آرایشگاه

بهترین آرایشگاه داماد اصفهان

بهترین آرایشگاه داماد اصفهان

بهترین آرایشگاه داماد اصفهان

با سلام خدمت شیرازیاب های عزیز. ما میدانیم که شما از سال ها قبل در مورد اینکه موهای شما در روز عروسی چگونه خواهد بود؛ فکر کرده اید و نگران این موضوع هستید. در این مقاله ما شما را با لیستی از بهترین آرایشگاه داماد در اصفهان آشنا خواهیم کرد تا بهترین ورژن شما در روز عروسی از خود داشته باشید. ممنون که ما را انتخاب کرده اید.

 

نکات آرایش داماد

حتما در گذشته در مراسم عروسی دامادهایی را دیده اید که پوستشان بر اثر عرق برق می زند و یا بعد از اصلاح به علت سبز رنگ بودن جای ریش صورتشان دو رنگ به نظر می رسد و یا زیر چشمشان کبود و پف کرده به نظر می آید . به همین علت برخی از آقایان جوان و خوش تیپ به این فکر افتاده اند که در آراستگی و زیبایی و خوش لباسی چیزی کم از عروس خانم نداشته باشند.

امروزه در برخی از آرایشگاههای خدمات مخصوصی با تبعیت از جدید ترین متدها و مدل های پیرایش مردان برای مراسم ازدواج ارائه می شود . هدف از این خدمات روشن تر شدن رنگ پوست ، کاهش چین و چروک و زیباتر شدن ظاهر است.

 

آرایش داماد برای عروسی چگونه باید باشد ؟

آرایش آقایان برای جشن ازدواج, مانند آرایش بانوان نیست بلکه بسیار بیرنگ است طوری که کسی متوجه آن نمی شود . این آرایش فقط برای یکدست کردن رنگ های صورت و همرنگ کردن و گودی و سیاهی زیر چشم با سایر نواحی پوست بکار می رود. این آرایش در واقع یک نوع گریم است.

گریم صورت داماد به این دلیل انجام می شود که در آتلیه زمان عکس گرفتن ، صورت داماد هماهنگ تر با صورت عروس به نظر برسد زیرا زیر نور فلاش های دوربین های عکاسی همه خطوط و لکه ها ی صورت مشخص تر به نظر می رسد بنابراین گریم کردن صورت سبب می شود که صورت عروس و داماد یکدست به نظر برسد.

 

پاکسازی منافذ عمیق پوست آقایان

محصولات بسیاری برای مراقبت از پوست وجود دارد. این محصولات برای آقایان شامل استفاده از نرم کننده ها بطور مرتب، پاکسازی روزانه و ماسک پاکسازی گاه به گاه می شود .

پاک سازی پوست با محصولات و پاک کننده های نا مناسب و نا مرغوب مانند مواد صابونی و شامپو بدن و ، سبب ایجاد آسیب های پوستی مانند خشکی بیش از اندازه و از دست رفتن آب پوست، تغییر PH و اسیدیته پوست، کدر شدن رنگ طبیعی و از دست دادن شادابی واقعی پوست می گردند.

 

بهترین آرایشگاه داماد تهران - لیست 10تایی

لیست آرایشگاه داماد در اصفهان

گریم حرفه ای داماد فرهاد

آدرس: خیابان ارتش، ابتدای خیابان بهداری لشگر جنب خانه معلم

تماس:

09132041776

03136203004

03136203005

 

پیرایش عتیق

آدرس: عسگریه دوم،(مسجد الزهرا) روبروی کوچه گلخانه

تماس:

09137169622

03135812703

پیرایش یکتا

آدرس: اصفهان دولت آباد نبش خیابان میثم

تماس:

09139661782

03145827669

 

سالن پیرایش میلاد

آدرس:خیابان سپهسالار قبل از ورزشگاه لاوی

تماس:

 

گریم داماد نوید2

تماس:

پیرایش اکاژو

آدرس: سپاهان شهر – بلوار قائم شمالی – روبروی ورزشگاه

پیرایش برجیس

آدرس: سیمین – ابتدای فرهنگ
تماس:

پیرایش مردانه ارم

آدرس: بزرگمهر،خیابان 22 بهمن
تماس:
از مطالب زیر دیدن نمایید:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *