آدرس, آدرس و شماره تماس, اماکن

اداره رفاه شهرداری شیراز

اداره رفا شهرداری

اداره رفاه شهرداری شیراز

با سلام و سپاس از حسن انتخابتون…
ما قصد داریم در سایت شیراز یاب اطلاعاتی نظیر شماره تلفن و نشانی در مورد “اداره رفاه شهرداری شیراز” و پیشینه شهرداری در ایرن را در اختیار شما قرار دهیم

با تشکر


اداره رفاه شهرداری شیراز

شماره تماس اداره:07136282801
آدرس اداره:بلوار چمران، نبش کوچه 12
آدرس مکان

آدرس: بلوار چمران، نبش کوچه 12

این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.

نمایش این مکان بروی نقشه

 

شهرداری در ایران یک نهاد اجرایی محلی است که زیر نظر شهردار اداره می‌شود. وظیفه این سازمان، مدیریت شهر است که شامل پاکیزه نگاهداشتن، حمل زباله‌های شهری، صدور مجوزهای ساخت و ساز، دریافت عوارض از شهروندان و همچنین برقراری نظم در شهر و فرماندهی بر نیروهای راهنمایی و رانندگی است. شهرداری یک نهاد عمومی و غیردولتی است.

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل:اداره رفاه شهرداری شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



پیشینه شهرداری در ایران

در گذشته، شهرداری‌ها در ایران بلدیه خوانده می‌شدند. ناصرالدین شاه در سال ۱۳۰۰ قمری به دنبال اصلاح امور داخلی، تصمیم گرفت بلدیه را در تهران تأسیس کند اما موفق نشد. در سال ۱۲۸۳ ه‍. ش، قانون بلدیه در مجلس شورای ملی تصویب شد.

پس از پیروزی مشروطه نمایندگان مجلس اول در صدد تدوین زمینه‌هایی برای بهداشت شهرها برآمدند، که منجر به تدین اولین قانون شهرداری‌ها تحت عنوان «قانون بلدیه» در ۱۹ خرداد ۱۲۸۶ شمسی شد. تا آغاز سلطنت پهلوی اول و قبل از سال ۱۳۰۴ مجموعاً شانزده شهرداری در شهرهای ایران تأسیس شد.و بعد از آن به تدریج همه شهرهای ایران دارای شهرداری شدند.

از این مطالب دیدن فرمایید

دانشگاه آزاد شیراز واحد پردیس

kfc شیراز معالی اباد

چاپخانه شیراز

اپل سنتر در اصفهان | لیست نمایندگی‌های اپل در اصفهان به همراه آدرس و شماره‌ تلفن

دکوراسیون آزالیا

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *