آدرس و شماره تماس, فروشگاه

ادرس عمده فروشی کاموا در شیراز

ادرس عمده فروشی کاموا در شیراز

ادرس عمده فروشی کاموا در شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت شیرازیاب. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  ادرس عمده فروشی کاموا در شیراز را در اختیار شما قرار دهیم



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: آدرس عمده کاموا فروشی در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



آدرس عمده فروشی کاموا در شیراز

شماره تماس ادرس نام
071-32222236 شیراز ، خیابان لطفعلی خان زند ، سه راه نمازی ، کوچه جنب بانک ملی دلدار
07132307773 شیراز.خیابان قصرالدشت.پاساژ آزادی کاموامرکزی شیراز
۰۷۱۳۲۳۰۲۶۷۰ شیراز.خیابان قصرالدشت.پاساژ آزادی.طبقه همکف کاموا فروشی محسن

 

 

 

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: کارگزاری در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



کاموا نخ‌های سست پشمین یا پنبه‌ای که با قلاب بدان جامه بافند[۱].از کلمه کانوس انگلیسی گرفته شده که آن‌هم از کلمه کانابیس لاتینی مأخوذ است.

بافندگی یا بافتنی گونه‌ای از صنایع دستی است که با بافتن نخ و تبدیل آن به پارچه انجام می‌شود. در این گونه نخ‌ها به صورت حلقه‌هایی در هم تنیده می‌شوند. بافندگی هم از طریق دست و هم ماشینی انجام می‌شود و سبک‌ها و مدل‌های گوناگونی دارد. این تفاوت در گونه نخ‌ها و همچنین ضخامت میل بافندگی است.[۱]

انسان برای پوشاندن خود از شاخهٔ درختان، برگ‌ها و علوفه استفاده می‌کرد و با درگیر کردن آن‌ها با یکدیگر موفق به ساخت اولیهٔ ساختمان اصلی منسوجات گردید. تحول فوق ادامه یافت تا اینکه الیاف حیوانی، مانند پشم، مو، ابریشم و الیاف گیاهی مثل کنف و پنبه به‌طور وسیع مورد استفاده قرار گرفت. با پیدایش الیاف مصنوعی، پارچه‌هایی با ظرافت و ضخامت‌های متفاوت و با انعطاف‌پذیری بسیار بالا تهیه گردیده‌است.

 

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *