پزشکی

بهترین فلوشیپ درد تهران

بهترین فلوشیپ درد تهران

بهترین فلوشیپ درد تهران

سلام و درود به دوستان عزيز شيرازبين، با تشکر از همراهي شما. در اين پست مطالبي در رابطه با “بهترین فلوشیپ درد تهران” به همراه آدرس و شماره تماس آن ها گردآوري شده است. ضمن سپاس گزاري از شما اميدوارم که نهايت استفاده را از اين مطالب ببريد.

متخصص درد کیست؟

متخصص درد Pain Specialist به پزشکی اطلاق می شود که آموزش های مختلف در زمینه بررسی، تشخیص و درمان انواع درد را گذرانده باشد.

هنگامی که شخصی درد را بصورت بلندمدت تحمل میکند باید به متخصص درد یا فلوشیپ درد مراجعه نماید.

متخصص درد هم چنین در زمینه پیشگیری از درد نیز فعال است.

متخصص درد همواره از تعدادی تکنیک برای تشخیص و درمان درد استفاده می کند.

ارزیابی درد می تواند شامل : پرسیدن سوابق بیماری فردی و خانوادگی، بررسی آزمایشات قبلی ( به عنوان مثال آزمایش خون و آزمایشات تصویربرداری) و انجام معاینه است.

بهترین دکتر فلوشیپ درد تهران

بهترین فلوشیپ درد تهران

بهترین فلوشیپ درد تهران

 دکتر مجید نجفی، متخصص درد و بیهوشی در کلینیک درد مهرگان

دکتر مجید نجفی، بهترین متخصص درد و بیهوشی تهران است که در کلینیک درد مهرگان فعالیت می کند. از تخصص های آقای دکتر می توان به درمان کمر درد و زانو درد توسط اوزون تراپی اشاره کرد. دکتر نجفی با تکیه بر استعداد و سواد علمی خود، توانسته به موفقیت های چشمگیری دست یابد و آن را برای درمان مشکلات بیماران خود به کار گیرد.

  • آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از حسینیه ارشاد، ابتدای خیابان قبا، پلاک ۶، طبقه پنجم، واحد ۱۴
  • تلفن: ۰۹۳۵۲۲۴۶۷۱۸ – ۰۲۱۲۲۸۷۳۹۹۴

دکتر ساغر عرب، بهترین دکتر فلوشیپ درد تهران

خانم دکتر عرب، از پزشکان ماهر و زبده ای است که در زمینه درمان درد های مزمن با روش های کم‌ تهاجمی، لیزر، رادیوفرکونسی، ازون و درمان سردرد های مزمن، درد های مزمن شانه و زانو درد و گزگز دستها و دردهای عضلانی، درمان تعریق بیش از اندازه نواحی زیر بغل، کف دستها و پاها و…. فعالیت می کند و مراجعه کنندگان ایشان، از کار خانم دکتر رضایت کامل دارند.

  • آدرس: تهران، شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، نرسیده به همت، روبروی پمپ بنزین، پارک شریعتی، پلاک ۹۸۵، ساختمان کسری، طبقه ۲
  • تلفن: ۰۹۲۰۱۳۹۹۰۶۸ – ۰۲۱۲۲۸۷۱۴۲۸

دکتر نوید ابوالاحرار، فلوشیپ فوق تخصص درد از دانشگاه تهران

دکتر ابوالاحرار با دقت و ظرافتی که در کار خود دارند، توانسته اعتماد بیمارانش را جلب کرده و در حیطه کاری خود موفق عمل کند. این دکتر معروف در زمینه درمان درد های مزمن، درمان آرتروز زانو، درمان دردهای سرطانی، درمان دیسک گردن، درمان دیسک کمر، درمان آرتروز شانه و درمان سردرد های مزمن فعالیت می کند.

  • آدرس: تهران، بزرگراه جلال آل احمد، بین کارگر و چمران، نبش کوی پروانه، شماره ۲، ساختمان پریسا، طبقه ۲
  • تلفن: ۰۲۱۸۸۰۰۶۳۰۲ – ۰۲۱۸۸۳۵۲۷۰۶

 دکتر محمدرضا کاظمی، فلوشیپ فوق تخصص اینترونشنال درد

دکتر کاظمی به عنوان بهترین دکتر فلوشیپ درد تهران، در حوزه درمان درد های مزمن مشغول به فعالیت است. آقای دکتر با گذراندن دوره های متعدد فلوشیپی اینترونشن درد در اروپا، توانسته علم و تجربه خود را ارتقا داده و از این تجربه موفق برای درمان بیماران خود استفاده کند. همچنین آقای دکتر، عضو گروه فوق تخصصی درد، آندوسکوپی و جراحی های کم تهاجمی ستون فقرات SPMC است.

  • آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، روبروی ایستگاه مترو شریعتی، خیابان زیبا، پلاک ۵۴، طبقه چهارم، واحد ۱۱
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۸۴۷۳۰۹

دکتر شهرام فیروزی، متخصص بیهوشی و فلوشیپ فوق تخصصی درد

دکتر فیروزی به عنوان فوق تخصص (فلوشیپ) اینترونشنال درد، در زمینه های درمان درد ستون فقرات و استخوان و عضله، درمان دردهای بعد از جراحی دیسک کمر، درمان درد های حاد و مزمن، دردهای لگنی مفصلی و عضلانی، درمان کمر دردهای پس از عمل جراحی و… فعالیت می کند و دارای بورد تخصصی آنستزیولوژی است.

  • آدرس: تهران، خیابان فتحی شقاقی، نرسیده به تقاطع ولیعصر،  پلاک ۷، طبقه ۵، واحد ۹
  • تلفن: ۰۲۱۸۸۵۵۷۳۴۱ – ۰۹۳۳۶۳۴۷۸۷۶

دکتر سعید رضا انتظاری، بهترین دکتر فلوشیپ درد تهران

دکتر انتظاری فلوشیپ اینترونشنال درد و همچنین متخصص در درمان دردهای استخوانی، مشکلات ستون فقرات، گردن درد، میگرن و… است. آقای دکتر با اخلاق خوب و وجدان کاری خود، توانسته در حرفه خود به موفقیت برسد و رضایت مراجعه کنندگان را جلب کند.

  • آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دریا بین فرحزادی و پاکنژاد، پلاک ۲۲۴، طبقه ۴
  • تلفن: ٠٢١٨٨۵٨٠٩۵۵

دکتر محی الدین فصیحی هرندی، فلوشیپ فوق تخصصی درد

دکتر فصیحی هرندی در تشخیص و درمان دیسک کمر و گردن و سیاتیک تخصص کافی دارد و در این زمینه نتایج درخشانی در کارنامه پزشکی خود ثبت کرده است. آقای دکتر را می توان با سواد ترین و بهترین دکتر فلوشیپ درد تهران دانست؛ که در زمینه کاری خود خوش درخشیده است.

  • آدرس: تهران، شرق به غرب بزرگراه جلال آل احمد، نرسیده به چمران، نبش کوی پروانه، ساختمان پریسا، پلاک ۲، کلینیک درد آسا
  • تلفن: ۰۲۱۶۶۹۰۶۳۶۳

دکتر کامبیز باقرزادی، بهترین پزشک در زمینه درد

دکتر کامبیز باقرزادی متخصص درمان تعریق و فوق تخصص درد است که بیماران زیادی به دستان موفق ایشان معالجه شده اند و رضایت کامل داشتند. مراجعه کنندگان به مطب این پزشک فوق تخصص، از صبر و حوصله ایشان در هنگام معاینه بسیار راضی هستند و از این رفتار دکتر باقرزادی احساس آرامش می کنند.

دکتر جواد صادقی، فوق تخصص درد و متخصص بیهوشی

دکتر صادقی را می توان از آن دسته دکترهای خوش قلبی معرفی کرد که وجدان کاری بالایی دارد و برای درمان بیماران خود، از هیچ کمکی دریغ نمی کند. بیماران این دکتر از رفتار ایشان بسیار راضی هستند و با راهنمایی های دکتر صادقی، به سلامتی کامل رسیده اند.

  • آدرس: تهران، پاسداران، بوستان نهم، پلاک ۱۳۵، واحد ۳
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۷۷۶۳۵۹

دکتر سید مسعود هاشمی، از بهترین دکتر فلوشیپ درد تهران

دکتر هاشمی فلوشیپ کنترل و درمان درد، دردهای ستون فقرات از فرانسه و فوق تخصص کنترل و درمان درد از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است. این دکتر متخصص در حیطه کاری خود کتاب هایی تالیف کرده و تجربه و دانش کافی در این زمینه دارد. شما می توانید برای درمان دردهای مزمن به مطب ایشان مراجعه کنید.

بهترین فلوشیپ دست در تهران

دست یکی از پرکاربرد ترین اعضای بدن انسان می باشد که همواره در فعالیت های روزمره و همچنین فعالیت های ورزشی، احتمال آسیب دیدگی آن بسیار زیاد است.

آسیب وارد شده به دست می تواند بصورت آنی یا بطور مستمر بوجود بیاید. برای مثال شکستگی، در رفتگی و کشیدگی های عضلات و تاندون ها از جمله آسیب هایی هستند که بصورت آنی اتفاق می افتند اما در برخی از موارد مانند ساییدگی های مفاصل، عفونت اندام های مختلف دست و آرتروز دست، آسیب به مرور و طی زمانی طولانی بوجود می آید.

در برخی از موارد آسیب به حدی است که حرکت دست مختل می گردد. هنگامی که دست دچار آسیبی جدی می شود بهتر است پس از معاینه های اولیه، برای درمان قطعی و دقیق آسیب به فوق تخصص جراحی ارتوپد دست مراجعه شود تا ریسک آسیب و همچنین عوارض پس از درمان تا حد امکان پایین تر باشد.

 

بیشتر بخوانید:

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *