریق تحقق یک ایده،
تجاری سازی یک محصول یا خدمات جدید به منظور توسعه روابط عمومی سالم آغاز می کند.
با این حال، برخی از عملکرد مهم آژانس تبلیغاتی عبارتند از:

  • ایده و پیام تبلیغ کننده را بپذیرد و آن را به یک ارتباط موثر و قابل توجه تبدیل کند.
  • برای افزایش فروش تلاش کند.
  • خدمات یکپارچه، حرفه ای و با کیفیت ارائه دهد.
  • رشد اقتصادی را سرعت ببخشد و آگاهی عمومی ایجاد کند.
  • بازخورد مشتریان و دیگر مخاطبان را برای بهبود در آینده جمع آوری کند.

اهمیت آژانس تبلیغاتی

یک آژانس تبلیغاتی یک راه حل یکپارچه و تا حدی مشخص، را به مشتریانش (همان تبلیغ کنندگان) ارائه می دهد.
اینها واجد شرایطی حرفه ای هستند که متخصص در حوزه های مربوط به تبلیغات می باشند.
به عنوان مثال، کپی رایترها (copywriters)، نویسندگان جنجالی، برنامه ریزان، محققان، فیلمسازان، مدیران و غیره

ویژگی های برجسته یک آژانس تبلیغاتی :

  • آژانس های تبلیغاتی ارتباطات اجتماعی و شبکه های بزرگ دارند.
  • استفاده بهینه از هر منبع را برای ما به وجود می آورند.
  • کار با کیفیت ارائه می دهند.
  • تا حد زیادی در هزینه ها صرفه جویی می کنند.

انواع آژانس های تبلیغاتی

بر اساس اندازه و نوع عملکرد ، موارد زیرجزء رایج ترین انواع آژانس تبلیغاتی هستند:

  • آژانس خدمات کامل: یک شرکت بزرگ بوده و دارای طیف وسیعی از تبلیغات و راه حل های بازاریابی است.
  • آژانس تعاملی: یک آژانس تبلیغاتی هوشمند است که از جدیدترین تکنولوژی های دیجیتال استفاده می کند. این آژانس ها راه حل های تبلیغاتی بسیار خلاق و تعاملی ارائه می دهند.
  • آژانس خلاق: یک شرکت کوچکتر که در خدمات تبلیغاتی خلاق متخصص است.
  • آژانس های خرید رسانه: این نوع آژانس ها مکان های تبلیغاتی و سایر کمپین ها را خرید و مدیریت می کند. همچنین برنامه زمان بندی را با رسانه ها مدیریت می کند تا آگهی را به نمایش بگذارد و آگهی را نظارت کند تا ببیند آیا در زمان مناسب پخش می شود یا خیر.
  • آژانس داخلی: یک آژانس خدمات کامل است، در داخل یک سازمان ساخته شده و برای رفع نیاز آن سازمان کار می کند.

آژانس تبلیغاتی تخصصی

برخی از آژانس های تبلیغاتی وجود دارند که تنها یک نوع خاص از خدمات تبلیغاتی را ارائه می دهند. آنها به عنوان یک موسسه تخصصی شناخته میشوند. آنها متخصصان خبره هستند. برای مثال، آژانس یک تبلیغ مالی،یک تبلیغات دارویی و تبلیغات مربوط به مسائل اجتماعی و سیاسی و غیره ارائه می دهد.

خدمات ارائه شده توسط آژانس تبلیغاتی:

یک آژانس تبلیغاتی طیف وسیعی از تبلیغات و راه حل های بازاریابی را ارائه می دهد. مهمترین آن ها عبارتند از:

پیشنهادات:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *