ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

وبلاگ

خدمات

اجاره داربست فارس

اجاره داربست فارس

اجاره داربست فارس

با سلام خدمت استان فارسی ها و شیرازیاب های عزیز. برای خدمات ساختمان تان نیاز به داربست دارید. ما هر آنچه باید درباره ی اجاره داربست فارس بدانید به شما خواهیم گفت. ممنون از همراهی شما.

 

داربست چيست؟

داربست فلزي اسكلتي موقتيي است كه معمولا از لوله هاي فولادي يا آلياژ آلومينيوم ساخته مي شود. اين لوله ها به يكديگر متصل مي گردند تا امكان دسترسي به بخش هاي مرتفع كار و همچنين سكوي ايمن كار را فراهم سازند.

داربست هاي فلزي به دوشكل وجود دارند؛ داربست هاي مهار شد كه از يك رديف ستون تشكيل مي شوند  و به اطراف ساختمان و يا سازه ي ثابتي متكي اند و داربست هايي كه از دو ستون تشكيل ميي شوند و خود متكي هستند.

نكته ي مهم در نصب داربست فلزي اين است كه توسط داربست بند حرفه اي بايستي كار نصب آن انجام شود و صرف داشتن كمي تجربه در اين زمينه نمي تواند توجيه خوبي براي اجراي داربست باشد. اين مسئله ممكن است جان شما را تهديد نمايد

 

داربست و انواع آن

در جاهايي كه كار به صورت ايمن نمي تواند انجام بگيرد، مواردي مانند نقاط بالاتر از سطح زمين يا قسمتي از يك ساختمان يا ديگر ساختارهاي ثابت باتوجه به موقعيت آنها داربست يا نردبان هاي مناسب يا ديگر وسائل حفاظتي بايد فراهم شود.

در تمام اين موارد وسادل انتخابي براي اهداف مورد نظر بايد كافي و مناسب باشند و همچنين بايد راههاي ورود و خروج ايمن از جايگاه هاي كار فراهم شود.

قيمت نصب و اجاره داربست در شيراز

قیمت اجاره داربست فارس نسبت به عواملی چون کاربرد داربست، نوع و نحوه محاسبه قیمت، ارتفاع، محل نصب و منطقه جغرافیایی و مدت زمانی که می خواهید داربست را اجاره کنید متفاوت خواهد بود.

لازم به ذکر است هزينه نصب داربست برای هر ضلع جداگانه محاسبه و دریافت می گردد.ما پاسخگوی نیازتان هستیم شما می توانید تنها با یک تماس و در اسرع وقت با اطمینان از داربست های معتبر ما در پروژه های خود استفاده کنید.

گروه اجاره داربست در فارس همواره سعی بر این داشته تا با مناسب ترین قیمت بهترین نصب داربست را در كنار حفظ نكات ايمنی به شما ارائه دهد.

لیست اجاره دهندگان داربست در استان فارس

همه‌ چیز درباره‌ی داربست فلزی کار کردن ایمن و سالم زمان نصب داربست ...

داربست فلزی برادران

تماس:

www.darbastshiraz.blogfa.com


داربست فلزی طلوع

تماس:
آدرس وب سایت:

www.darbastan.com


داربست فلزی فروهر در شیراز

تماس:

آدرس وب سایت:


داربست فلزی قشقایی

تماس:

آدرس وب سایت:

داربست فلزی نیکنام

تماس:
آدرس وب سایت:

www.darbastan.com

 

پیشنهادات:

داربست:

داربَست یک سازه چوبی یا فلزی موقتی است که برای دسترسی به نقاط دشوار به هنگام ساخت یا تعمیر ساختمان‌ها و دیگر سازه‌ها بکار می‌رود.[۱]

داربست‌ها که از میله‌های فلزی و چوبی ساخته می‌شوند گاه به عنوان تکیه‌گاه برای بخشی از دیگر سازه‌ها هم استفاده می‌شوند.

ساخت داربست‌ها مهارت ویژه‌ای نیاز دارد زیرا در صورت فروریختن یک داربست خطر تلفات جانی بسیار زیاد است.

منبع: ویکی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو دسته های خود را در سربرگ موبایل -> موبایل -> المان منو موبایل -> نمایش/پنهان سازی -> انتخاب منو تنظیم کنید
ایجاد اولین منو ناوبری در اینجا
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
با تبلیغات در سایت ما و اینترنت بیشتر دیده شوید.
فروشگاه
نوار کناری