خدمات

سیزده مدل بهترین ایده ساخت استخر توسط تیم ما

ساخت استخر

ساخت استخر

سلام مجدد همراهان همیشگی شیرازیاب !تیم شیرازیاب تمام تلاش خود را در این پست کرده است که بهترین  ایده های ساخت استخر را برای شما عزیزان شرح دهد . تا پایان با ما همراه باشید  .

استخر آب

آبگیری مصنوعی است که برای شنا، آب‌تنی، تفریح، سرگرمی و ورزش‌های آبی مانند واترپلو و غواصی استفاده می‌شود. از استخر آب همچنین برای مصارف آموزشی و علمی نیز استفاده می‌گردد.

برای کنترل مقدار باکتری‌ها، به آب استخرها معمولاً کلر افزوده می‌شود.

ساخت استخر کوچک شیک

ساخت استخر کوچک شیک

 

شماره یک ایده ساخت استخر شیک و کوچک :

مدل استخر بالا با مساحت 12 متر قابل اجرا است مناسب برای فضا های کوچک  یا گوشه یا حتی درون خانه میباشد. این نوع استخر برای خانواده  و استفاده شخصی بسیار مناسب است و لازم به ذکر است که  امکان استفاده از اب گرم در ان محیا است.

استخر شیشه ای شیک

استخر شیشه ای شیک

  • شماره دو ایده ساخت استخر شیشه ای و پلکانی

 

استخر شیشه و پلکانی! ترکیب این دو از زیبایی و کارایی خاصی بر خوردار است شما میتوانید این مدل را در باغ یا ویلای خود داشته باشید و این مدل مناسب است برای فضاهای باز و استخر های خانوادگی و شلوغ.

 

ساخت استخر فانتزی

  • شماره سه ساخت استخر دو منظوره

ساخت استخر فانتزی

استخر دو منظوره: این مدل استخر دارای دو قسمت بوده است ، یکی برای ماندن در آب و دیگری برای حرکت در آب! که باز هم لازم به ذکر است که قابل تنظیم است که آب ان سرد باشد یا گرم.

ساخت استخر جذاب گرد و پلکانی

ساخت استخر جذاب گرد و پلکانی

  •  شماره چهار استخر های مرتبط !

این برای کسانی که عشق استخر دارند و فضای زیادی دارند بسیار مناسب است! دو تا استخر یکی در سالن و دیگری در بیرون که از بینشون پنجره ای قرار گرفته البته لازم به ذکر است که شیطون ها میتوانند از طریق رابط بین دو استخر از اون زیر رد بشوند و کلی بخندد. البته میشود سایز ها رو هم تغییر داد.

ساخت استخر با عمق های مختلف

ساخت استخر با عمق های مختلف

  •  شماره پنج استخر های مناسب برای همه ی سنین!

در مدل پنجم معرفی استخر ما نمونه از استخر ها رو معرفی کردیم برای خانواده و خاندان هایی که استخر های مشترک  و خانوادگی دوست دارند میتوانند همه افراد با  توجه با میزان ابی که دوست دارند و توانایی شنایی که دارند در این استخر ها شنا کرده بسته به خواسته و طول استخر میشود سطح عمق ها را بیشتر کرد.

استخر نیمه طبیعی

استخر نیمه طبیعی

  •  شماره شش استخر های نیمه طبیعی

این مدل استخر ها مناسب افرادی هستند که طبیعت رو دوست دارند با سنگ کاری های خوب و اب نما های جالب میشه یک استخر نسبتا طبیعی و شیک ایجاد کرد که در باغ شما بدرخشد و همه انگشت به دهن بمانند. البته ما برای در این تصویر یک استخر(چاه) یک نفره هم برای شما عزیزان گرامی تعبیه کردیم که بتوانید از ابی که با فشار بر بدن شما حرکت میکند لذت ببرید.

استخر نما

استخر نما

  •  پیشنهاد شماره شش  شیراز یاب استخر نما!

در این مدل استخر ها شما میتوانید اطراف خانه خود را با اب و استخر بپوشانید ! و شاهکار این استخر پلکان هایی که درون اب است و برای ورود به ویلا باید از روی ان رد شد و باید دقت کنند که در اب نیافتاد البته قابل ذکر است که این مدل توسط طراحان ما قابل تغییر و تحول هم است.

استخر شیشه ای

استخر شیشه ای

استخر شیشه ای طویل

استخر شیشه ای طویل

  •  پیشنهاد شماره هفت شیرازیاب استخر شیشه و مدرن

در تصویر بالا استخر شیشه ای دیگری می بینید که ست شده است با دیزاین ویلا و البته شیشه های محکم و فوق شفاف که شناگران عزیز میتوانند با استفاده از این استخر بیرون را ببیند . طراحی این نوع استخر فقط از افراد خبر بر میاید ، نباید آب نشتی بدهد!

 

استخر شیشه ای

استخر شیشه ای

  •  پیشنهاد شماره هشت شیراز یاب استخر شیشه و کوچولو

این هم از استخر های شیک و مناسب برای افراد که فضای کمی دارند البته لازم به ذکر است رنگ بندی ها و طراح های قابل تغییر است.

ساخت استخر های طبیعی

ساخت استخر های طبیعی

  •  پیشنهاد شماره نه استخر طبیعی و نچرال همراه با سنگ های کوهستانی

و فوق العاده ترین مدل استخر ! خاص ترین مدل شما میتوانید در این مدل احساس میکنید در استخر های فوق طبیعی در کوهستان های آلاسکا در حال آبتنی و شنا هستید.

نقشه ساخت استخر در ویلا

نقشه ساخت استخر در ویلا

  •  شماره ده هدیه ما به شما نقشه یکی از استخر های زیبا.

مهندسی گرامی میتوانند از این نقشه برای گرفتن ایده استفاده کنند اگر نقشه های بیشتر خواستید حتما برای تیم شیرازیاب کامنت بگذارید.

استخر همراه با آب نما

استخر همراه با آب نما

  •  شماره یازده ترکیبی ازاب نما و استخر

این استخر جمع و جور و زیبا میتونه زیبایی خارق العاده در باغ یا ویلای شما ایجاد کنه. البته میشه تغییراتی اعمال کرد .

 

استخر فانتزی همراه با طراحی و نقاشی حرفه ای

استخر فانتزی همراه با طراحی و نقاشی حرفه ای

  •  شماره دوازده استخر فانتزی همراه با طراحی و نقاشی حرفه ای

این استخر برای افرادی که روحیه جنگنده و علاقه زیادی به منابع طبیعی و حیات وحش دارند استفاده میشه یکی از مدل های دیگر رو هم از این مدل میذارم این هم ببینید:

نقاشی استخر

نقاشی استخر

استخر مدرن برای افراد تنبل

استخر مدرن برای افراد تنبل

  •  شماره سیزده استخر های صندلی دار

اگر مثل من عاشق خوابیدن در آب هستید و دوست دارید ساعت ها اب به بدنتون بخوره و حرکتی نکنید این استخر گزینه بسیار خوبی است برای شما

البته من دوست دارم یکم صندلی ها پایین تر باشد تا تمام بدن ام به غیر از سرم زیر اب باشدD:

 

ساخت استخر برای شما

ساخت استخر برای شما

اگر نیاز به ساخت استخر پلیمری و ویلا دارید با ما تماس بگیرید : 09164541374

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *