غذا و خوراکی, فروشگاه

بوتیک شیرینی فنسی

بوتیک شیرینی فنسی

سلام و خسته نباشید به همه شما دوستان و عزیزان به سایت شیراز یاب خوش آمدید در این پست قصد داریم بوتیک شیرینی فنسی را معرفی کنیم امیدواریم از این پست لذت برده و به اطلاعات مورد نظر خود برسید و در صورت داشتن انتقاد یا پیشنهاد می توانید آن را با ما در میان بگذارید تا در بهبود هر چه بیشتر سایت مورد استفاده قرار گیرد. با تشکر

بوتیک شیرینی فنسی در شیراز

بوتیک شیرینی فنسی یکی از معروف ترین شیرینی فروشی های چند سال اخیر در شیراز است. مزه لطیف کیک ها و استفاده از مواد خوب و به ادعای خودشان بدون مواد نگهدارنده و مصنوعی، همچنین تزئین و کیک آرایی فوق العاده این بوتیک شیرینی باعث شده تقریبا در تمام تولد ها و جشن ها کیک فنسی پایه اصلی جشن باشد. هر مدلی که شما درخواست کنید بدون ذره ای تغییر درست میکنند. تعداد شیرینی های فنسی زیاد نیست و اکثرا شامل انواع کیک ها می‌باشد به جز ایام آخر سال که شیرینی عید هم سفارش میگیرند و انواع شیرینی خانگی و خوشمزه عید هم در فروشگاه عرضه میشود. از معروف ترین کیک های روزانه شیرینی فنسی، کیک سه شیر و کیک ردولوت است. فنسی در شیراز دو شعبه دارد، یکی خیابان بهاران معالی آباد و دیگری خیابان ابریشمی فلکه گاز.

آدرس شعبه یک :شیراز،معالی اباد،بهاران،پلاك٤٥
تلفن :٠٧١٣٦٢٥٥٤٥٥

آدرس شعبه دو:شيراز،ابريشمى،نبش كوچه ٦
تلفن :٠٧١٣٢٢٦٣٨٠٢

مدیریت : طارمی – رضایی

وبسایت: www.fancysweet.love

اینستاگرام: fancysweetboutique

تلگرام: fancysweets

 

ساعت کار : 9 الی 23

 

 

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: بوتیک شیرینی فنسی در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



خدمات : ارائه دهنده انواع کیک و دسر بدون مواد نگهدارنده

 

شیرینی به ماده غذایی اطلاق می‌گردد که ماده اصلی آن شکر یا پودر قند یا قندهای مصنوعی باشد و در تعریف آن‌قدر گسترده است که شکلات‌ها را هم در بر می‌گیرد. در اغلب شیرینی‌ها، آرد و تخم‌مرغ ماده اصلی دیگری علاوه بر مادهٔ شیرین‌کننده به‌شمار می‌آیند.

منبع:ویکیپدیا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *