آدرس

اوراقی ماشین شیراز

اوراقی

اوراقی ماشین شیراز

سلام سلام..ممنون ازهمه دوستان سایت شیرازیاب..همراه ماباشیدتا اطلاعاتی ازجمله ادرس و شماره تماس  ساعات کاری و خدمات اوراقی ماشین شیراز  را برایتان بازگو کنیم..ممنون از همراهی شما..

اوراقی ماشین شیراز

اوراقی اتومبیلی کمالی شیراز بلوارنصر-نبش16متری شمشاد-نرسیده ارد سنبله 09171111937
اوراقی جهان پژو شیراز ابتدای بلوار امیرکبیر بعدازتاکسیرانی-داخل گاراژ جهان تویوتا-اوراقی جهان پژو 09174055875
اوراقی سید شیراز بلوار سیبویه-خیابان شیشه گری 09179156672
اوراقی رفیعی شیراز بلوار سیبویه خیابان جنت بین کوچه11و13 071-37362798
اوراقی امیر شیراز بلوار سیبویه خیابان جنت نبش کوچه 8 071-37391209
اوراقی کریم شیراز بلوار سیبویه خیابان جنت نبش کوچه13 09173370078
اوراقی احمد شیراز بلوار سیبویه خیابان جنت نبش کوچه 22 071-37383284
اوراقی پارس شیراز بلوار امیرکبیر 20متربعداز تقاطع سمت چپ 071-38310160
اوراقی نون یدک شیراز خیابان سیاحتگر-نرسیده به کوچه وحدت 071-38202080
اوراقی پارس بنز شیراز بلوار امیرکبیر خیابان شهید فرزدقی-نبش باوار پاسارگاد 071-38331682
دنیای اوراقی اسکندری شیراز بلوار امیرکبیر خیابان یقطین شمالی بین کوچه6و8 071-38421634

ماشین

دستگاه یا ماشین (به فرانسوی: Machine) ابزاری شامل یک یا چند جز است که از انرژی برای انجام کار مطلوب استفاده می‌کند. ماشین‌ها از منابع انرژی حرکتی و شیمیایی، مکانیکی، هسته‌ای، گرمایی و الکتریکی تغذیه می‌کنند و انرژی دریافتی را صرف انجام فرایند از پیش تعیین‌شده برای دستیابی به هدف معین مشخص می‌کنند. گسترهٔ ماشین‌ها بسیار وسیع است و از یک پیچ تا یک هواپیما را دربرمی‌گیرد.[۱] ماشین مجموعه ای از اجزاء و مکانیزم ها است که انژی را منتقل می کنند.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: اوراق ماشین شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



ماشین ساده و ماشین پیچیده

ماشین‌ها به دو گروه اصلی ماشین‌های ساده و ماشین‌های پیچیده تقسیم می‌شوند. سطح شیب‌دار، چرخ و محور، اهرم، قرقره، گوه و پیچ در دستهٔ ماشین‌های ساده قرار می‌گیرند و سایر ماشین‌ها، همگی پیچیده‌اند. ماشین‌های پیچیده از کنار هم قرار گرفتن مجموعه‌ای از ماشین‌های ساده به وجود می‌آیند.[۲]

ماشین‌های ساده

ارشمیدس در حدود قرن سوم پیش از میلاد، برای نخستین بار ایدهٔ ماشین ساده را مطرح نمود. او در کتاب خود سه ماشین سادهٔ اهرم، قرقره و پیچ را معرفی کرده‌است. ارشمیدس با بررسی اهرم، اصل مزیت مکانیکی را کشف کرد.[۳]

منبع ویکی پدیا..


اوراقی2

اوراقی2

چه ماشین هایی در مزایده خودروهای دست دوم عرضه می شود؟

با مشاهده عکس واژگونی تریلی حامل خودروهای صفر کیلومتری شاید از خود بپرسید که چه سرنوشتی در انتظار این خودروهای نو است. خودروهایی نویی که حالا قرار است با عنوان خودرو معیوب و آسیب دیده آن هم نه از طریق قیمت گذاری رسمی بلکه از طریق مزایده به فروش رسد. اما آنها تنها خودروهای صفر آسیب دیده ای نیستند که چنین فرجامی در انتظار آنهاست .

بر اساس اعلام شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا، خودروهای آسیب دیده صفر کیلومتری که ازطریق مزایده به فروش می رسند به 4 دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول همان خودروهایی هستند که از خط تولید بیرون می آیند و بازرسان، کیفیت آنها را تایید می‌کند اما در پارکینگ شرکت‌های خودروسازی یا در مسیر تحویل به مشتری و در کانتینرهای حمل خودروهای صفر دچار آسیب می شوند، این حادثه می تواند خسارات جزئی به خودرو صفر وارد کرده باشد یا با خسارت شدیدی همراه شود.

اما دسته دوم خودروهایی هستند که موفق به دریافت نمره 100 از بازرسان کیفیت خودرو نشده و مشمول گارانتی نمی شوند، این خودروها تحت عنوان ماشین‌های کارشناسی شده در مزایده به فروش می رسد. اما دسته سوم ماشین هایی هستند که در در مرحله نخست بازرسی کیفیت آنها تایید و تحویل مشتری داده می شود اما بعد از مدتی با ایرادتی مواجه می شود که طبق نظر بخش مدیریت رضایت مشتری باید خودروهای آنها تعویض و خودروی نوی دیگری را جایگزین آن شود. اما دسته چهارم خودروهای پلاک‌دار سازمانی هستند که بعد از چند سال استفاده در داخل محوطه های خودروسازی از رده خارج شده و از طریق مزایده به فروش می‌رسند. تمامی این خودروها از طریق مزایده رسمی و بعد از اطلاع رسانی در جراید به فروش گذاشته می شوند با این تفاوت که در فروش این خودروها نه از گارانتی خبری هست و نه از خدمات پس از فروش.

نگران ایمنی خودروهای مزایده ای نباشید

اما وضعیت ایمنی خودروهای مزایده ای از دیگر سوالات خریداران این نوع خودروهاست . نگرانی که فعالان صنعت خودرو آن را بی دلیل عنوان کرده و می گویند که خودروي درجه 2 خودرويي محسوب مي شود كه يا داري ايراد بدنه ، رنگ و يا فني باشد؛ البته موارد فني كه ارتباط مستقيم با ايمني داشته باشد پيش از معرفي به مزايده از جانب كيفيت و حمل ونقل مورد بررسي و در صورت لزوم به عنوان قطعات منفصله مورد بهره برداري قرار مي گيرد .

اما خودروهایی که شاسیشان تاب برداشته، با مشکل دینامیکی یا هر ایراد فنی دیگری که به نوعی تهدیدی برای سرنشینان آن محسوب می شود، دچار شده باشند، سرنوشت دیگری در انتظارشان است. به گفته کارشناسان بخش مزایده شرکت ایران خودر، این خودرو باید اوراق شده و بعد طی مراحل قانونی خود و بریده شدن ستون ها و سوراخ شدن سیلندر تحت نظارت راهنماییی رانندگی اوراق شده و تحت عنوان خودرو اوراقی به مزایده گذاشته می شود، مزایده ای که مکانیسین ها فعالان حاضردر آنها هستند و قطعات این خودروها راهی مکانیکی ها می شود.

خودروهایی که نباید خرید!

برخی خودروها با وجود وسوسه‌انگیز بودنشان، ممکن است بعدا برای خریدار دردسرساز شوند. گاهی دیده می‌شود نمونه‌های مدل پایین برخی از خودروهای گران‌قیمت، با برچسب قیمتی بسیار ارزان‌تری از نمونه‌های روی بورس فروخته می‌شوند که عمده آنها از جمله همان خودروهای دردسرساز هستند. خریداران نیز با این ذهنیت سراغ خریدشان می‌روند که با قیمت خودرویی ارزان‌تر، گزینه بهتری سوار شده‌اند!

به گزارش ایسنا، جام جم آنلاین نوشت: «محدودیت بازار ایران – چه از حیث تنوع خودروهای قابل خرید و چه از نظر فراوانی قطعات یدکی – شرایطی ایجاد کرده که هر خودرویی پرفروش‌تر باشد و با استقبال بیشتری از سوی خریداران مواجه شود، قیمت قطعات مناسب‌تر، تعمیرکاران بیشتر و در نتیجه بازار دست دوم بهتری خواهد داشت.

اما مساله اینجاست که برخی خودروها با وجود وسوسه‌انگیز بودنشان، ممکن است بعدا برای خریدار دردسرساز شوند. موردی که بالاتر گفته شد، تنها یکی از علل ایجاد چنین شرایطی است. غیر از این، گاهی دیده می‌شود نمونه‌های مدل پایین برخی از خودروهای گران‌قیمت، با برچسب قیمتی بسیار ارزان‌تری از نمونه‌های روی بورس فروخته می‌شوند که عمده آنها از جمله همان خودروهای دردسرساز هستند. خریداران نیز با این ذهنیت سراغ خریدشان می‌روند که با قیمت خودرویی ارزان‌تر، گزینه بهتری سوار شده‌اند!

در این نوشتار سعی داریم با بررسی دقیق گزینه‌های مختلف بازه‌های قیمتی متفاوت بازار، شما را با چهار گزینه‌ای آشنا کنیم که در صورت خرید با قیمتی کمتر از عرف بازار، ممکن است برایتان دردسرساز شوند.

سیتروئن زانتیا


برای شما..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *