مشاور املاک

املاک کاوش شیراز

املاک کاوش شیراز

سلامی به گرمی آفتاب به سایت شیراز یاب خوش آمدید در این پست قصد داریم املاک کاوش شیراز را به صورت آدرس و شماره تماس معرفی کنیم امیدواریم از طریق این پست به اطلاعات مورد نظر خود برسید و در صورت داشتن انتقاد یا پیشنهاد می توانید آن را با ما در میان بگذارید تا در بهبود سایت مورد استفاده قرار گیرد. با تشکر فراوان از همراهی تان

املاک کاوش میرزای شیرازی

مشارکت در ساخت . خرید و فروش . رهن و اجاره

زندگی مانند گوگل است 

? باید بدانید در جست و جوی چه چیزی هستید 

? خرید و فروش آپارتمان و منزل در اسرع وقت 

? دپارتمان تخصصی مشارکت در ساخت 

071-36266588 – 071-36261030 – 09128852818 – 09171017102
اینستاگرام: 
تلگرام: 
آدرس: 
شیراز، ولیعصر قصردشت، نبش کوچه 24

ساعات کار

شنبه

8 الی 20

یک‌شنبه

8 الی 20
دوشنبه
8 الی 20
سه‌شنبه
8 الی 20
چهارشنبه
8 الی 20
پنج‌شنبه
8 الی 20
جمعه

یک کارگزار املاک و مستغلات یا یک مشاور املاک و مستغلات، شخصی است که نماینده فروشندگان یا خریداران املاک و مستغلات است. اگرچه ممکن است یک کارگزار به شکل مستقل هم کار کند، اما مشاوران معمولاً تحت پوشش یک کارگزار مجاز، به عنوان نماینده مشتریان کار می‌کنند.[۱] کارگزاران و مشاوران، از طرف دولت مجوز دارند که در خصوص قراردادهای فروش مذاکره کنند و اسناد لازم برای انعقاد تراکنش‌های ملکی را مدیریت نمایند. در آمریکای شمالی، برخی از کارگزاران و مشاوران، عضو انجمن ملی مسکن (NAR) هستند که بزرگترین انجمن تجاری در این صنعت می‌باشد.[۲] اعضای NAR طبق اصول و قواعد اخلاقی موظف هستند که بر زیر و بم الزامات حقوقی دولتی مسلط باشند تا بتوانند در راستای منافع مشتری کار کنند.[۳] معمولاً به خریداران و فروشندگان توصیه می‌شود که با یک مشاور املاک حرفه‌ای و مجوزدار مشاوره کنند.

منبع: ویکیپدیا

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: املاک کاوش شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *