دسته‌بندی نشده

بانک خاورمیانه شعبه ظفر

بانک خاورمیانه شعبه ظفر

بانک خاورمیانه شعبه ظفر

سلام خدمت دوستان گرامی امروز در شیرازیاب قصد داریم تا بانک خاورمیانه شعبه ظفر رو به شما دوستان معرفی کنیم. در ادامه آدرس و شماره تماس این شعبه رو به شما معرفی میکنیم.

بانک خاورمیانه شعبه ظفر

بانک خاورمیانه شعبه ظفر

 

درباره بانک خاورمیانه بیشتر بدانید

بانک خاورمیانه ماهیت اصلی فعالیت خود را به عنوان یک بانک “عمده فروش”، تمرکز بر مشتریان و تسهیلات تخصصی قلمداد می‌کند. بر این اساس بانک به جای تمرکز بر توسعه فیزیکی و جغرافیایی شعب، بر استفاده از ابزارهای تخصصی و ارتباط سازمان یافته با مشتریان تاکید دارد. بانک با اتخاذ این راهبرد تجاری و در چارچوب قوانین و مقررات پولی و بانکی کشور، به ویژه قانون عملیات بانکی بدون ربا و آیین نامه‌های مرتبط با آن، محصولات و خدمات بانکی را بر اساس نیازمندی‌های بخش‌های مختلف اقتصادی کشور، طراحی و عرضه می‌کند. بانک خاورمیانه با شروع فعالیت خود فصل جدیدی را در حوزه خدمات بانکی کشور گشوده و سطح عملیات بانکی را که با شروع فعالیت بانک‌های خصوصی ارتقای قابل توجهی یافته است، به مرزهای تخصصی بالاتر و هم تراز با آخرین استانداردهای بانکداری در سطح بین الملل رسانده است. استراتژی بانک افزایش بهره‌وری و سودآوری برای سهامداران و مشتریان از روش‌های زیر می‌باشد:

تمرکز بر شبکه محدود شعب

بانک خاورمیانه به جای استفاده از شبکه وسیع شعب، از شبکه محدود ولی با کیفیت اجرایی بالا و خدمات بانکی و اعتباری گسترده استفاده می‌نماید.

توسعه خدمات غیر حضوری

بانک خاورمیانه با هدف سرعت بخشیدن در ارائه خدمات و افزایش رفاه مشتریان خود بخش عمده­‌ای از نیازهای مشتریان را به صورت غیرحضوری پاسخگو می‌باشد. بدین منظور بانک راهکارهای مختلفی را طراحی و با بکارگیری نرم افزار بانکی مناسب گام‌های خوبی در این مسیر برداشته است. بدین ترتیب ضمن تامین منافع مشتریان، با حذف ضرورت توسعه فیزیکی شعب و با حفظ سطح خدمات ارائه شده، شاهد کاهش هزینه‌ها و رشد سودآوری بانک هستیم.

انتقال شعب بانک به محل کار شرکت‌ها

بانک خاورمیانه در جهت تسهیل ارائه خدمات به مشتریان و کاهش نیاز آن‌ها به مراجعه به شعب بانک، با اختصاص رابطین مالی یا Account Officers شعب بانک را در محل کار شرکت‌ها مستقر نموده و بدین ترتیب حداکثر کارایی را برای مشتریان در ارتباط با بانک فراهم آورده است.

ارائه خدمات منطبق بر نیازهای مشتریان

بر خلاف دیدگاه رایج که بانک‌ها مجموعه‌ای از خدمات را بطور کلی برای تمام مشتریان خود ارائه می‌دهند، بانک خاورمیانه با شناسایی شرایط و نیازهای مشتریان، خدمات منحصر به فردی برای آن‌ها طراحی و پیاده‌سازی می‎کند. بدین ترتیب بجای اینکه بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌ها خود را با شرایط بانک‌ تطبیق دهند، بانک خاورمیانه به عنوان بانکی مشتری محور، شرایط را بر اساس نیازهای آن‌ها تطبیق و مهیا می‌سازد.

تمرکز بر جذب و آموزش مستعدترین دانش آموختگان در کنار مدیران با سابقه کشور

بانک خاورمیانه با اعتقاد بر نقش مهم و بی‌بدیل نیروی انسانی در پیشبرد اهداف بانک، در کنار جذب مجرب‌ترین مدیران با سابقه در کشور، تمرکز خود را بر جذب و آموزش بهترین دانش آموختگان کشور قرار داده به نحوی که می‌توان مدعی شد از منظر بهره‌گیری از بهترین سرمایه انسانی، بانک در رتبه برتر بانک‌های کشور قرار دارد.

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *