بیمه

بیمه سامان در تبریز

بیمه سامان تبریز

بیمه سامان در تبریز

سلام میکنیم خدمت همه دوستداران زبان سایت شیراز یاب..مااینجاهستیم تا درباره شعب بانک سامان شیراز  را برای  شما عزیزان اطلاعاتی اعم از ادرس و شماره تلفن بیمه سامان در تبریز  مطلع کنیم..همراه ما باشید..سپاس فراوان..

بیمه سامان در تبریز

محمدامین مرتاض جلیلی 500 تبریز، خیابان امام، جنب دبیرستان طالقانی ،ساختمان بانک سامان، طبقه اول 041-33373862
سمیرا فرزانه اصل 3504 تبریز، خیابان شمس تبریز، نرسیده به چهارراه شکلی، جنب اتوگالری امیرکبیر، پلاک 1/25 041-32358636
اكبر ولی خانی 1527 تبریز، خیابان امام، ابتدای خیابان خاقانی، پلاک 12، طبقه 1، واحد 1 041-35260988
علی صدرالساداتی523 تبریز، یابان جدیری، پلاک 6 041-33371591
سیده ندا حدودی 2507 تبريز، چهارراه ملل متحد به طرف پل ملل متحد، روبروي برنج حامد، پلاک 575 041-35244564
پریسا احمدی 1513 تبریز، خیابان طالقانی، نرسیده به تقاطع طالقانی و آزادی، پاساژ ستاره، پلاک 9 041-35425342
رامین نصیری غازانی 4503 تبریز، بالاتر از میدان فجر، خیابان امام، ساختمان تجاری خدماتی نانو، طبقه سوم، واحد 309 041-35514107
محمد دستفروش رنجبر 4521 تبریز، خيابان آذربايجان، خيابان علامه جعفری شرقی، ايستگاه قره تاجی، پلاک 171 041-32801341
ایل ناز كریمی قلعه جوق 2523 تبریز، خیابان امام، چهارراه شهید بهشتی، مجتمع ایپک، طبقه اول، واحد 220 041-33365984
شهناز مهی 2501 تبریز، خيابان منصور، نبش کوچه منصور، پلاک 95، طبقه دوم
041-33362029



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: بیمه سامان در تبریز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



بیمه سامان

شرکت بیمه سامان در اسفند سال ۱۳۸۳ به منظور انجام انواع معاملات مربوط به امور بیمه‌های بازرگانی در رشته بیمه‌های اموال، مسئولیت و اشخاص با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریال منقسم به ۲۰۰ میلیون سهم با ارزش اسمی یک هزار ریالی مجوز فعالیت خود را از بیمه مرکزی گرفت و به عنوان ششمین عضو گروه مالی سامان در اداره ثبت شرکت‌ها به شماره ۲۴۱۰۵۹ به ثبت رسید.

این شرکت یکی از شرکت‌های بیمه خصوصی است که به موجب مجوز شماره ۳۷۱۰۴۳ به تاریخ ۱۱ اسفند ۱۳۸۳ بیمه مرکزی ایران تأسیس گردیده‌است.[۱]

سرمایهٔ فعلی شرکت طی مصوبه مجمع عمومی عادی سالانه مورخ ۲۸ تیرماه ۱۳۹۷، به مبلغ ۱٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ریال افزایش یافت.[۱]

ترکیب سهامداران شرکت بیمه سامان با داشتن ۱۵۰۰ سهامدار شامل ۴۲٪ اشخاص حقوقی و ۵۸٪ اشخاص حقیقی است.

اعضای هیئت مدیره به منظور جلب رضایت مشتریان و ارائه سرویس مطلوب به بیمه‌گذاران در انتخاب مدیران ارشد و میانی اقدام به جذب نیروهایی متخصص و مجرب در امور بیمه‌ای با هدف مشترک ایجاد خلاقیت و تمایز در ارائه محصولات و خدمات در صنعت بیمه نمودند. مدیران بیمه سامان بر این باورند که با استفاده از آخرین دانشها و ابزارهای حرفه‌ای و اعتقاد بر اصل مشتری مداری تمامی نیازهای بیمه‌ای مشتریان را شناسایی کرده و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید. کادر کارشناسی بیمه سامان با برخورداری از تحصیلات دانشگاهی و آشنایی کامل با صنعت بیمه، زیر نظر مدیران با تجربه، سعی در حفظ منافع بیمه شدگان خود داشته و می‌کوشند با ارائه مشاوره در زمینه مدیریت ریسک، از بروز خسارات احتمالی برای بیمه گذاران پیشگیری نمایند.

این شرکت با همکاری سازمان‌های زیر تأسیس شده‌است:

  • بانک سامان
  • شرکت سرمایه‌گذاری بانک سامان
  • شرکت ایران و غرب
  • شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه
  • صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد
  • به همراه جمعی از اشخاص حقیقی و حقوقی با سوابق طولانی در صنعت بیمه، صنایع مالی و تولیدی
  • زمینه فعالیت

    بیمه سامان در زمینه بیمه‌های عمر و تشکیل سرمایه، درمان و حوادث، باربری، آتش‌سوزی، مسئولیت مدنی، مهندسی و خاص، مسافرتی، اتومبیل (شخص ثالث، بدنه) فعالیت می‌کند.

  • منبع ویکی پدیا

بیمه عمر سامان چیست؟

بیمه عمر سامان که به نام بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان معروف است تلاش کرده است تا تمام نیازهای مشتریان بیمه عمر را مثل از کار افتادگی، پوشش درمانی، سرمایه فوت و … را در کنار سرمایه‌گذاری بر طرف کند. در ادامه انواع طرح‌های این بیمه عمر را بررسی میکنیم تا اطلاعات دقیق‌تری را به شما ارئه دهیم.

همچنین جهت اطلاعات تکمیلی می‌توانید بیمه‌های عمر شرکت‌های دیگر را بررسی و مقایسه کنید:


بیمه سامان تبریز

بیمه سامان تبریز

انواع طرح‌های بیمه عمر سامان

 

↵بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان

یکی از ممتازترین طرح‌های بیمه عمری که هم اکنون در بین شرکت‌های بیمه ارائه می‌شود، بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان است. این بیمه‌نامه پوشش‌های بیمه‌ای را با شرایط انعطاف‌پذیر در کنار برنامه سرمایه‌گذاری به صورت انتخاب سبد سرمایه‌گذاری برای همه افراد ارائه می‌دهد. شما به عنوان بیمه شده می‌توانید هر کدام از سبدهای سرمایه‌گذاری در بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان را انتخاب کنید و تا زمانی که در قید حیات هستید از مزایای این سرمایه‌گذاری از جمله وام و برداشت از اندوخته و یا سایر پوشش‌های دیگر این بیمه‌نامه استفاده کنید. در صورت فوت بیمه شده سرمایه فوت به همراه اندوخته بیمه‌نامه به ذینفعان بیمه‌نامه پرداخت می‌شود.

↵طرح بازنشستگی ۱۰ ساله بیمه سامان

بازنشستگی در دوره زندگی همه ما یکی از زمان‌هایی می‌باشد که داشتن حمایت مالی در این دوره می‌تواند برای همه ما خوشایند باشد. طرح تکمیلی بازنشستگی سامان یکی از طرح‌های ویژه در بین بیمه‌های عمر است که توسط بیمه سامان در حال ارائه می‌باشد. اگر مدت ۱۰ سال از مدت بیمه‌نامه عمر شما گذشته و اندوخته بیمه‌نامه شما به ۵۰ میلیون تومان رسیده شما می‌توانید از طرح بازنشستگی بیمه عمر سامان استفاده کنید. مدت دریافت بازنشستگی را خود فرد بیمه شده مشخص می‌کند و این مدت می‌تواند برای ۱۰ سال و یا مادام العمر باشد.

 

↵بیمه‌نامه عمر زمانی سامان

در بیمه عمر زمانی سامان فقط در صورت فوت بیمه شده خسارت سرمایه فوت برای بیمه شده پرداخت می‌گردد. میزان حق بیمه‌این بیمه‌نامه بر اساس شرایط سنی و سلامت بیمه شده تعیین می‌شود. اگر بیمه شده در طول مدت داشتن این بیمه‌‌نامه فوت کند سرمایه بیمه‌نامه به ذینفعان بیمه‌نامه پرداخت می‌شود و اگر فرد بیمه شده در پایان بیمه‌نامه در قید حیات باشد بیمه عمر زمانی سامان تمام می‌گردد . این بیمه‌نامه تنها پوشش فوت دارد.

↵بیمه مانده بدهکار سامان

این طرح از بیمه عمر سامان برای زمانی کاربرد دارد که فرد از بانک‌ها و یا سایر موسسات مالی اقدام به دریافت وام نماید. ممکن است در صورت فوت فرد بیمه شده، خانواده وی قادر به پرداخت وام نباشد. این جا است که بیمه عمر مانده بدهکار سامان در زمان فوت وی بقیه اقساط وام را از تاریخ فوت تا پایان مدت وام یکجا در وجه بانک و یا موسسه وام دهنده (بیمه شده) پرداخت می‌نماید. این بیمه‌نامه نیز پوشش بیمه‌ای برای زمان حیات بیمه شده ندارد.

شتوانه مالی و اعتباری شرکت بیمه سامان چیست؟

شرکت بیمه سامان، علاوه بر پشتوانه قوی مالی خود و همچنین اعتبار گروه مالی سامان، همانند دیگر مؤسسات بیمه تحت نظارت و کنترل بیمه مرکزی ایران قرار دارد. ۵۰ درصد حق بیمه‌های پرداخت شده توسط بیمه گذار را نزد بیمه مرکزی ایران بیمه اتکایی خواهد بود.

ضمن آنکه بطور اصولی بخشی از ریسک این طرح بیمه ای همانند دیگر طرح های بیمه ای به مؤسسات معتبر بیمه گران اتکائی بین المللی منتقل خواهد شد.


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *