تزئینات خودرو

بورس لوازم یدکی خودرو

بورس لوازم یدکی خودرو

بورس لوازم یدکی خودرو

با سلام خدمت شیراز یاب های عزیز امروز تصمیم دارم درمورد “بورس لوازم یدکی خودرو” براتون مطلبی قرار بدهم پس تا انتهای پست با ما همراه باشید



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: بورس لوازم یدکی خودرو در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

بورس لوازم یدکی خودرو در تهران

پاساژ کاشانی قدیمی ترین مرکز تهیه و توزیع قطعات یدکی در تهران است. بیشتر فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل های سواری در تهران و سایر شهرها این پاساژ را بخوبی می شناسند و واردکنندگان و تولید کنندگان قطعات یدکی انواع خودروها در پاساژ کاشانی دارای نمایندگی و دفتر فروش هستند
مشخصات
نام محله :
بهارستان-مخبرالدوله-چراغ برق
8:30الی19 پنجشنبه تا ظهر
تعداد طبقات :
650
—–
تعداد واحدها :
3
متراژ :
—–
ایمیل :
—–
مدیریت
نام و نام خانوادگی :
بنیاد مستضعفان
تلفن :
—–
آدرس :
خدمات
پارکینگ :
ندارد
رستوران :
ندارد
—–
ندارد
ندارد
تاکسی :
ندارد
آسانسور :
ندارد
سرویس بهداشتی :
دارد
محدوده طرح ترافیک :
جزء مناطق طرح ترافیک می باشد
محدوده طرح زوج و فرد :
—–
ملت،امام خمینی
سایر امکانات :
—–

بورس لوازم یدکی خودرو

بورس لوازم یدکی خودرو در استانبول

صنعت خودروسازی ترکیه، که نقش مهمی در اقتصاد این کشور دارد،  با صادرات بیش از ۲۰ بیلیون دلار محصولات با کیفیت بالا در زمینه تجهیزات و لوازم یدکی، به سرعت درحال پیشرفت می‌باشد و در تلاش است، این رقم را در سال ۲۰۲۳ به ۷۵ بیلیون دلار برساند. درحال حاضر ۸۰ درصد مجموع تولیدات ترکیه در این صنعت به کشورهای خارجی صادر می‌شود. صنعت خودروسازی این کشور در چهار استان آن متمرکز شده که در راس آن شهر بورسا واقع در ۴۵۰ کیلومتری غرب آنکارا قرار دارد.

ترکیه، بزرگترین تولیدکننده اتوبوس اروپا، دومین تولیدکننده بزرگ خودروهای سبک و ششمین تولیدکننده کامیون در اروپا محسوب می‌شود. برندهای مشهور صنعت اتومبیل در دنیا، ازجمله فورد، فولکس واگن، اپل، مرسدس، بی‌ام‌و، تویوتا و فیات، ترکیه را به دلیل موقعیت استراتژیک آن و قرار گرفتن در میان سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا، به عنوان یکی از پایگاه‌های تولید خود ارزیابی نموده، سرمایه‌های کلانی را روانه این کشور کرده‌اند.

نمایشگاه Otomotive استانبول با گردهم آوردن عمده‌فروشان و خریداران لوازم جانبی خودرو و بخش‌های مختلف صنعت خودروسازی، که یکی از کاتالیزورهای تجارت جهانی به شمار می‌رود، به دنبال توسعه همکاری‌های تجاری و حجم تجارت در این صنعت است. بازار هدف این نمایشگاه که از طریق آن، از افزایش صادرات صنعت خودروسازی حمایت می‌شود، کشورهای اروپایی، شمال آفریقا، خاورمیانه، فدراسیون روسیه ، کشورهای منطقه CIS و منطقه بالکان می‌باشند. ازجمله مهم‌ترین این کشورها می‌توان انگلستان، آلمان، ایتالیا، هلند، یونان، اسپانیا، فرانسه، مالزی، امارات، ایران و … را نام برد.

دست‌اندرکاران این نمایشگاه معتقدند، بیستمین دوره آن، جنبش بیشتری در صنعت خودروسازی، در بعد جهانی، به راه خواهد انداخت و همچنین در نظر دارند، تعداد شرکت کنندگان خود را در سال جدید به 300 شرکت و 400 برندافزایش دهد.

این نمایشگاه فرصتی را برای شرکت‌ها و برندهای مختلف فراهم می‌کند که در طی 4 روز، آخرین محصولات خود را در صنعت خودروسازی و در زمینه‌های قطعات یدکی موتور، لوازم پلاستیکی داخلی و خارجی خودرو، اجزای انتقال قدرت، اجزای هیدرولیک و بادی، اجزای امنیتی، کاور صندلی، فیلترها، پیستون‌ها، تجهیزات الکتریکی و … به نمایش بگذارند.

بورس لوازم یدکی خودروهای چینی

در چند سال اخیر با شدت گرفتن تحریم‌های آمریکا و اروپا و منع واردات خودرو‌های غیر بومی به ایران و همچنین فعالیت چشمگیر صنعت خودروسازی چین باعث شد تا این خودروسازها بتوانند به بازار ایران راه پیدا کنند. به همین دلیل کشور چین به تنها عرضه کننده مستقیم خودروهای خارجی در کشور ایران تبدیل شد. همچنین به دلیل نیاز بازار، فروش لوازم یدکی خودروهای چینی در بازار ایران به طور چشمگیری افزایش یافت.

 

امروزه با توجه به بازار ناامن لوازم و قطعات مربوط به خودرو، تامین لوازم یدکی خودروهای چینی با هر نوع کاربری دچار مشکلات زیادی شده است. از این مشکلات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مانند کمیابی لوازم و قطعات یدکی اورجینال
  • موجود بودن قطعات و لوازم فوق العاده بی‌کیفیت در بازار
  • فروش لوازم یدکی دست دوم بنام قطعات نو
  • قیمت‌های فضایی برای لوازم یدکی اصلی

این مشکلات و پیامدهای آن باعث تغییر دیدگاه عامه مردم نسبت به خودروهای چینی شده است. حتما شنیده اید که بیشتر نظر عده ای از افراد بصورت بدون کارشناسی نسبت به خودرو چینی منفی می‌باشد، اما این در حالتیست که شرکت‌های خودروسازی چینی در چند سال گذشته بسیار تاکید بر باکیفیتی و ایمنی هرچه بیشتر محصولات خود داشته و اکثر مصرف کنندگان واقعی این خودروها از عملکرد آن راضی هستند.

این خبر بسیار خوبی است برای کسانی که میخواهند سراغ یک انتخاب خارجی خوب بروند.

 

گروه M.N.G مفتخر است به عنوان فروشگاهی مطمعن و با سابقه، تمامی لوازم یدکی خودروهای چینی مورد نیاز شما را برای عرضه تهیه کند. M.N.G در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را به طور تخصصی در زمینه‌های طراحی و نصب سیستم برق انواع خودرو، سیستم‌های کیفیت قطعه و سیستم‌های حفاظتی و امنیتی خودرو آغاز کرده است و تا امروز با قرار دادن هدف «کار با کیفیت و جلب رضایت مشتری» در سرلوحه کار خود، توانسته است رضایتمندی مشتریان خود را بدست آورد.

همچنین میتوانید بخوانید

منبع:ویکی پدیا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *