پزشکی

بیمارستان پیوند اعضای شیراز

بیمارستان پیوند اعضای شیراز

بیمارستان پیوند اعضای شیراز

سلام خدمت دوستان سایت شیرازیاب امیدوارم که خوب باشین.در این پست میخواهیم بیمارستان پیوند اعضای شیراز را به شما معرفی کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی ار جمله آدرس و شماره تلفن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

بیمارستان پیوند اعضای شیراز استخدام

در حال حاضر اطلاعیه ای در رابطه با آزمون استخدام سال 98 و 99 بیمارستان پیوند اعضا شیرازابلاغ نشده است .



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: بیمارستان پیوند اعضای شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



بیمارستان پیوند اعضا شیراز سایت

آدرس سایت:https://abualisina.net

بیمارستان خیریه پیوند اعضای شیراز

دومین برنامه سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شیراز، حضور در مرکز خیریه آموزشی، پژوهشی و پیوند اعضای ابوعلی سینا بود.

در این بازدید، دکتر «علی بهادر»ودکتر «سید علی ملک حسینی» مدیرعامل مرکزابوعلی سینا ضمن معرفی خدمات این مرکز در زمینه پیوند اعضا، چشم اندازهای آینده را بیان کردند.

بنیان بزرگترین مجموعه بین المللی خیریه آموزشی ابوعلی سینا در جنوب کشور در شهر صدرا واقع در۲۰ کیلومتری غرب شهر شیراز، ایجاد شد.

سرانجام با تلاش و همت این مجموعه، مرکز خیریه آموزشی، پژوهشی و پیوند اعضای ابوعلی سینا، در گستره ای به وسعت یکصد هکتار زمین، افتتاح شد.

بیمارستان پیوند اعضا بوعلی شیراز

رئیس بیمارستان پیوند اعضا شیراز کیست

دکتر سید علی ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران و رئیس این بیمارستان در حاشیه افتتاح بزرگترین طرح حوزه سلامت در سفر رئیس جمهوری گفت: افزایش روزافزون بیماران مبتلا به نارسایی اعضای مهم وحیاتی بدن مانند کلیه، کبد، قلب و لوزالمعده و نیاز مبرم آنان به جایگزینی این اعضای نارسا با اعضای سالم به وسیله پیوند عضو، ایجاد مرکزپرظرفیت، مجهز و کارآمدی را برای پاسخ به نیاز حیاتی و عاجل این توده عظیم بیماران الزامی و ضروری ساخته است.

ملک حسینی گفت: به همین دلیل و با هدف حل این مشکل بزرگ، مجهزترین مرکز پیوند اعضا درخاورمیانه را به نام مرکز پژوهشی، آموزشی، درمانی پیوند اعضاء ابوعلی سینا در شیراز راه اندازی کردیم.

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *