آموزشی

اموزش زاگرس شیراز

اموزش زاگرس شیراز

اموزش زاگرس شیراز

ر این مقاله از سایت شیرازیاب به بررسی اموزش زاگرس شیراز خواهیم پرداخت.با ما همراه شوید.

آموزشگاه رانندگی

اموزش زاگرس شیراز

هنگام یادگیری رانندگی نکاتی که باید رعایت شود:
خب، قبل از اینکه در جاده رانندگی کنید، باید برخی نکات را رعایت کنید. این نکات هنگام یادگیری رانندگی به شما کمک می کند از رانندگی لذت ببرید و هم چنین از تصادفات جلوگیری شود.

حفظ خونسردی و آرامش
هنگام یادگیری رانندگی باید تا آنجا که امکان دارد عجله نکنید و از دستورالعمل رانندگی پیروی کند. چندین هنر جو در هنگام رانندگی در صندلی راننده یخ می کنند. بنابراین، قبل از یادگیری آنچه که شما باید انجام دهید این است که نفس عمیق بکشید و کاملا آرام باشید.

حفظ وضعیت رانندگی مناسب
بسیار مهم است که حفظ موقعیت مناسب باشد. بنابراین، صندلی ماشین را تنظیم کنید. نگهداری یک حالت آرام بسیار ضروری است و ممکن است یادگیری شما را مختل کند. موقعیت نباید بیش از حد به فرمان و نه خیلی دور از آن باشد. یک موقعیت ایده آل به شما اجازه می دهد که بر روی رانندگی تسلط داشته باشید. بنابراین شما می توانید یک تجربه رانندگی راحت داشته باشید.

بستن کمربندایمنی
استفاده از کمربند ایمنی اجباری است. بهترین آموزشگاه راهنما و رانندگی دارای مربیانی هستند که قانون را دنبال می کنند و از همان ابتدا شما را تشویق می کنند تا این کار را انجام دهید.
همیشه از آینه دید عقب استفاده کنید
در روزهای آغازین وقتی یاد بگیرید که رانندگی کنید، بیشتر روی جاده پیش می روید و فراموش کنید که اطراف خود را بررسی کنید. در حقیقت، این اشتباه می تواند آسیب جدی را برای شما به ارمغان بیاورد زیرا وسیله نقلیه ناگهانی می تواند از سمت راست یا چپ خارج شود و منجر به حوادث شود. آنچه شما باید انجام دهید این است که بر ررانندگی و آینه ها کاملا مسلط باشید.

نادیده گرفتن رانندگان تحریک کننده
در حالی که در راه یادگیری رانندگی می کنید، افراد تحریک کننده تلاش می کنند تا شما را منحرف کنند. به سادگی از آن عبور کنید و توجهی نکنید. در عوض، روی جاده پیش رو تمرکز کنید و دستورالعمل مربی خود را دنبال کنید و یاد بگیرید رانندگی کنید.

آموزشگاه رانندگی زاگرس

 آموزشگاه رانندگی زاگرس

37273702     37273701

میدان دفاع مقدس ، بلوار دلاوران بسیج ، خیابان شاهزاده بیگم ، پلاک 1489



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل:اموزش زاگرس شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



اموزش زاگرس شیراز ترویج دانش زاگرس

ستایش ایزدی
بیست متری سینما سعدی، ساختمان پاناسونیک، طبقه ۴، واحد ۸ – کد پستی: ۷۱۳۴۷۹۴۸۱۶
برگزاری دوره های آموزشی ایمنی، مسئول حفاظت و ایمنی، hse پیمانکاران، ایمنی عمومی، افسر hse در پروژه های نفتی و مسئول حفاظت و ایمنی، با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای و مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و کار، برگزاری دوره های مکانیک، برق، شیمی، و مدیریت در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی با تاییده از آموزش وزارت نفت، مجری برگزاری دوره های بین الملی در صنایع

 

در شیرازیاب بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *