دکوراسیون داخلی

بورس پارچه مبلی اصفهان

بورس پارچه مبلی اصفهان

بورس پارچه مبلی اصفهان

در مقاله قبل بورس پارچه مبلی در کرج و تهران را بررسی کردیم . در این مقاله از سایت شیرازیاب به سراغ بورس پارچه مبلی اصفهان رفته ایم.در ابتدا انواع پارچه های مبلی را برای شما کاربران گرامی معرفی میکنیم سپس به بیان شعبه های مختلف بورس پارچه مبلی در اصفهان میپردازیم با ما همراه شوید.

انواع پارچه مبلی

پارچه مبلی کتان

پارچه کتان معمولاً بافت شل تری دارد و خیلی راحت تر و ظریف تر روی مبل قرار می گیرد. مخصوصاً اگر می خواهید کاور رومبلی انتخاب کنید این جنس از پارچه می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. ولی در سوی ديگر از آنجایی که این مدل پارچه خیلی محکم بافته نمی شود، نخ های آن قدری حساس تر خواهند بود و در نتيجه نگهداری بیشتری احتیاج خواهند داشت. براین اساس چنانچه حیوان خانگی دارید باید مراقب کشیده شدن پنجه های وی به روی این گونه رومبلی باشید.

 

پارچه مبلی نایلونی

این پارچه دارای مقاومت بالایی است و معمولاً آن را با بافت مخمل ترکیب می کنند. مقاومت بالایی در برابر سایش و کشش دارد و رطوبت کمتری به خود جذب می کند. پارچه های نایلونی به نور مستقیم خورشید بسیار حساس هستند.

 

پارچه مبل از جنس مازراتی

پارچه مبلی مازراتی نسبت به دیگر پارچه های ديگر ضخیم تر و از ماندگاری بیشتری برخوردار می باشد و خواب کمتری دارند و در عین حال دارای طراوت و نرمی می باشند که مشتری را به خود جذب می کند.

پارچه مبل مازراتی دارای بافت های برجسته و پستی و بلندی می باشد که بعد از گذشت مدتی بر اثر نشستن بر روی آن این برآمدگی ها از بین می رود. از حیث رنگبندی تنوع فراوانی در این مدل پارچه موجود است که به آسانی می توانید رنگ موردپسند خود را مناسب با طراحی دکوراسیون خانه خود انتخاب کنید.

از معایب این نوع پارچه می توان به این موارد اشاره نمود که، موقع نشستن و یا استراحت بر روی مبل گرما زیادی ایجاد می کند و در فصل تابستان آزار دهنده می باشد. همین طور ریختن آب و یا هرگونه مایعات بر روی این نوع پارچه رومبلی، مایع به تمام بافت پارچه نفوذ می کند.

آدرس بورس پارچه مبلی در اصفهان

آدرس بورس پارچه مبلی در اصفهان

بورس پارچه مبلی شهر اصفهان

پارچه مبلی پلی استر

این پارچه به صورت کاملاً مصنوعی به دست می آید و بسیار مقاوم و با دوام است. این مقاومت زیاد را حتی در برابر نور مستقیم خورشید و چروک شدن هم حفظ می کند.

 

پارچه مبلی جیر

جیر یکی ديگر از پارچه های مبلی محبوب براي بسياري از اشخاص است. جیر ظاهری شیک و کلاسیک به مبلمان می بخشد و به خاطر نوع بافتی که دارد اکثر تمیز کردن آن نیز ساده است. پارچه های جیر، طبیعی و مصنوعی دارند که آنها را از لحاظ نرخ و استحکام از هم متمایز می سازد.

اگرچه باید توجه داشته باشید، پارچه مبلی جیر در برابر آب حساس است بدین ترتیب نباید با پارچه خیلی خیس یا آب آن را تمیز کرد. درصورتی که چنين جنسی برای رومبلی خود انتخاب کردید می توانید از اسپری یا مایعات اختصاصی تمیزکردن پارچه جیر استفاده کنید که به روی آن لکه ایجاد نکند.

 

رومبلی چرمی

جنس چرم یکی از نرم ترین و امروزی ترین انتخاب ها برای پارچه مبلی است. چرم در برابر لکه مقاوم است و به خاطر بافتی که دارد اصلاً چیز به داخل آن نفود نمی کند و همین باعث می شود تمیزکردن مبل چرمی به آسانی با یک دستمال امکان پذیر باشد.

پارچه مبلی ساتن

ساتن پارچه ای با طرح ها و رنگ های گوناگون است. دارای بافت نازک، براق و لیز است و فرم مجلسی برای مبل ایجاد می کند.

این پارچه به علت لیز بودن زمان استفاده از مبل، اشخاص را دچار دردسر می کند. در ضمن تمیز کردن لک روی پارچه ساتن کار بسیار مشکلی است!

پارچه مبلی پشمی

این پارچه همان گونه که از اسم آن مشخص است از پشم گوسفند، بز یا میش به دست می آید. این پارچه در سرما، گرما را انتقال می دهد. از ديگر فواید این پارچه می توان به رطوبت پذیری بالا اشاره کرد. معمولاً این پارچه در منطقه های سردسیر مورد استفاده خواهد بود.

این پارچه ها بسیار نرم و لطیف هستند و مناسب تمام فصل ها بوده، براق و سبک هستند. قابلیت کشش بالایی را دارد و بسیار مقاوم در برابر چروک شدن و پارگی است، ولی تمیز کردن لک از روی این پارچه بسیار دشوار است. این پارچه مبلی مناسب و مورد توجه اغلب اشخاص است. این پارچه بهتر است برای کوسن ها مورد استفاده قرار گیرد.

بورس پارچه مبلی در اصفهان

بورس پارچه مبلی در اصفهان



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: بورس پارچه مبلی اصفهان در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



بورس پارچه مبلی اصفهان خیابان امام خمینی

گالری پارچه مبلی و پرده ای پاسارگاد

آدرس :  اصفهان خیابان امام خمینی خیابان شریف شرقی(رهنان) نبش کوچه ۶۷

شماره تماس : tel:09131123009 سعیدی

tel:09134036040 اسماعیلی

بورس پارچه مبلی در اصفهان

پارچه مبلی حطیم

شعبه 1: اصفهان،خیابان امام خمینی،بازار مبل اصفهان(خیابان شریف شرقی)،بین کوچه47 و 49

شعبه 2:اصفهان،خیابان امام خمینی،بازار مبل اصفهان(خیابان شریف شرقی)،49 مجتمع حطیم

بورس پارچه مبلی ارزان در اصفهان

پارچه مبلی الهیه

اصفهان،خیابان امام خمینی،بازار مبل اصفهان(ابتدای خیابان شریف شرقی)،روبروی
مخابرات.

 0913 203 7705

بورس پارچه مبلی پارلمان اصفهان

پاچه مبلی پارلمان

اصفهان،خیابان امام خمینی،بازار مبل اصفهان، ابتدای خیابان شریف شرقی

0913 307 6531

آدرس بورس پارچه مبلی در اصفهان

پارچه مبلی گل نقش یزد

استان اصفهان، اصفهان، شریف شرقی، نرسیده به امام خمینی فروشگاه پارچه مبلی گل

در شیرازیاب بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *