آموزشی

اموزش تعمیرات یخچال شیراز

اموزش تعمیرات یخچال شیراز

سلام و درود به دوستان عزيز شيرازبين، با تشکر از همراهي شما. در اين پست مطالبي در رابطه با “اموزش تعمیرات یخچال شیراز” گردآوري شده است. ضمن سپاس گزاري از شما اميدوارم که نهايت استفاده را از اين مطالب ببريد.

آموزش تعمیر یخچال در شیراز

در بخشی از آموزش تعمیر یخچال، نحوه ساخت و مونتاژ یخچال و آموزش یخچال سازی نیز به کار آموزان ارائه میگردد. اصول انتخاب اواپراتور و کندانسور یخچال، آموزش نحوه مونتاژ قطعات شامل، کندانسور، کمپرسور اواپراتور و لوله موئین در این دوره مورد بررسی قرار میگیرد. شیوه صحیح جوشکاری لوله ها نیز از نکات این آموزش می باشد. آموزش یخچال سازی در حقیقت مونتاژ کامل یخچال از صفر تا صد می باشد.

آموزش تعمیر یخچال

آخرین به روز رسانی دوشنبه, 17 خرداد 1400 11:32

آموزشگاه دانش تاسیسات اقدام به برگزاری دوره های آموزش تعمیر یخچال زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور می نماید. آموزش تعمیرات یخچال یکی از پرطرفدار ترین دوره های آموزش تاسیسات می باشد.

جهت مشاهده لیست تعمیرکاران یخچال کلیک کنید

 

نام تعمیرکار محدوده خدمات واتس آپ
علی رستمی تهران-جنوب و شرق
رضا احمدی تهران – مرکز و غرب و شمال
رضا معینی اصفهان

لازم به ذکر است، داوطلبان محترم قبل از انتخاب اموزشگاه های موجود در کشور جهت فراگیری دوره های فنی به مجاز بودن آن آموزشگاه و دارا بودن مجوز برگزاری دوره مورد نظر خود توجه داشته باشند چراکه مدارک ارائه شده توسط برخی از آموزشگاه ها هیچ ارزش و اعتباری ندارد.

 ثبت نام آموزش تعمیرات یخچال

نام دوره قیمت دوره شروع دوره ثبت نام
آموزش تعمیرات یخچال( اصفهان ) 1.700.000 تومان تیرماه

مقالات و اخبار ما را در اینستاگرام دنبال کنید

   

 آموزش تعمیر یخچال

یکی از دوره های مورد نیاز در صنعت ساختمان و تاسیسات، اموزش تعمیرات یخچال می باشد. این دوره بدلیل کاربرد یخچال در ساختمانها و استفاده زیاد از این وسیله برای انسانها بسیار با اهمیت می باشد. دوره آموزش تعمیرات یخچال بر اساس نیاز کارآموزان در نیاز بازار کار بر مبنای سر فصل های سازمان فنی حرفه ای کشور تدوین گردیده است. اموزش تعمیر یخچال به همه افرادی که به کارهای فنی علاقه مند هستند توصیه میگردد. همچنین افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند و نیاز به داشتن مدرک فنی حرفه ای و مهارت هستند شرکت در دوره آموزش یخچال توصیه میگردد.

سر فصل آموزش تعمیرات یخچال

آموزش اجرای جوشکاری لوله مسی یخچال خانگی و تجاری،  آموزش اجرای نشت یابی در یخچال خانگی و تجاری،  آموزش شستشوی مدار، آموزش تخلیه سیستم، آموزش شارژ گاز یخچال فریز های صنعتی  و خانگی، آموزش تست قطعات توسط خود دستگاه،  اشنایی با انواع اِرورها، تعمیرات و عیب یابی تخصصی برد به صورت  عملی، اشنایی با فشار و واحدهای آن،  آموزش گازها و قوانین حاکم بر آنها،  اشنایی با  انواع کمپرسور و ساختمان داخلی آن، اشنایی با کندانسور ،لوله موئی ،اواپراتور،  فیلتر و انواع آن و رله ،اورلود ،مقاومت P.T.C، خازن و انواع آن در مدار، اموزش ترموستات و انواع آن و تنظیم کامل، اشنایی با سنسور ها و ترمیستور N.T.C  اشنایی با فن ها و انواع آن، انواع دیفراست (برفک زدائی)،  تایمر ،المنت ،ترمودیسک ،ترموفیوز ،رید سوئیچ ،المنت تخلیه،  اموزش منبع آب و انواع آن ،المنت منبع آب، اشنایی با فیلتر آب ، انواع نوار دور درب، اشنایی با انواع فشار سنج و مانیفولد (گیج)، تنظیمات و آپشن ها 

 

آموزش تعمیر یخچال فریزر

بخشی از آموزش ارائه شده در دوره آموزش تعمیر یخچال مربوط به آموزش تعمیر یخچال فریزها می باشد.

آموزش یخچال سازی

در بخشی از آموزش تعمیر یخچال، نحوه ساخت و مونتاژ یخچال و آموزش یخچال سازی نیز به کار آموزان ارائه میگردد. اصول انتخاب اواپراتور و کندانسور یخچال، آموزش نحوه مونتاژ قطعات شامل، کندانسور، کمپرسور اواپراتور و لوله موئین در این دوره مورد بررسی قرار میگیرد. شیوه صحیح جوشکاری لوله ها نیز از نکات این آموزش می باشد. آموزش یخچال سازی در حقیقت مونتاژ کامل یخچال از صفر تا صد می باشد.

آموزشگاه تعمیرات یخچال

آموزشگاه فنی حرفه ای دانش تاسیسات یکی از معتبرترین مراکز آموزش تاسیسات در تهران و اصفهان می باشد که اقدام اموزش تعمیر یخچال می نماید. آموزشگاه تعمیرات یخچال دانش تاسیسات دارای تجهیزات مجهز جهت کاراموزان بوده که کاراموز بتواند در طی دوره کلیه موضوعات مطرح شده در طرح درس آموزش تعمیر یخچال را فرا بگیرد. 

 

تشریح سر فصل ها

آموزش شناخت کمپرسور و آموزش شارژ گاز کمپرسور: مجموعه ای مکانیکی شامل میل لنگ، پیستون و سوپاپ ها می باشد، که میل لنگ توسط یک موتور آسنکرون که داخل محفظه کمپرسور قرار دارد، می چرخد و در نتیجه پیستون مانند یک تلمبه عمل کرده با  باز و بسته شدن سوپاپ ها گاز موجود در سیلندر و لوله ها به گردش در می آید. گاز مرتبا از لوله برگشت مکیده شده با فشار وارد لوله رفت می شود بنابراین گاز سرما ساز مدام در حال حرکت بوده به ترتیبی عمل سرما سازی انجام می شود. روی بدنه کمپرسور معمولا سه لوله دیده می شود : لوله رفت یا فشار گاز و لوله بر گشت یا مکش و لوله کور یا لوله مخصوص شارژ گاز

آموزش تعمیر کندانسور (رادیاتور خنک کننده):

از آنجایی که گاز در کمپرسور تحت فشار قرار میگیرد (تا آماده حرکت درون لوله های مسیر شود) حرارت گاز افزایش یافته واگر به طریقی این گرما از گاز سلب نشود و یا تعدیل نگردد عمل سرما سازی مختل می شود . از این رو همواره گاز تحت فشار قرار گرفته پس از کمپرسور وارد لوله های مارپیچ مانندی می شود که جایگاه این لوله در یخچال های خانگی پشت کابینت اصلی یخچال است.

آموزش تعویض فیلتر یا درایر: درون درایر را از موادی بنام سیلیکات یا سیلیکاژل پر می کنند . این مواد خاصیت رطوبت زدایی داشته و گاز پس از عبور  رطوبت خود را تماما” به این مواد میدهد و خشک می شود به مرور بر اثر کار کرد زیاد رنگ قهوه ای بسیار روشن این مواد به تیرگی می نهد و این تغییر حالت در واقع بیانگر پایان توانایی این مواد جهت رطوبت زدایی است از اینرو پیشنهاد می شود به هنگام تعویض کمپرسور یا شارژ گاز مجدد یخچال درایر را نیز تعویض نمایید تا سرما سازی کیفیت مطلوب را داشته باشد.

آموزش تعمیرات اواپراتور (محفظه تولید یخ):

از آنجا که آلومینیوم در انتقال سرما از توانایی بالایی برخوردار است به طور معمول اواپراتور را از لوله های مارپیچ آلومینیومی می سازند و از آنجا که توسط بسته شدن درب جای یخی هوا درون اواپراتور مسدود می شود ،تبخیر مداوم سرما در اواپراتور دما را شدیدا” کاهش می دهد به ‌گونه ای که آب و یا هر ماده غذایی دیگری درون اواپراتور منجمد می شود.

شناخت کاپیلاری تیوب (لوله مویی):

به سبب قطر بسیار کمی که داراست لوله مویی نامیده می شود . جایگاه آن بین خروجی فیلتر (درایر) و ورودی اواپراتور است. قطر و طول آن در کیفیت سرمای ایجاد شده بسیار با اهمیت است در رابطه با نقش سرما سازی آن در ادامه بحث خواهد شد. مجموعه قطعات مکانیکی شامل: کمپرسور، کندانسور، لوله مویی، درایر و اواپراتور دیده می شود.

تعمیر یخچال در محل شیراز

تعمیر یخچال سینا در شیراز

خدمات فنی سینا انرژی:۰۹۱۷۰۰۰۶۳۰۱

تعمیر انواع یخچال و فریزر در محل– خانگی تجاری گازگیری تعویض واشرو کلیه تعمیرات در محل خدمات فنی سینا انرژی 09170006301


تعمیر یخچال شیراز | تعمیرات در محل – شیراز

شیراز سرما:۰۹۳۳۷۲۲۰۷۱

در صورت نیاز به عیب یابی، سرویس و تعمیر یخچال شیراز به صورت تخصصی میتوانید با شماره بالا تماس گرفته و از خدمات تعمیر یخچال در منزل شیراز این مجموعه استفاده نمایید.


تعمیرات یخچال در شیراز

افراد می توانند در صورت نیاز به تعمیر کار جهت انجام تعمیر یخچال به صورت تخصصی با شماره 09928195109 تماس بگیرند .

تلفن : 09928195109


 

تعمیر یخچال ساید بای ساید

آدرسشعبه : بلوار پاسدران ، خیابان 12 متری 70 ، کوچه 70/1

شماره تماس : 07138222606 – 07138330976 

ساعت کاری : هر روز هفته 9 صبح الی 9 شب


تعمیر یخچال در شیراز توسط سرماکاران

شماره تماس پشتیبانی و مشاوره : ۰۹۱۷۰۰۵۹۱۱۲

دامنه خدمات در تمام نقاط شهر شیراز

شنبه تا جمعه: ۸:۳۰ الی ۱۰ شب

در تمام روزهای تعطیل آماده خدمات هستند.


تعمیر انواع یخچال فریزر در محل(شیراز) – شیراز

تعمیر یخچال ساید و فریزر هتلی – شیراز

تعمیر و نصب انواع یخچال های ساید و فریزر بوش،سامسونگ،دوو،آ اِ گ،کنوود،الکترولوکس،ال جی،امرسان،ویرپول،

✔ تعمیر یخچال های هتلی ✔ تعمیر تخصصی برد همه ی دستگاه ها و تغییر آنها در صورت نیاز

آدرس شرکت:بلوار امیرکبیر حدفاصل سر والفجر و پل امام حسن ساختمان کنار بانک مسکن طبقه دوم واحد 4

 

بیشتر بخوانید:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *