آموزشی

بوت چوکا چیست؟

بوت چوکا

بوت چوکا چیست؟

با سلام خدمت بازديدکنندگان سايت شيرازياب هاي عزيز، در اين پست قصد داريم بوت چوکا یکی از کفش های کلاسیک به شما آشنا کنیم  از همراهي شما سپاسگزاريم.

بوت چوکا چیست؟

بوت چوکا

بوت چوکا

بوت چوکا کفشی کلاسیک است. کفشی که اسم خود را از ورزش چوگان گرفته که در آن چوکا به زمان های کوتاه بین بازی گفته می شود. این بوت جذاب از سال 1924 به شهرت رسیده است و قصد ترک کردن دنیای مد را هم ندارد. بوت چوکا بوتی تا مچ پا است که دو تا سه سوراخ بند کفش و بندهایی نازک دارد. جنس آن معمولا از چرم یا جیر بوده و رنگ آن معمولا قهوه ای است.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: بوت چوکا چیست؟ در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



بوت چوکا را چگونه ست کنیم؟

هرچند بوت چوکا ذاتا غیررسمی است، اما می شود آن را با لباس های رسمی یا اداری هم پوشید. تنها کافی است تا آیتم های مناسب برای ست کردن با آن را انتخاب کنید. در این کار ما به شما کمک خواهیم کرد.

مراسم و موقعیت های غیررسمی

داشتن یک استایل غیررسمی با بوت چوکا کار آسانی است. این بوت های باحال را می توان با شلوار جین پوشید و با انواع پیراهن و کت های اسپرت مردانه ست کرد. می توانید همراه آن ها شلوار جین آبی، پیراهن دکمه دار سفید و کت جین مردانه به تن کنید. فقط می بایست به یاد داشته باشید که بوت هایی را انتخاب کنید که کاملا راحت باشند؛ مثلا یک جفت چوکای جیر قهوه ای انتخاب کنید تا استایل تان عالی و بی نقص به نظر برسد.

مراسم و موقعیت های رسمی با بوت چوکا

بوت چوکا به جهت فرم کلاسیکی که دارد مناسب ست شدن با لباس های رسمی هم می باشد. اگر می خواهید این کار را انجام دهید بهتر است از یک جفت چوکای مشکی استفاده کنید. این امر باعث می شود ظاهری شیک و آراسته داشته باشید و راحت تر بتوانید کفش هایتان را با آیتم های شیک دیگر ست کنید. برای تکمیل استایل خود شلوار جین مشکی، تیشرت یقه گرد و کت بلیزر یا یک شلوار کتان و یک پیراهن معمولی بپوشید.

در صورت علاقه مندی از مطالب زیر دیدن فرمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *