اماکن, خوابگاه های شیراز

مهمانپذیر طوس شیراز

مهمانپذیر طوس شیراز

مهمانپذیر طوس شیراز

مهمانپذیر طوس شیراز:سلام و خسته نباشید خدمت دوستان.ممنون که شیرازیاب را انتخاب کردید.اگر به دنبال جایی برای استراحت هستید من در این پست می خواهم اطلاعاتی اعم از آدرس, شماره تلفن وامکانات این مهمانپذیر را در اختیارتان قراردهم.

سپاس از این که تا آخر پست با ما همراه هستید.

مهمانپذیر طوس شیراز رودکی

آدرس: شهر شیراز، ابتداي خيابان رودكي

امکانات:اتاقها مجهز به یخچال، کولر، بخاری و سرویس بهداشتی

این مهمانسرا دارای 66 اتاق است.

موقعیت روی نقشه:

[mappress mapid=”72″]

 

مسؤول: مجید ستایشگر

شماره تلفن:0713224342207132247261

قیمت مهمان پذیر طوس شیراز

در حال حاضر قیمتی برای این مهمانپذیرتعریف نشده است. به روزرسانی می شود.

 

مسافرخانه

مسافرخانه نوعی مکان اقامتی اجاره‌ای است. معمولاً هر اتاق دارای یک تا دو تخت است. امکانات بهداشتی (حمام و توالت) و نیز آشپزخانه در بسیاری موارد در بیرون از اتاق‌ها قرار دارند و به صورت اشتراکی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

 

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: مهمانذیر طوس شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



مهمان‌سرای جوانان

اتاق یک مسافرخانه در بوداپست مجارستان

مهمان‌سرای جوانان (youth hostel) اقامتگاهی ارزان‌قیمت، ویژهٔ اقامت جوانان برای مدت کوتاه است. این‌گونه مهمان‌سراها محل خوابی است که تخت‌های یک اتاق را به شما اجاره می‌دهد و در واقع یک اتاق بین چند نفر مشترکاً بهره‌برداری می‌شود. تعداد تخت‌ها در هر اتاق از ۲ الی ۸ تخت متغیر است. بسیاری مهمان‌سراها در سال‌های اخیر اتاق‌های تک نفری نیز دراختیار مسافر قرار می‌دهند. مهمان‌سراها کم و بیش هیچ چیزی از امکانات هتل‌ها کم ندارند و تقریباً تنها چیزی که قیمت آن‌ها را پایین می‌آورد استفاده کردن هم‌زمان چند نفر از یک اتاق می‌باشد. البته تا آنجایی که تجربه نشان داده‌است خیلی به ندرت پیش می‌آید که تمام اتاق‌های یک مهمان‌سرا پر از مسافر باشند، در ۸۰ درصد اوقات شما تنها یا با یک یا دو نفر دیگر در آن اتاق اسکان خواهید داشت.

مهمان‌سراهای معتبر دارای اتحادیه بین‌المللی هستند و به مسافران و جهانگردانی که خواهان اقامت ارزان قیمت هستند در سراسر شهرهای کشورهای مختلف جهان سرویس می‌دهند.

منبع:ویکی پدیا

با سپاس از همراهی شما با شیرازیاب.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *