آدرس و شماره تماس, آموزشی

بهترین آموزشگاه های آرایشگری در شیراز

بهترین آموزشگاه های آرایشگری در شیراز

بهترین آموزشگاه های آرایشگری در شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت شیرازیاب. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  بهترین آموزشگاه های آرایشگری در شیراز را در اختیار شما قرار دهیم

بهترین آموزشگاه آرایشگری در شیراز نی نی سایت

آرایش به معنی افزودن است و در اصل، در برابر واژه پیرایش قرار می‌گیرد که به معنی کم کردن است. امروزه، در اصطلاح عام، هر دو واژه به غلط در مورد زیبایی چهره یا بدن به کار می‌روند و به معنی عملیاتی هستند که ظاهر فرد (بیشتر صورت و مو) را زیباتر جلوه دهد.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: بهترین آموزشگاهای آرایشگری در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



لیست آموزشگاه های آرایشگری زنانه شیراز تلفن و آدرس

نام مجموعه شماره تماس آدرس
آموزشگاه آرایشگری فریمهر شیراز 07136242609 شیراز، پل معالی آباد، جنب ایستگاه مترو میرزای شیرازی، آموزشگاه فریمهر
آموزشگاه آرایش گیوا شیراز 0716361415 شیراز، پل معالی آباد، ابتدای تاچارا، ساختمان لاویج، جنب درمانگاه صبا
آموزشگاه آرایشگری هفت رخ شیراز 0716384542 شیراز، میدان احسان، روبروی بیمه تأمین اجتماعی، ساختمان احسان، طبقه 3، واحد 7
آموزشگاه آرایش پیرایش مه رو شیراز 07136481744 شیراز، بلوار استقلال، نبش کوچه 24، ساختمان نارین، طبقه اول، واحد 3
آکادمی آرایش برلیان شیراز 07132277937 شیراز، معالی آباد، حدفاصل دوستان و پزشکان، ساختمان اوتانا 1، طبقه 6، واحد 604
آموزشگاه آرایشگری سیمین رخ شیراز 07132306364 شیراز، چهارراه سینما سعدی، پاساژ وحید، روبروی آموزشگاه بهداد
آموزشگاه آرایش گیوا شیراز 0716361415 شیراز، پل معالی آباد، ابتدای تاچارا، ساختمان لاویج، جنب درمانگاه صبا

بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در شیراز

 

آموزشگاه آرایشگری شیراز

آدرس آموزشگاه آرایشگری در شیراز

تلفن

آموزشگاه آرایشگری شیراز

آموزشگاه آرایشگری مردانه گیلان فارس شیراز، معالی آباد، روبروی دوستان، ساختمان قصر 2، طبقه اول، واحد 3 07136342190
آموزشگاه آرایشگری مردانه قائد شیراز، خیابان انقلاب (نادر سابق)، چهارراه گمرک، جنب بانک ملت، ساختمان پارس، طبقه سوم، واحد 2 07132323459
آموزشگاه آرایشگری رضا معانی شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، چهارراه خیرات 07132302839

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: بهترین آموزشگاه های آرایشگری در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در شیراز

معمولاً در ایران آرایش برای بانوان و پیرایش برای مردان به کار می‌رود. آرایش و پیرایش اغلب در مکانی به نام سلمانی یا آرایشگاه توسط آرایشگر انجام می‌گیرد و لوازم آرایش نیز در فروشگاه‌هایی با همین عنوان یا در داروخانه‌ها فروخته می‌شود. در ایران، آرایشگرهای رسمی باید دوره‌های فنی حرفه‌ای مربوطه را که مهم‌ترین آن‌ها دوره «آرایش – پیرایش» است، با موفقیت گذرانده باشند.

بهترین آموزشگاه آرایشگری شیراز

در طول تاریخ آراستگی ظاهر همیشه مورد توجه همگان بوده و در زمان‌هایی این آراستگی افراطی و برای تفاخر و جلب توجه بیشتر در بین طبقات خاصی بوده‌است. در طول زمان آرایش نزد مصریان باستان را می‌توان مشاهده کرد که عمدتاً تا اطراف چشمان را با رنگ‌های سبز و خطوط سیاه رنگ آمیزی می‌نمودند. مثلاً ملکه کلئوپاترا با کشیدن سرمه به دور چشمانش می‌خواست به آن قدرت نفوذ بیشتری ببخشد.

بهترین آموزشگاه آرایش در شیراز

پادشاهان و درباریان ایرانی و عرب با گذاشتن زیور آلات به گوش‌ها و ریش‌ها یشان و پادشاهان و درباریان فرانسوی و انگلیسی با گذاشتن کلاه گیس‌های بلند خود را از طبقات پایین‌تر متمایز می‌کردند. مردم قبایل سیاه‌پوست و سرخ‌پوست علاوه بر بکار بردن رنگ‌های شاد و زنده در چهره، خود را برای جشن‌ها به شکل‌های عجیب و غریب می‌آراستند. در دنیای امروز آراستگی ظاهر به عنوان یک اصل، اجبار و برای همه مردم مطرح است. بهترین آرایش آن است که عیب‌ها را بپوشاند و مناسب با مکان، زمان، سن و موقعیت اجتماعی افراد باشد.

بهترین آموزشگاه های آرایشگری در شیراز

خدمات زیبایی زنان از قبیل قرینه‌سازی ابرو، کوپ، آرایش صورت، شنیون، براشینگ، میکاپ، رنگ و مش و لایت، فر و بافت مو، خدمات ناخن، پدیکور، مانیکور، وکس صورت، اپیلاسیون، گریم و آرایش عروس آرایش و ابرو و اپیلاسیون . معمولاً سالن‌های آرایش زنان در ایران در مغازه‌های بدون دید و بسته یا در منازل مسکونی یا در سالن‌هایی با دکوراسیون کاملاً شیک دایر است. معمولاً آرایش و زیبایی در زنان خیلی ملموس و مهم‌تر از مردان است. ایران هفتمین کشور مصرف‌کننده مواد آرایشی در دنیا و دومین کشور در خاورمیانه است.[۳] ژاپن اولین مصرف‌کننده مواد آرایشی جهان است.

بهترین آموزشگاه آرایشگری بانوان در شیراز

در میکاپ عروس، باید ضمن شناخت نقاط قوت و ضعف چهره، زیبایی‌های صورت را نمایان کرد و عیوب آن را از بین برد تا با آرایشی خاص، زیبایی صورت چندین برابر شود. فراموش نکنید آرایش معمول صورت با میکاپ عروس کاملا متفاوت است.

آدرس بهترین آموزشگاه آرایشگری در شیراز

آرایشگاه مردانه[۱] یا پیرایشگاه[۲] به مکانی گفته می‌شود که اصلاح و آرایش موی مردان صورت می‌گیرد که جنبه آرایشی و بهداشتی دارد. واژه آرایشگر به شخصی که این کار را انجام می‌دهد اطلاق می‌گردد.[۲] به این مکان سلمانی نیز گفته می‌شود.

بهترین آموزشگاه آرایشگری شیراز کجاست

در گذشته امر تراشیدن و اصلاح ریش و سبیل مردان نیز برعهدهٔ آنان بود که امروزه با رونق تیغ‌های ریش‌تراش و ریش‌تراش برقی، این کار کمتر به آنان سپرده می‌شود. آرایشگری در ایران به‌عنوان «هنر دهم» به ثبت رسیده‌است.

بهترین آموزشگاه آرایشگری در شیراز

وسایل اصلی آرایشگاه‌ها عبارتند از: قیچی کوتاه کردن مو، شانه، کلیپس، برسِ سر، قیچی ابرو، پیش‌بند، ماشین آرایشگری، موچین، برس ابرو، تیغ و دسته تیغ، موپَران، حوله و کیف نگهداری وسایل.[۳]

 

 

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *