بانک

بانک آینده شعبه شهریار

بانک آینده شعبه شهریار

بانک آینده شعبه شهریارتهران

با سپاس و درود فراوان از اینکه سایت “شیراز یاب ” را برای کسب اطلاعات “بانک رسالت شعبه شهریار تهران” انتخاب نمودید. در اینجا در نظر داریم کلیه اطلاعات در مورد آدرس و نقشه مکانی و تلفن و تاریخچه و موارد ضروری دیگر را به اطلاع شما رسانده و از اینکه مطالب ما را تا انتها دنبال میکنید ، کمال تشکر را داریم و قدر شناس نظرات سازنده شما ، برای ارتقا کیفیت خدمات رسانی ، هستیم..

بانک آینده شعبه شهریار

بانک آینده شعبه شهریار

بانک آینده شعبه شهریار / کد 0345

ادرس

 تهران، شهریار، ولی عصر، م. امام خمینی، پ. 130.

تلفن

  • 021-65268401~2

برای دیدن نقشه “بانک آینده شعبه شهریار” اینجا را کلیکنمائید.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: بانک آینده شعبه شهریار در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



بانک آینده

 

بانک آینده
نوع شرکت سهامی عام
صنعت خدمات مالی
بنا نهاده ۱۳۹۱
دفتر مرکزی تهرن، ایران (۲۷۱ شعبه)
محدودهٔ فعالیت ایران
مدیر عامل محمد فطانت‌فرد
رئیس هیئت مدیره علی سعیدی
خدمات بانکداری اختصاصی
بانکداری شرکتی
کارت اعتباری
مدیریت سرمایه‌گذاری
درآمد ▲ ۴۵ هزار میلیارد ریال(۱۳۹۷)
سود خالص ▲ ۱۱۶ میلیارد تومان(۱۳۹۷)
مجموع دارایی ▲۱٬۳۴۱ هزار میلیارد ریال(۱۳۹۷)
وبگاه ba24.ir

 

منبع اطلاعات فوق اینجاست

بانک آینده بانک ایرانی است که در سال ۱۳۹۱ در پی ادغام بانک تات، مؤسسه مالی و اعتباری صالحین و مؤسسه مالی و اعتباری آتی تأسیس شد. یکی از نکات جالب توجه این بانک، جذب بیش از ۱۲۲ هزار میلیارد تومان سپرده‌است که معادل ۱۰ درصد کل سپرده‌های جذب شده توسط کل بانک‌های حاضر در کشور است.

تاریخچه[ویرایش]

بانک آینده به استناد مصوبه یک هزار و یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای پول و اعتبار، از ادغام بانک تات، مؤسسه اعتباری صالحین و مؤسسه اعتباری آتی، با سرمایهٔ پایه هشت (۸) هزار میلیارد ریال؛ در تیرماه سال ۱۳۹۱ شکل گرفت. متعاقباً، بانک آینده، براساس مجوزهای صادره از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار ایران؛ تحت شماره ۴۴۲۳۲۵ در تاریخ ۱۶/۰۵/۱۳۹۲ به ثبت رسید. بانک آینده از مجموعهٔ بیش از ۱۷ هزار سهامدار، پس از طی مراحل لازم، در تاریخ ۲۶/۱۲/۱۳۹۳ موفق به اخذ مجوز فعالیت به شماره ۳۴۹۱۴۴/۹۳ از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گردید.

در حال حاضر، بانک آینده با مجموعه‌ای از نیروی انسانی (حدود ۳۹۰۰نفر) و ۲٫۹میلیون نفر مشتری، در قالب یک بانک تجاری خصوصی با ۲۷۱ شعبه (طبق آخرین آمار ارائه شده از طرف سایت بانک مرکزی) در سراسر کشور، مشغول فعالیت است؛ و سرمایه بانک با تأیید سهامداران، با افزایش ۱۰۰ درصدی، از هشت (۸) هزار میلیارد ریال به شانزده (۱۶) هزار میلیارد ریال، افزایش یافته‌است.

بانک آینده؛ از مجموعه سهامداران بانک تات، مؤسسه مالی و اعتباری صالحین و مؤسسه مالی و اعتباری آتی (۷۵ درصد سهام) و پذیره نویسان جدید (۲۵ درصد سهام) تشکیل شده و در قالب یک بانک تجاری خصوصی با سرمایه پایه هشتصد میلیارد تومان و با شعار راهبردی حضور مؤثر و کارآمد در حوزه‌های خدمات بانکداری خرد، تجاری، مؤسسه‌ای و اختصاصی، به ارائه خدمات می‌پردازد

برای دیدن منبع اطلاعات اینجا را کلیک نمائید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *