آدرس و شماره تماس

ادرس موسسه استاد جباری شیراز

ادرس موسسه استاد جباری شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  ادرس موسسه استاد جباری شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

ادرس موسسه استاد جباری شیراز

مرکز آموزش نیروی انسانی مدارس و مراکز غیردولتی فارس مرحوم استاد جباری در محله قدمگاه شیراز و در خیابان اصلاح نژاد پنجم واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند چهارراه بنفشه و چهار راه گمرگ و فلکه هنگ و بیمارستان شوشتری و فست فود کماچ قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس کشاورزی می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: موسسه استاد جباری شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



  • شیراز،قدمگاه،خ. اصلاح نژاد پنجم

 

آموزش فرایند تسهیل یادگیری، یا کسب دانش، مهارت، ارزش، اخلاق، اعتقادات و عادت‌ها است. روش‌های آموزش شامل تدریس، آموزش عملی، داستان گویی، بحث و پژوهش هدایت شده‌است. آموزش غالباً تحت راهنمایی مربیان انجام می‌شود، اما فراگیران می‌توانند خود را نیز آموزش دهند. آموزش می‌تواند در شرایط رسمی یا غیررسمی انجام شود و هر تجربه‌ای که تأثیر شکل‌دهی بر نحوه تفکر، احساس یا عمل فرد داشته باشد، می‌تواند نوعی آموزش تلقی شود. متودولوژی تدریس را تعلیم و تربیت می‌نامند.

 

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

1 فکر در مورد “ ادرس موسسه استاد جباری شیراز

  1. منتقد گفت:

    چون زورشون میرسه با مدارس غیرانتفایی قرارداد میبندن و همه رو مجبور میکنن دوره های اینها رو بگذرونن و از لحاظ کیفی هم سطحش پایینه …کسی که دکترای علوم تربیتی داره و رزومه و تجربه خوب با برگزاری دوره میتونه کسب درامد کنه ولی اینها مانع از کسب درامد حلال برای بقیه هستن. تاسف اوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *