روانشناسی

ادرس روانشناس خوب در یزد

ادرس روانشناس خوب در یزد

ادرس روانشناس خوب در یزد

ممکن است فرآیند روانشناسی و مشاوره طولانی مدت باشد. به بیانی دیگر ذهن و رفتارهای انسان پیچیدگی های بسیاری دارد و همین موضوع سبب می شود که مراجعه به درمانگر یا مشاور نیازمند صرف زمان و هزینه باشد.در این مقاله از سایت سیتی بین ابتدا در رابطه با روانشناسی صحبت خواهیم کرد.سپس به سراغ بیان ادرس روانشناس خوب در یزد خواهیم پرداخت.با ما همراه شوید.

ویژگی روانشناس خوب در یزد

روانشناس خوب مهارت های بین فردی خوبی دارد.

اولین و بدیهی ترین مهارتی که هر روانشناسی باید داشته باشد این است که بتواند با دیگران به خوبی ارتباط برقرار کند. او به احساسات و افکار دیگران توجه می کند و با مراجع خود گرم و دوستانه برخورد می کند و در جلسه درمان بر مراجع تمرکز می کند نه خودش.

درمانگر خوب قابل اعتماد است.

روانشناس خوب قابل اعتماد است و تمامی حرف هایی که به او می زنید را (اعم از احساسات، افکار و اتفاقاتی که برایتان رخ داده یا کارهایی که انجام داده اید) می شنود بدون آنکه شما را قضاوت کند و تلاش می کند به شما در جهت اهداف مشترک تعیین شده کمک کند. پس به سادگی می توانید با او درباره درونی ترین احساسات و افکار خود صحبت کنید بدون آنکه نگران قضاوت شدن از طرف او باشید.

مشاوره خوب امیدوار و خوش بین به بهبودی شماست.

امیدواری فاکتور بسیار مهمی در بهبود و درمان مشکلات مراجعان است. درمانگر خوب به مراجع امید می دهد که می تواند بر مشکلات خود غلبه کند اما امید واهی و غیر منطقی نمی دهد و با توجه به نوع مشکل، توانایی مراجع و مهارت خویش، به بهبودی او خوشبین و امیدوار است.

مشاور متبحر هدف های درمانی مشترکی را تعیین می کند.

یکی از مهمترین ویژگی های یک روانشناس کارآمد این است که با همکاری مراجع خود اهداف درمانی مشخصی را تعیین و برای دستیابی به آن ها تلاش کند. به عبارت دیگر، شما می دانید که قرار است در جلسات مشاوره چه هدف هایی دنبال شوند.

 

بیشتر بخوانید:

ادرس روانشناس خوب در یزد

ادرس روانشناس خوب در یزد

ادرس روانشناس خوب در یزد

دکتر ناصر دشتی

متخصص روانپزشکی
یزد
خیابان کاشانی – نبش کوچه بیمارستان بهمن

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *