بانک سامان شعبه زند شیراز
درود، امیدواریم ایام خوبی رو سپری کنید. امروز در شیرازیاب به معرفی بانک سامان شعبه زند شیراز میپردازیم. در ادامه شماره تماس، آدرس و کد شعبه قرار داده میشود.
کد شعبه بانک سامان شعبه زند شیراز
9101
آدرس بانک سامان شعبه زند شیراز
استان | فارس |
آدرس | خیابان زند، بين خیابان فلسطين و هفتتیر، شماره 396 |
تلفن | 071-32319521 071-32319527 |
تلفن بانک
تلفنبانک
تلفنبانک سامان یک تلفن گویاست که شما را برای دریافت خدمات راهنمایی میکند.
شما با داشتن یکی از انواع حسابهای بانک سامان میتوانید برای استفاده از خدمات تلفنبانک سامان درخواست داده و رمز دسترسی به آن را از باجههای بانکداری الکترونیک مستقر در شعبههای بانک دریافت کنید.
توصیه میکنیم برای افزایش امنیت حسابهای خود، در اولین فرصت این رمز را ازطریق بخش تنظیمات سامانه تلفنبانک تغییر دهید.
توجه کنید که تعداد کاراکترهای رمز حداقل ۴ رقم و حداکثر ۸ رقم باشد و با عدد صفر شروع نشود. ازآنجاکه رمز تلفنبانک روی شماره مشتری شما صادر میشود و نه حسابهایتان، نیازی به دریافت رمزهای جداگانه برای انواع حسابهای خود ندارید. ابزار استفاده از این خدمت یک خط تلفن ثابت یا همراه است. با برقراری تماس با شماره 6422-021 میتوانید از انواع خدمات قابل ارائه در این سامانه استفاده کنید.
شما با داشتن یکی از انواع حسابهای بانک سامان میتوانید برای استفاده از خدمات تلفنبانک سامان درخواست داده و رمز دسترسی به آن را از باجههای بانکداری الکترونیک مستقر در شعبههای بانک دریافت کنید.
توصیه میکنیم برای افزایش امنیت حسابهای خود، در اولین فرصت این رمز را ازطریق بخش تنظیمات سامانه تلفنبانک تغییر دهید.
توجه کنید که تعداد کاراکترهای رمز حداقل ۴ رقم و حداکثر ۸ رقم باشد و با عدد صفر شروع نشود. ازآنجاکه رمز تلفنبانک روی شماره مشتری شما صادر میشود و نه حسابهایتان، نیازی به دریافت رمزهای جداگانه برای انواع حسابهای خود ندارید. ابزار استفاده از این خدمت یک خط تلفن ثابت یا همراه است. با برقراری تماس با شماره 6422-021 میتوانید از انواع خدمات قابل ارائه در این سامانه استفاده کنید.
امکانات تلفنبانک سامان
اگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: بانک سامان شعبه زند شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.
استفاده از تلفنبانک سامان انجام راحت، ایمن و بدون هزینه بسیاری از امور بانکی را به شرح زیر فراهم میکند:
- اطلاع از موجودی لحظهای سپردهها و حسابهایتان در بانک سامان
- دریافت اطلاعات سه گردش آخر حسابهایتان در سامان بهصورت شنیداری
- انتقال وجه به حسابهای سامان دیگران و خود
- انتقال کارت به کارت سامانی
توجه داشته باشید شما میتوانید سقف انتقالوجه روزانه و ماهانه خود را در فرم درخواست خدمات تلفنبانک تعیین کنید. در غیر این صورت سقف انتقال وجه روزانه و ماهانه شما بر مبنای ارقام پیشفرض خواهد بود. از بخش تنظیمات تلفنبانک میتوانید این سقف را کاهش دهید و چنانچه قصد افزایش سقف آن را دارید، باید به یکی از شعبههای سامان بیایید.
- دریافت گردش حساب از طریق نمابر. ازطریق نمابر تلفنبانک سامان میتوانید برای حداکثر ۹۰ روز پیشاز تاریخ درخواست خود، گردش حساب دریافت کنید.
- عملیات چک شامل اطلاع از وضعیت چکهای صادرشده یا واگذارشده، ثبت مبلغ و تاریخ هر شماره چک صادرشده برای پیشگیری از سوءاستفادههای احتمالی و مسدود کردن یک برگه چک برای موارد پیشبینینشده. از زمان انسداد یک برگه چک ازطریق تلفنبانک، شما یک هفته فرصت دارید تا نامه قضایی مربوط به انسداد چک را به یکی از شعبههای بانک ارائه دهید.
- عملیات کارت شامل مسدود کردن کارتهای برداشت سامان
- پرداخت قبضهای خدمات شهری شامل گاز، برق، تلفن ثابت، تلفن همراه، آب و فاضلاب
- خدمات مربوط به تنظیمات موردنظر شما خدمتی همچون تغییر رمز تلفنبانک
- حذف محدودیتهای زمانی و مکانی برای دریافت برخی خدمات بانکی و صرفهجویی در زمان و انرژی شما
چگونه کاربر تلفنبانک سامان شویم؟
با همراه داشتن اصل شناسنامه وکارت ملی خود به یکی از شعبههای بانک سامان بیایید.
• اگر شما از مشتریان حقیقی سامان هستید، با معرفی شماره مشتری خود و تکمیل فرم دستور صدور سامانکارت و اشتراک خدمات بانکداری الکترونیکی، میتوانید رمز تلفنبانک خود را دریافت کنید.
• اگر شما از مشتریان حقوقی سامان هستید، نماینده شرکت را در یک نامه رسمی نوشتهشده در سربرگ شرکت با امضای دارندگان امضای مجاز و مُهر شرکت به ما معرفی کنید. این نماینده فرم دستور صدور سامانکارت و اشتراک خدمات بانکداری الکترونیکی را که توسط دارندگان امضای مجاز شرکت تکمیل، امضا و مهر شده است به شعبه تحویل میدهد و رمز تلفنبانک را تحویل میگیرد.
• اگر شما از مشتریان بانک سامان نیستید، بهعنوان یک شخص حقیقی با تکمیل فرمهای مشخصات مشتریان حقیقی، فرم دستور افتتاح حساب برای اشخاص حقیقی و فرم شرایط و مقررات انواع حسابها و فرم دستور صدور سامانکارت و اشتراک خدمات بانکداری الکترونیکی، حساب یا سپردهای را افتتاح کرده و رمز تلفنبانک خود را دریافت کنید. ارائه رمز تلفنبانک به اشخاص حقوقی، پساز افتتاح حساب و معرفی امضاداران مجاز امکانپذیر است و نیازی به افتتاح حساب برای تکتک امضاداران نیست.
• پساز ثبت و پذیرش درخواست شما در شعبه، رمز دسترسی به خدمات تلفنبانک سامان را در اختیارتان قرار میدهیم.
• ۲۴ ساعته شما را در استفاده از خدمات پشتیبانی میکنیم.
• اگر شما از مشتریان حقیقی سامان هستید، با معرفی شماره مشتری خود و تکمیل فرم دستور صدور سامانکارت و اشتراک خدمات بانکداری الکترونیکی، میتوانید رمز تلفنبانک خود را دریافت کنید.
• اگر شما از مشتریان حقوقی سامان هستید، نماینده شرکت را در یک نامه رسمی نوشتهشده در سربرگ شرکت با امضای دارندگان امضای مجاز و مُهر شرکت به ما معرفی کنید. این نماینده فرم دستور صدور سامانکارت و اشتراک خدمات بانکداری الکترونیکی را که توسط دارندگان امضای مجاز شرکت تکمیل، امضا و مهر شده است به شعبه تحویل میدهد و رمز تلفنبانک را تحویل میگیرد.
• اگر شما از مشتریان بانک سامان نیستید، بهعنوان یک شخص حقیقی با تکمیل فرمهای مشخصات مشتریان حقیقی، فرم دستور افتتاح حساب برای اشخاص حقیقی و فرم شرایط و مقررات انواع حسابها و فرم دستور صدور سامانکارت و اشتراک خدمات بانکداری الکترونیکی، حساب یا سپردهای را افتتاح کرده و رمز تلفنبانک خود را دریافت کنید. ارائه رمز تلفنبانک به اشخاص حقوقی، پساز افتتاح حساب و معرفی امضاداران مجاز امکانپذیر است و نیازی به افتتاح حساب برای تکتک امضاداران نیست.
• پساز ثبت و پذیرش درخواست شما در شعبه، رمز دسترسی به خدمات تلفنبانک سامان را در اختیارتان قرار میدهیم.
• ۲۴ ساعته شما را در استفاده از خدمات پشتیبانی میکنیم.