باشگاه, باشگاه های ورزشی شیراز

باشگاه تیراندازی شهید دستغیب شیراز

باشگاه تیراندازی شهید دستغیب شیراز

باشگاه تیراندازی شهید دستغیب شیراز

باشگاه تیراندازی شهید دستغیب شیراز:سلام عزیزانی که شیرازیاب را انتخاب کردید.بگذریم بریم سراغ این پست که می خواهم درباره این باشگاه تیراندازی هر آن چه که میدونم رو به شما عزیزان اطلاع دهم. امیدوارم مطالب مفید واقع شود.

سپاس از شما که تا آخر پست با شیرازیاب همراه هستید.

 

این باشگاه تیراندازی در مجموعه ورزشی شهید دستغیب واقع شده است وآماده خدمت رسانی به شما علاقه مندان به تیراندازی است.

تیراندازی با کمان ,کلت وتپانچه دراختیار شما میگذارد و کلاس های آموزشی هم دراین حوزه برگذار می کند.

 

آدرس و شماره تلفن باشگاه تیراندازی شهید دستغیب شیراز

 

آدرس:بلوار سیبویه، نرسیده به خیابان قاآنی شمالی

موقعیت روی نقشه:

[mappress mapid=”75″]

شماره تلفن:0713736780807138888888

 

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: باشگاه تیراندازی شهید دستغیب شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

ورزش تیراندازی(Shooting sport) یک ورزش رقابتی است که در آن، مهارت ورزش‌کاران در سرعت و دقت با استفاده از انواع مختلفی از اسلحه(اسلحه گرم و سلاح های بادی) مورد بررسی قرار می‌گیرد. تير اندازی يکی از رشته های اصيل ايرانی است که در دين مقدس اسلام نيز تاکيدات بسياری بر روی آن شده است. ورزشی مفرح و جذاب که سهم زيادی در توزيع مدالهای آسيايی و جهانی دارد. این ورزش در رده‌ها و رشته‌های مختلف و در سه وضعیت خوابیده، زانو زده و ایستاده برگزار می‌شود.

فدراسیون جهانی تیراندازی

فدراسیون جهانی تیراندازی(International Shooting Sport Federation) نهاد اصلی اداره کننده و برگزاری مسابقات ورزش تیراندازی در جهان است. این سازمان در سال1907 تأسیس شده و مقر آن در مونیخ، آلمان است. فدراسیون جهانی تیراندازی مسابقات تیراندازی در بازی‌های المپیک تابستانی و مسابقات قهرمانی تیراندازی جهان را برگزار می کند. اولين ریيس فدراسيون جهانی تير اندازی، دکتر کورت هافلر بود. ریيس فعلی فدراسيون جهانی تيراندازی اولکريوو اسکواررانا اهل مکزيک می باشد.

فدراسیون تیراندازی ایران

در ايران فدراسيون تير اندازی در سال 1958 ميلادی (1337شمسی) تاسیس شد و اين فدراسيون در طول عمر پنجاه ساله خود 14 رئيس فدراسيون را به خود ديده است. در حال حاضر سید مهدی هاشمی رییس فدراسیون تیراندازی ایران می باشد.

نخستین باشگاه تیراندازی

نخستين باشگاه تير اندازی در قرن سيزدهم و چهاردهم ميلادی توسط آلمانی ها راه اندازی شد که عضويت در آن فقط به مردان محدود می شد و اولین مسابقات قهرمانی زنان در رشته تير اندازی در سال 1958 ميلادی برگزار شد.

منبع:اسپرت رزرو

سپاس از این که تا آخر این مطلب با شیرازیاب همراه بودید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *