بانک

بانک ملت کرمان شعبه مشتاق

بانک ملت کرمان شعبه مشتاق

سلام خدمت کرمانی های عزیز. امیدوارم روز خوبی رو سپری کرده باشید. امروز هم در شیرازیاب با معرفی بانک ملت کرمان شعبه مشتاق همراه هستیم. در ادامه اطلاعاتی از قبیلآدرس، شماره تماس و کد شعبه رو برای شما آماده کردیم.

 

بانک ملت کرمان شعبه مشتاق آدرس

آدرس :

کرمان، خیابان باهنر

بانک ملت کرمان شعبه مشتاق شماره تماس

تلفن :
034-33121400
034-33127053
034-33129063

بانک ملت کرمان شعبه مشتاق کد شعبه

45120

 

شبا عبارت است از شناسه حساب بانکی ايران (IBAN) که توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ايران به منظور تسهيل و استاندارد سازی مبادلات بين بانکی و بين المللی مطابق با استاندارد ISO13616 طراحی و توليد گرديده است.

اين شماره در آينده نزديک جهت تبادلات بين بانکی جايگزين شماره حساب های فعلی بانک خواهد شد.

به منظور دريافت شماره شناسه حساب بانکی ايران (شبا) برای حساب های بانک ملت بايستی شماره حساب / شماره قرارداد مورد نظر را وارد نموده و عبارت امنيتی مشاهده شده را در فيلد مربوطه درج نمائيد.

پس از تكميل اطلاعات و ثبت کليد تاييد، مشخصات صاحب حساب نمايش داده می شود که در صورت صحت اين مشخصات و تائيد آن امکان مشاهده و چاپ شماره شبا معادل شماره حساب / شماره قرارداد بانکی متمرکز ميسر می گردد.

برای دریافت شماره شبا روی این لینک کلیک کنید.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: بانک ملت کرمان شعبه مشتاق در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



تاریخچه

بانک ملت، شرکت خدمات مالی و بانکداری ایرانی است که با ۱۴۴۸ شعبه در سراسر ایران فعالیت می‌نماید.این بانک در سال ۱۳۹۶ در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر ایرانی، منتشر شده توسط سازمان مدیریت صنعتی، رتبه نخست از بزرگترین شرکت‌های خصوصی را به خود اختصاص داد. بانک ملت در حال حاضر با سرمایه ۵٫۰۰۰ میلیارد تومان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های کشور است. پرداخت ملت، در بین ۱۵۰ شرکت برتر جهان در حوزه پرداخت الکترونیک در سال ۲۰۱۵ رتبه ۲۳ و در خاورمیانه رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

پس از انقلاب ۵۷ و در پی ملی شدن تمامی بانک‌های کشور توسط شورای انقلاب، با ادغام بانک‌های پارس، عمران، فرهنگیان، داریوش، تهران، تجارت خارجی، اعتبارات تعاونی و توزیع، بین‌الملل ایران، بانک ایران و عرب و بیمه ایران، در خرداد ۱۳۵۸ با سرمایه اولیه ۳۳ میلیارد ریال تأسیس شد. هم‌اکنون دولت با ۱۶ درصد، صندوق تأمین آتیه کارکنان بانک ملت با ۶ درصد و شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین با ۵ درصد سهام، از مالکان اصلی آن به‌شمار می‌آیند. شعبه مرکزی بانک ملت در تهران قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس تهران معامله می‌شود.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *