بانک

بانک رسالت قم شعبه بلوار امین

بانک رسالت قم شعبه بلوار امین

بانک رسالت قم شعبه بلوار امین

سلام خدمت قمی های عزیز، امروز در شیرازیاب قصد داریم تا آدرس، شماره تماس، کد شعبه بانک رسالت قم شعبه بلوار امین رو به شما معرفی کنیم.

بانک رسالت قم شعبه بلوار امین

بانک رسالت قم شعبه بلوار امین



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: بانک رسالت قم شعبه امین در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



آدرس بانک رسالت قم شعبه بلوار امین

  • قم، بلوار امین، بعد از صدا و سیما، جنب هواپیمایی ایران ایر

کد بانک رسالت شعبه بلوار امین قم

3504

شماره تماس بانک رسالت شعبه بلوار امین قم

  • 025-32933311

از بانک رسالت بیشتر بدانید

مرکز امداد مشتریان با شماره تماس 0214747 به‌صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی، پاسخ‌گوی تمامی پرسش‎های مشـتریان عزیز می‎باشــد. این مـرکز با به کارگیری کارشناسان متخصص در همه سطوح شبکه توسعه اجتماعی رسالت و با استفاده از ابزارهای پیشرفته و با ساختاری مشتری مدار ، ارتباطی دو سویه را با مشتریان محترم برقرار کرده است.
به منظور همیاری مستمر به مشتریان محترم در تمامی ساعات شبانه روز و ارائه‌ی خدمات با بالاترین کیفیت و ارتقاء سطح رضایت‌مندی آنان، مرکز امداد مشتریان نخستین بانک دیجیتال کشور به عنوان همراه، مشاور و پشتیبان؛ یاری‎ رسان شما می باشد.
پاسخ کلیه سوالات و ابهامات مشتریان در خصوص پیشخوان مجازی رسالت ، تسهیلات ، بانکداری الکترونیک ( همراه بانک و اینترنت بانک ) ، نحوه عضویت در شبکه توسعه اجتماعی رسالت ، نحوه اعتبارسنجی و … در هر ساعت از شبانه روز و در کوتاه ترین زمان مهیاست.
همچنین مشتریان محترم نیز می توانند با جستجو در صفحه پرسش و پاسخ های متداول پاسخ سوال خود را دریافت نمایند و در غیر این صورت بطور شبانه روز با مرکز امداد با شماره 0214747 تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *