بانک

بانک قوامین

بانک قوامین

بانک قوامین

با سلام به دوستداران سایت شیرازیاب. برای اینکه سرمایه ی خود را در جایی مطمئن سپرده گذاری کنید، چقدر اطلاعات دارید؟ ما به شما بانک قوامین را پیشنهاد میکنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

تاریخچه بانک قوامین:

بانک قوامین در ابتدای دهه 70 حضور در نظام پولی و بانکی کشور
را با نام صندوق قرض الحسنه ناجا ودر راستای ارتقای توان معیشتی ومالی کارکنان نیروی انتظامی تجربه کرد
و پس از آن درسال 79 با تغییر نام به موسسه پس انداز وقرض الحسنه قوامین برگی نو در دفتر خدمات بانکی باز نمود
و رسالت خود را از خدمت رسانی به کارکنان ناجا به عموم مردم تسری داد.

نهال نوپای قوامین با تکیه بر تجربیات به دست آورده ،
همت و پشتکار نیروی انسانی متخصص در کمتر از 5سال توانست
در سال 83 شرایط ورود به شبکه بانکی کشور را با عنوان موسسه مالی واعتباری به دست آورد
و پس ازآن در سال 91براساس مجوز بانک مرکزی به طور رسمی به بانک قوامین تغییر نام داد.

بانک قوامین با شعار امین مردم ایران زمین ، بیست وسومین بانک خصوصی کشور با بهره مندی از 30 واحد سرپرستی وبیش از 620 شعبه در سراسر کشور افق روشنی را برای خود تصویر کرده است .
این بانک با اتکا بر اصول بانکداری اسلامی ومنطبق بر قوانین ومقررات بانکی کشور با بهره مندی از نیروی انسانی متخصص، اعتماد مشتریان و با استفاده از آخرین فناوری ونوآوری های صنعت بانکداری به دنبال ایجاد سازمانی ارزش آفرین، یاد گیرنده وکارآمد است ؛
قوامین با توسعه بازار، تجهیز و تخصیص منابع، مدیریت ریسک های صنعت بانکداری وشناسایی نیازهای مشتریان تلاش دارد
ضمن ایجاد رشد وتعالی، خدمات بانکی خود را در بازارهای داخل وخارج کشور با کیفیت مطلوب ارائه کند.

ماموریت بانک

بانك قوامين در نظام بانكداري كشور با اتكاء بر اصول بانكداري اسلامي و منطبق بر قوانين و مقررات بانكي كشور با بهره مندي از نيروي انساني متعهد و متخصص ، اعتماد مشتريان و ذينفعان و با استفاده از آخرين فناوري هاي صنعت بانكداري به دنبال ايجاد سازماني ارزش آفرين يادگيرنده و كارآمد است.
بانك ازطريق توسعه بازار ، تجهيز و تخصيص صنايع ، مديريت هاي ريسك هاي صنعت بانكداري وشناسايي نيازهاي مشتريان تلاش دارد
ضمن ايجاد رشد و تعالي ، خدمات بانكي را در بازارهاي داخل و خارج كشور با كيفيت مطلوب ارائه نمايد.

از مطالب زیر نیز دیدن نمایید:

خط مشی کیفیت

ساختمان مدیریت شعب بانک قوامین استان گیلان | شرکت آریا اندیش خاور

کیفیت از دیدگاه بانک امری فراگیر و متأثر از عملکرد اعضای سازمان بوده
و تحقق آن در گرو مشارکت تمامی کارکنان می باشد.
از اینرو بانک خود را مستلزم به اجرای دقیق همه ابعاد خط مشی کیفیت با آرزوی نیل به کسب و ارتقاء رضایت مشتری در خصوص نظام کیفیت که مشتمل بر موارد ذیل است می داند:
1- تلاش بی وقفه در راستای بهبود مستمر و ارتقای کیفیت خدمات بانک جهت تأمین رضایت و خوشنودی مشتری
2- پایبندی به اصول بانکداری بدون ربا، امانتداری و رعایت منابع ذینفعان و جلب اعتماد و اطمینان همه اقشار جامعه
3- ارج نهادن به مقام انسانی کارمندان به عنوان با ارزش ترین سرمایه بانک و الزام به اصل شایسته سالاری و ارتقاء کیفیت زندگی آنان
4- ارائه خدمات نوین مالی و بانکی به مشتریان با بهره گیری از فن آوری روز جهان و رعایت قوانین و مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

تماس با ما

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *