بانک

بانک سامان شعبه هاشمیه مشهد

بانک سامان شعبه هاشمیه مشهد

سلام خدمت دوستان، امروز در شیرازیاب قصد داریم تا بانک سامان شعبه هاشمیه مشهد رو معرفی کنیم که در ادامه، آدرس و شماره تماس و کد شعبه این بانک رو به شما ارائه میدیم.

آدرس این شعبه به شرح زیر است:

  • مشهد، بلوار هاشمیه، بین هاشمیه 16 و 18، پ. 146

کد شعبه بانک سامان شعبه هاشمیه مشهد

کد این شعبه به شرح زیر است:

9305



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: بانک سامان شعبه هاشمیه مشهد در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



شماره تماس بانک سامان شعبه هاشمیه مشهد

شماره تماس این شعبه به شرح زیر است:

  • 051-38834844

شاید برای شما جالب باشد:

مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب در بانک سامان

برای افتتاح حساب کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه، همراه‌داشتن اصل کارت ملی و اصل شناسنامه ضروری است. توجه داشته باشید کپی برابر با اصل کارت ملی، گذرنامه، گواهینامه و دیگر مدارک شناسایی طبق دستورالعمل بانک مرکزی اصلا پذیرفته نیست!

برای افتتاح حساب جاری علاوه‌بر ضرورت ارائه اصل کارت ملی و اصل شناسنامه، ارائه مدارکی نظیر مدارک شغلی، مدارک احراز محل سکونت نیز ضرورت دارد که برای آگاهی از جزئیات این مدارک، به شعبه خود مراجعه کنید.

توجه داشته باشید هنگام افتتاح حساب هزینه‌هایی از شما دریافت می‌شود. این هزینه‌ها شامل مبلغ تمبرهای مالیاتی، کارمزد ارسال استعلام ثبت احوال، هزینه صدور کارت و هزینه ارسال پیامک (درصورت درخواست شما و متناسب با زمان باقیمانده تا پایان سال) از حساب شما کسر می‌شود. همچنین برای استعلام نشانی افتتاح کنندگان حساب جاری یک دعوت‌نامه به نشانی فرد ارسال می‌شود که هزینه آن نیز اخذ می‌شود.

لذا مهمه مشهدی های عزیز قبل از مراجعه به شعبه مذکور برای افتتاح حساب به موارد بالا توجه داشته باشند.

شاید برای شما نیز جالب باشد:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *